

joro_tt написа: Помпата не ми е изключена, но взех да се замислям дали да не я изключа.
vaiper 1 написа:Не е добре ако се изключи мое мнение
muns61 написа:Аз познавам много повече с повредени неспрени помпи.
Ефекта от спирането е двоен - хем удължаваш живота на помпата, хем се предпазваш от проблемите на пикаещи дюзи. Работещата помпа не носи никакви плюсове, само минуси. Тази, която е умряла, просто и е дошло времето, а не, че е спряна.
До сега на всички, които съм газифицирал, спирам помпата и няма проблеми. А който съм питал, защо трябва да работи, отговорът е "Щото така трябва!"
Помислете малко...
самкатааa написа:muns61 написа:Аз познавам много повече с повредени неспрени помпи.
Ефекта от спирането е двоен - хем удължаваш живота на помпата, хем се предпазваш от проблемите на пикаещи дюзи. Работещата помпа не носи никакви плюсове, само минуси. Тази, която е умряла, просто и е дошло времето, а не, че е спряна.
До сега на всички, които съм газифицирал, спирам помпата и няма проблеми. А който съм питал, защо трябва да работи, отговорът е "Щото така трябва!"
Помислете малко...
И зимата като тръгнеш да запалиш на газ и ти замръзне ирпарителя и дотук с спирането на помпатаВместо да си запалиш на бензин и да ти загрее хубаво трябва да я спираш мисля че това с спирането не е добра идея
Ivo 1983 написа:А ако се изключи с реле и дюзата?
Върни се в “Автогазови уредби”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта