Bai Sando написа:Дали е с инжекцион или не,метана е най-слабо калоричното гориво и няма как с него да постигнеш вървеж като на бензин или пропан-бутан.![]()
Иначе,че е най евтиния начин за придвижване,спор няма,но лишенията от багажник и малкото метанстанции развалят картинката нещо![]()
Ето какво изрових за бързо от нета:
Бензин - 91–98 (RON). 29,00 MJ/l или 44,00 MJ/kg
Пропан - 111 (RON). 23,4 MJ/l или 46,1 MJ/kg
Бутан - 103 (RON). 26,5 MJ/l или 45,46 MJ/kg
Метан - 135 (RON). 39,82 MJ/kg (природен газ)
Е ми да за мен не е проблем това с багажника защото мразя да си товаря колата или да я пълня с всякакви неща :) и за това си сложих 50 литра бутилка но не на мястото на резервната гума :)
И съм доволен за момента нямам проблеми с газовия инжекцион . Като пари ми излезе преди 4-5 месеца около 1500 лв
За момента нямам проблеми с вървеж и тн :)
Е дано да съм помогнал на някой с тази тема :)
А иначе да за мента е оферта но трябва да се сложи карбон бутилка ако не се лъжа ппо спомен :( и доста по скъпо излиза и за това не исках да влизам в този филм :(
А и отделно никой не го беше правил на този двигател за това не посмях да инвестирам такава голяма сума .
А и газостанцийте са много повече от метан станцийте :)