


The_Machine написа:Абе стига бе момче... тия маркучи поне с 10 см бих ги скъсил...Ако трябва по едно коляно ще измислиш за всеки маркуч и готово...
vaskoto1 написа:The_Machine написа:Абе стига бе момче... тия маркучи поне с 10 см бих ги скъсил...Ако трябва по едно коляно ще измислиш за всеки маркуч и готово...
машинке-на снимка и по сантим дълги можеш да ги оставиш...
ела ги скъси-ше те призная!![]()
![]()
дюзите са заврени на мечката у печката и са под ъгъл за подобряване на потока... не е толко лесно колкото изглежда...![]()
![]()
The_Machine написа:На механичните инжекции се слага точно преди колектора... принципно колкото по-близо е плочката до клапаните , толкова по-малък "лаг" има системата , а и опасността при евентуална извънкамерна детонация да се строши нещо силно намалява , защото по-малък обем е пълен с газо-въздушна смес.
el_nino написа:The_Machine написа:На механичните инжекции се слага точно преди колектора... принципно колкото по-близо е плочката до клапаните , толкова по-малък "лаг" има системата , а и опасността при евентуална извънкамерна детонация да се строши нещо силно намалява , защото по-малък обем е пълен с газо-въздушна смес.
Явно AGG-то е с механична инжекция ... (нямам си на идея дори за VW как са ) .... но при мен преди да купя колата е имало взрив и дори е счупил доста грубо кутията на филтъра(въздушния) .... много ме съмнява и че дебитомера( или маф-сензор .... нз кое от двете е на моя двигател) е заминал ...
Върни се в “Автогазови уредби”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта