Монтирани:
-Бутилка , евро сонда, нивомер
-кабели от бутилката до комп. (в шофьорския праг , не отдолу! )
-тръби за газ + дюза за зареждане
-изпарител
-вода за изпарителя (свързана)
-вакуум (всичко)
-от изпарителя до соленоидите.
- Компютър (намерих му мястото. !)
Остава да свърша:
-Рейката да бъде закрепена и да я свържа
-Окабеляването.
-свързване на бобчето в купето.
Като цяло остана по пипкавата работа с аранжировката на кабелажа и натъкмяването на всичко да си е на 6.
Възникнаха въпроси , ето ги и тях:
- Инжекторите(соленоидите) съм ги поръчал с букси, на схемата пише да срежа за сигнал от всеки инжектор (бензинов) към газовото, но как да режа и защо като кабелите за газовите инжектори са цели и с букси накрая?
- на схемата е даден датчик за температурата от тялото на изпарителя. Аз на изпарителя имам само две обувки на клапана.
- На рейката имам датчик за темп. на газта, той е с различни цветове кабели от същия на схемата. Според мене е терморезистор и няма значение как ще го вържа.
Ето обещаните снимки:
Разкарах мокетите, за да не пречат.

Ето пасваме бутилката

Отворите в купето, и монтирани щуцери. Мазах ги с полиуретаново лепило за да покрие ръба където е остъргано и да не ръздяса.

Ето вече монтирана бутилка

Реших кабелите да не вървят отдолу а в прага... и го направих като ги върнах пак в купето прем парче маркуч.

Ето и дюзата за зареждане. Ще я вкопая леко в пластмасата и ще я спъна с две Г планки за да стои мирно.

Тръбичката за газта си намерти място при другите. Стана ОРИГИНАЛНО


Ето монтиран Изпарителя.

Ето изглед и на датчика за темп вакуум и т.н.

Аранжировката на водните съединения (стана 6+) .

Тук не знам какво точно съм снимал

И тук така

Общ изглед
