Пример:
4-цилиндара
120 Крs на LPG-то
150 Кс
1800сс
Дюзи:2.5мм
програмиране/режими на газов инжекцион
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
За какъв инжекцион това?
Ловато работят с доста по-малки дюзи, Бигаз с доста по-големи (при тях са само 2.0 2.5 и 3.0 и опционално 3.3)...
Явно зависи от бързодействието на самите щракалки на дюзите
- колкото са по-бързи, с толкова по-големи дюзи може да се работи без да се губи от празняи ход и преходните режими 
Ловато работят с доста по-малки дюзи, Бигаз с доста по-големи (при тях са само 2.0 2.5 и 3.0 и опционално 3.3)...
Явно зависи от бързодействието на самите щракалки на дюзите


- kirhadj
- Мнения: 719
- Регистриран на: Съб 19 май 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Пичове, газовата е Фобос. При поставянето сложиша дюзи 2.0 след 3 месеца сложиха 2.2 (монтирана е в София преди година и половина) и нещата се пооправиха. Пролетта ми се скапа температурния датчик и понеже не намерих "МАЙСТОРА", който ми я постави се обадих на тези от Фобос (шефа им Ивайло) и той ми подмени датчика. Понеже компа беше минал в сервизен режим, го помолих да направи диагностика. Тогава той реши да качи новата версия на софтуера и проблемите започнаха. Разхода се завиши и след няколко донастройки, хората от сервиза на Фобос край Долни Богров решиха да ги направят 2.5, но нещата не се оправиха. Ходих при един пич в Илиенци и той прегледа газовата, направи някои настройки и каза, че ако не се оправи разхода ще сложи дюзи 2.2. Та затова поставих въпроса за дюзите. Иначе по точни параметри не мога да дам.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта