Монтирани автогазови уредби на VW в снимки и коментари.

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пет 01 юни 2007 19:18


И аз да се отчета.С Mono-motronic съм, двигател AAU 1043 куб 45 коня.Сложих LandiRenzo електрически с 20 л бутилка. Разход извънградко ми е давала от 5.6 до 6.0 ,а градско от 7.5 до 8.5 (в София естествено). 25 000 км без проблеми ,но сега нещо взе да прави номера - смених филтърчето в клапана и се пооправиха нещата ,ама нещо и се промениха оборотите и ще ходя на центровка тези дни. Имамх и проблем с компа ,но сложих емулатор покъсно и сега трупа грешки много рядко (след около 1000 км)

Изображение
Изображение
Изображение




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 01 юни 2007 20:56


The_Machine написа:Абе стига бе момче... тия маркучи поне с 10 см бих ги скъсил... :) Ако трябва по едно коляно ще измислиш за всеки маркуч и готово...


машинке-на снимка и по сантим дълги можеш да ги оставиш...mhihi
ела ги скъси-ше те призная! 8) :lol: :lol:
дюзите са заврени на мечката у печката и са под ъгъл за подобряване на потока... не е толко лесно колкото изглежда... :wink: :roll: :D


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пет 01 юни 2007 23:01


vaskoto1 написа:
The_Machine написа:Абе стига бе момче... тия маркучи поне с 10 см бих ги скъсил... :) Ако трябва по едно коляно ще измислиш за всеки маркуч и готово...


машинке-на снимка и по сантим дълги можеш да ги оставиш...mhihi
ела ги скъси-ше те призная! 8) :lol: :lol:
дюзите са заврени на мечката у печката и са под ъгъл за подобряване на потока... не е толко лесно колкото изглежда... :wink: :roll: :D


Искаш ли да ме признаеш?
Трябват ми само няколко планки в краен случай... а ако си съгласен бормашинка , метчици и ги хващам дюзките на колектора да са вертикални... знаеш ли колко ще се подкъсят маркучите, ПЪК! :P


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 01 юни 2007 23:06


плашиш ме-няма да ти дам... :lol:


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пет 01 юни 2007 23:20


:ble: :banana


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Сря 06 юни 2007 20:50




Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Чет 07 юни 2007 10:58


Ха... и по швабско ли слагат тия турските Еммегаз... трагедия :lol:


el_nino
Мнения: 206
Регистриран на: Пет 25 май 2007 21:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот el_nino » Пет 08 юни 2007 14:51


Момчета забелязвам че на повечето двигатели плочката е сложена преди дебитомера ........ а при мен .... плочката е сложена точно преди колектора ..... може ли да кажете + и - на това поставяне ...... по късно ще го щракна и пусна тук :oops:


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12116
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Мнениеот К.Одаджийски » Пет 08 юни 2007 20:10


На механичните инжекциони май там го слагат, но съм гола вода по въпроса


el_nino
Мнения: 206
Регистриран на: Пет 25 май 2007 21:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот el_nino » Пет 08 юни 2007 21:19


дано някои по компетенте да обясни .... :oops:


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Съб 09 юни 2007 13:10


На механичните инжекции се слага точно преди колектора... принципно колкото по-близо е плочката до клапаните , толкова по-малък "лаг" има системата , а и опасността при евентуална извънкамерна детонация да се строши нещо силно намалява , защото по-малък обем е пълен с газо-въздушна смес.


el_nino
Мнения: 206
Регистриран на: Пет 25 май 2007 21:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот el_nino » Съб 09 юни 2007 17:11


The_Machine написа:На механичните инжекции се слага точно преди колектора... принципно колкото по-близо е плочката до клапаните , толкова по-малък "лаг" има системата , а и опасността при евентуална извънкамерна детонация да се строши нещо силно намалява , защото по-малък обем е пълен с газо-въздушна смес.

Явно AGG-то е с механична инжекция ... (нямам си на идея дори за VW как са ) .... но при мен преди да купя колата е имало взрив и дори е счупил доста грубо кутията на филтъра(въздушния) .... много ме съмнява и че дебитомера( или маф-сензор .... нз кое от двете е на моя двигател) е заминал ... :oops:


Ivo_
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
Двигател:

Мнениеот Ivo_ » Нед 10 юни 2007 0:03


el_nino написа:
The_Machine написа:На механичните инжекции се слага точно преди колектора... принципно колкото по-близо е плочката до клапаните , толкова по-малък "лаг" има системата , а и опасността при евентуална извънкамерна детонация да се строши нещо силно намалява , защото по-малък обем е пълен с газо-въздушна смес.

Явно AGG-то е с механична инжекция ... (нямам си на идея дори за VW как са ) .... но при мен преди да купя колата е имало взрив и дори е счупил доста грубо кутията на филтъра(въздушния) .... много ме съмнява и че дебитомера( или маф-сензор .... нз кое от двете е на моя двигател) е заминал ... :oops:


Колега, AGG не е никаква механична ижекция. Ти си с МАФ, а не с дебитомер. Електрониката на този мотор е доста по усъвършенствана от 2Е, и АDY. По-принцип майстори са ми обяснявали че той по-трудно се поврежда при взрив, тъй като това е една нажежаема жичка. Освен количество въздух, тя измерва и температурата му. Това според мен е една от причините да ти монтират плочката след нея.

Но достатъчно по-въпроса, че темата се разкраси доста, и предложението на L&R беше за снимки, а не коментари. :oops: Аз предлагам на модераторите да я поразчистят от коментарите като моя.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пон 11 юни 2007 20:13


golf2, 2E2, ЕZ, lovato-вакуумно, тороид 40л. и други

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Последна промяна от L&R на Съб 23 юни 2007 19:30, променено общо 1 път.


qnis3
Мнения: 328
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот qnis3 » Пон 11 юни 2007 21:34


Еиии браво станало е добре!



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта