Не мога да си обясня как така мненията се делят на 2 фронта когато става въпрос за монтаж на газова на по-мощна кола. Аз например не разбирам от материята, обаче като погледна немците какви коли слагат на газ
тук,
тук или
тук се питам защо в БГ се носят такива легенди, че не можело...Освен това за разлика от БГ ако в Германия колата се сгомняса от слагането на газовата, то човек може да съди майстора стабилно, така че ако имаше някъв риск, то фирмите дето слагат газови едва ли щяха да просъществуват.
За мен обяснението е, че в БГ има голям процент пишман разбирачи, които в комбинация с нагласата "Слагаи, ама да легне по-евтино" водят до тези градски легенди...
Лично мое мнение е, че един светнат БГ майстор е поколения по-напред от немските му колеги, защото в Германия 250-300 сложени уредби за година си е постижение (не че им липсват поръчки, а работят по-мудно), а лично съм гледал как 2 души в БГ слагат за 1 ден 3 броя...