АГУ за Golf 3 - 1.6 AFT 101 hp
Re: АГУ за Golf 3 - 1.6 AFT 101 hp
Въпрос към bai Sando. Би ли ни казал каква е максималната скорост, която можеш да постигнеш с твоя автомобил. И втори въпрос. Наясно ли си с физико-химичните процеси които започват да се проявяват в цилиндрите при работа на двидателе на газ с обеднена горивна смес?
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: АГУ за Golf 3 - 1.6 AFT 101 hp
На газ 200 на бензин 210,ся колко е вярен километража не мога да ти кажа.
И как пък разбра,че карам с бедна смес?Като колата си върви като на бензин?
Нещо се съмнявате май във възможностите на обикновената уредба?
И да ти кажа от 2 години и половина се занимавам с това по неволя и щом съм предпочел обикновената уредба,значи има защо.
И как пък разбра,че карам с бедна смес?Като колата си върви като на бензин?
Нещо се съмнявате май във възможностите на обикновената уредба?
И да ти кажа от 2 години и половина се занимавам с това по неволя и щом съм предпочел обикновената уредба,значи има защо.
-
- Мнения: 421
- Регистриран на: Нед 08 юли 2007 23:14
- Автомобил: Караше Honda Civic
- Двигател: D14Z4 1998
- Местоположение: Пловдив
Re: АГУ за Golf 3 - 1.6 AFT 101 hp
Тя и на Sando му гори 12 градско. Не може да ме убедите, че при редуцирането на въздуховода с 20-25% колата върви като на бензин. Махнете си смесителите и тогава сравнявайте с работата на бензин. Адаптациите при каране с обикновена газова отиват на кино, те при неправилно настроен ГИ отиват на кино, а какво остава за обикновената газова. При правелно поставен и нстроен ГИ разхода е по-нисък, вървежа е една идея по-слаб, не се настройва на слух/усет или на око, не зависи от чистотата на въздушния филтър. И понеже българина е сметкаджия и все гледа да не се мине, слага ГИ за 800 лева и после дава още 200-300 за обсужване на рейки, настройки и т.н., вместо да сложи нещо по-скъпо и качествено и за 100-150к км да забрави, че има ГИ.
Личното ми мнение, е че обикновената газова на кола пълен инжекцион е компромис и няма как да ме убедите, че не е така.
Личното ми мнение, е че обикновената газова на кола пълен инжекцион е компромис и няма как да ме убедите, че не е така.
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: АГУ за Golf 3 - 1.6 AFT 101 hp
Bai Sando написа:Като колата си върви като на бензин?
Нещо се съмнявате май във възможностите на обикновената уредба?
Това би ми било много трудно да го повярвам. Досега не съм успявал да постигна такъв резултат. Аз лично не само, че се съмнявам, ами твърдя пред всички, че една плочка с два маркуча и изпарител не могат да заменят в същата степен инжекционна система с всичката й периферия. Знам, че това работиш и си наясно, ама сякаш се опитваш да втълпиш на публиката точно обратното твърдение.

- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: АГУ за Golf 3 - 1.6 AFT 101 hp
Нищо не втълпявам.Сигурно си карал 1.6 101 коня и знаеш колко върви тоя гроб
Никак.
За това е на земята в момента и ще ходи за части,иначе смея да кажа,че мотора беше перфектен,но изключително слаб до 4000 об.,за това се и смени със 2.0 115 коня.(той пък още не можем го запалим
)
Разлика между газ-бензин нямаше или да е имало 10% в полза на бензина.
Нямам полза да ви лъжа.Използвах плочка-клапа веднага след дебитомера 72мм,но вътрешното не съм го мерил точно колко е.
Такива 1.6 101 коня съм правил най-малко 10 броя.Последния беше на един циганин дето работи по Германия и супер доволен като разход.
Не,че не става хубаво и с инжекцион,но тия от 800 лв,а мерси както каза колегата преди мен.Няма ли си хубава рейка и изпарител които в тая цена е абсурд да се поберат,почват проблемите.

За това е на земята в момента и ще ходи за части,иначе смея да кажа,че мотора беше перфектен,но изключително слаб до 4000 об.,за това се и смени със 2.0 115 коня.(той пък още не можем го запалим

Разлика между газ-бензин нямаше или да е имало 10% в полза на бензина.
Нямам полза да ви лъжа.Използвах плочка-клапа веднага след дебитомера 72мм,но вътрешното не съм го мерил точно колко е.
Такива 1.6 101 коня съм правил най-малко 10 броя.Последния беше на един циганин дето работи по Германия и супер доволен като разход.
Не,че не става хубаво и с инжекцион,но тия от 800 лв,а мерси както каза колегата преди мен.Няма ли си хубава рейка и изпарител които в тая цена е абсурд да се поберат,почват проблемите.
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: Нед 07 окт 2012 9:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: АГУ за Golf 3 - 1.6 AFT 101 hp
Тцтц как го нахрани мотора... супер си е.Е зависи на кой какво му харесва. По принцип е "смислено" да имаш много мощност на ниски обороти особенно на кола с предно да не можеш да тръгнеш като валне малко дъждец или зимата.
За спокойно градско каране си става, като искаш да върви това става до края на оборотомера.Не че тия 101 коня са много, но по принцип говоря.
За спокойно градско каране си става, като искаш да върви това става до края на оборотомера.Не че тия 101 коня са много, но по принцип говоря.

- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: АГУ за Golf 3 - 1.6 AFT 101 hp
Човек,тръгваш на светофара настъпваш педала и почваш да чакаш 20,30,40,50,60 през това време ако някой по луд велосипедист се заяде с теб може и да те мине
Виж над 4000 оборота тръгва да върви,ама в града къде ще развиаваш такива обороти.Удобен е за магистрала,но не и за градско.И за пенсионер също.
За това не издържах вече и миналата събота с колегата в сервиза го свалихме на земята и направихме страшен хибрид от 2.0 със феродов диск от 1.6 както и скорости и останалите му там полуоски и карета.
Но това няма общо с темата.

За това не издържах вече и миналата събота с колегата в сервиза го свалихме на земята и направихме страшен хибрид от 2.0 със феродов диск от 1.6 както и скорости и останалите му там полуоски и карета.
Но това няма общо с темата.
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: Нед 07 окт 2012 9:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: АГУ за Golf 3 - 1.6 AFT 101 hp
И аз се извинявам за офтопика ,просто ми е интересен тоя момент.
Чак толкова да е муден, просто трябва да се изрязва на първа и от там нататъка нещата са точни.Да не ти е сменяна кутията някога от някого? Като иска човек да въри го реже на първа до 5000 примерно и натам само сменя.
Наскоро се хилих на едно момче с една тройка дизелова нещо я бяха гласили до към 180 коня,двигатели сменяха кутии кво ли не.Не е от форума момчето.Кат валне дъжд и е като редосеялка не може да отплепи до трета от светофара седи на едно място.Ако иска да тръгне трябва да гали газта и всичките му коне се обесмислят.Не са за предно тия коне просто..
Извинявам се за оффтопика още веднъж
Чак толкова да е муден, просто трябва да се изрязва на първа и от там нататъка нещата са точни.Да не ти е сменяна кутията някога от някого? Като иска човек да въри го реже на първа до 5000 примерно и натам само сменя.
Наскоро се хилих на едно момче с една тройка дизелова нещо я бяха гласили до към 180 коня,двигатели сменяха кутии кво ли не.Не е от форума момчето.Кат валне дъжд и е като редосеялка не може да отплепи до трета от светофара седи на едно място.Ако иска да тръгне трябва да гали газта и всичките му коне се обесмислят.Не са за предно тия коне просто..
Извинявам се за оффтопика още веднъж

- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: АГУ за Golf 3 - 1.6 AFT 101 hp
Без да се хваля, имал съм възможност да карам почти всички коли средна хубост, които се движат в БГ. Сравнявайки 1.6 моторите около 90 - 100 коня, на първо място по пъргавина са японките. Колкото и да е чудно, 8-клапановите АФТ и АЕК не изостават забележимо от 16-клапановите от тяхното поколение, по-късните са друга бира. АЕК иска повече изцеждане, затова малко не ми харесва градско, обичам да карам с 50 на пета. Та не виждам да са чак толкоз умрели.
Бих се изкушил да сложа глава от АФТ на блок 1.8, заради срещуположното продухване, но това е друга тема.
Да попитам - защо на фулгруп става ГУ, а за последователното впръскване - ГИ? Ама с аргументи.
И какви са физикохимичните процеси процеси при обеднени, а не бедни смеси? Щото имам богат опит с каране с обеднени смеси, бензин и газ и клапани никога не съм горил, включително и на доста други коли.
И последно - колите винаги ли ги карате с максимално натоварване? И за какво слагате газ - за икономия, или за състезания? Не съм пробвал максималната скорост на колата си, но с включен обогатител върви на газ повече, отколкото споменатия от мен Сеат, и той на спортен режим.
Ако знаете колко е скапана електрониката на повечето ГИ... Когато имаш поглед върху твоята и на някой приятел, това е частен случай. Когато имаш поглед върху колите, които минават през сервизите - това е статистика.
Бих се изкушил да сложа глава от АФТ на блок 1.8, заради срещуположното продухване, но това е друга тема.
Да попитам - защо на фулгруп става ГУ, а за последователното впръскване - ГИ? Ама с аргументи.
И какви са физикохимичните процеси процеси при обеднени, а не бедни смеси? Щото имам богат опит с каране с обеднени смеси, бензин и газ и клапани никога не съм горил, включително и на доста други коли.
И последно - колите винаги ли ги карате с максимално натоварване? И за какво слагате газ - за икономия, или за състезания? Не съм пробвал максималната скорост на колата си, но с включен обогатител върви на газ повече, отколкото споменатия от мен Сеат, и той на спортен режим.
Ако знаете колко е скапана електрониката на повечето ГИ... Когато имаш поглед върху твоята и на някой приятел, това е частен случай. Когато имаш поглед върху колите, които минават през сервизите - това е статистика.
- niki1_j
- Мнения: 671
- Регистриран на: Нед 12 юли 2009 21:22
- Автомобил: Golf MK IV
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Sliven
- Контакти:
Re: АГУ за Golf 3 - 1.6 AFT 101 hp
muns61 написа:Без да се хваля,
...
Bai Sando написа:За това е на земята в момента и ще ходи за части,иначе смея да кажа,че мотора беше перфектен,но изключително слаб до 4000 об.,за това се и смени със 2.0 115 коня.(той пък още не можем го запалим)
....
Що така не слушате грамотните хора какво ви пишат, ми само се заяждате не мога да разбера. И аз съм карал 1,6 АЕК с обикновено BRC (около 2 год. но не постоянно) и АЕК с ГИ Фобос. Единствената разлика беше в разхода в полза на ГИ, нооооо само и единствено когато колата се караше спокойно. Ето и статистиката:
- ГУ 9/100
- ГИ 7,5/100
Това е при първокласен път Сливен - Стара Загора със максимална скорост 90км/ч
Градския беше еднакъв вариращ от 11,12 до към 14 на моменти, зависи от разстоянията и околната температура.
И 2те коли развиваха точно 200 на газ и 210 по километраж. Там разходите става съсвсем други. Но при по-тежък крак и 2те коли горяха еднакво ~ 10/100.
Това е от моята практика. Е ГУ струваше 450 лв., а ГИ 980.
От тук всеки сам си преценя кое му е по-изгодно. Разлика в динамиката при кадърен монтаж наистина няма

-
- Мнения: 294
- Регистриран на: Нед 07 окт 2012 9:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: АГУ за Golf 3 - 1.6 AFT 101 hp
Значи отиваме на идеята че тия двигатели са идиотски проектирани.. не може да му орежеш всичката електроника и датчици и да върви и да харчи същото.Явно може щом казвате всички, но тогава за какво е целия цирк..да му беха нашили едно моно и вакумно делко и това е.Иначе за извънградско идва разлика от 2лв ,което примерно при 30хиляди на година които всякак минавам са 600лв дали няма да изплатя ги-то бързо...е то при всеки е различно де,но според мен дори само това да е пак си заслужава.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: АГУ за Golf 3 - 1.6 AFT 101 hp
До renault_19 - имаш ли нещо общо с агент ковалски? 

- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: АГУ за Golf 3 - 1.6 AFT 101 hp
Това с извънградското поне при мен беше около 8,а с нормално каране 7.5/7.8,ама 9 е малко множко,говоря за нормално каране с около 90-100 не повече.
- niki1_j
- Мнения: 671
- Регистриран на: Нед 12 юли 2009 21:22
- Автомобил: Golf MK IV
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Sliven
- Контакти:
Re: АГУ за Golf 3 - 1.6 AFT 101 hp
Е, аз никъде не съм казал, че е била перфектно настроена. Честно казано, понеже обичам колите ми да имат добра динамика при изпреварване, и когато настройвам ГУ, винаги правя леко богати смеси, та и от там. Докато при ГИ, тези неща си идват от самосебе си дето се вика. Та вероятно 9/100 е било от настройчика, а не от самата уредба. Тоест по-горният ми пост беше във ваша защита.
И все пак казвам, че всеки сам си преценя. Ние само даваме насоки и споделяме опит.
И все пак казвам, че всеки сам си преценя. Ние само даваме насоки и споделяме опит.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта