Пасата си ева мамата

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Пон 12 ное 2007 10:21


Добре де ако превклучвам по рано какво ще стане, аз изчаквам около минута да поработи нао бензин и тогава пускам на газ. :wink:




Потребителски аватар
dlug
Мнения: 2510
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
Двигател: AVB
Местоположение: София

Мнениеот dlug » Пон 12 ное 2007 11:36


zdravko_dimitrov1986 написа:Добре де ако превклучвам по рано какво ще стане, аз изчаквам около минута да поработи нао бензин и тогава пускам на газ. :wink:

Ще ти заминат по-бързо мембраните и ще харчи повече газ когато е студена


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Пон 12 ное 2007 11:43


Както си решиш с превключването.

Обикновено настройките на АГУто са правени като за загрял изпарител, затова ако изчакаш антифриза да позагрее (да мръдне стрелката поне малко), работата на газ ще е оптимална. Ако превключваш по-рано може да има някакви проблеми (гаснене, тромавост), да е по-висок от нормалния разхода на газ докато загрее.
Но от друга страна, повечето газифицирани коли не работят на бензин добре в периода на загряване (натрупани грешки и т.н.), така че от тази икономия няма смисъл - и на бензин разхода ще е ненормално висок.

Може и на усет да превключваш - като е топло навън, или ако колата е била в топъл гараж - може и бързо да минеш на газ, може и направо на газ да палиш. Лично аз смятам че е по-добре да се пали на газ, ако е над нулата или е била в гараж, а да се гаси на бензин.

Вече ако е седяла на -20 цяла нощ колата - трябва да поизчакаш с превключването, че може и да замръзне изпарителя и да ти задави.


Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Чет 29 ное 2007 10:33


След Обстоен преглед се оказа че не е от газовата. Значи е от бензина :lol: Ходих на второ место в София за преглед и там казаха че един кабел ми е зачапан, и е за смяна масленият тампон на двигателя. От вчера и днеска се прояви пак проблем - колата тресе нещо като че ли стърже от пред, и на всичкото отгоре като педаваш газ изобщо не набира, като позатопли се оправя малко.
:cry:
Е сега това пък от какво може да е. Сутринта я закарах на маистор, чаках го 1 час и му я оставих. Днеска е егати скапаният ден.
П.П За да не отварям нова тема, затова пиша в старат защото проблема си е същият с няколко допълнителни екстри. Мола модераторите ако сметнат че темата не е за тука да я преместят в техническият за пасат. Мисля че там ще е по добре, но не исках да пълня прекрасният форум с нова тема.
Благодаря предварително :wink: :oops:


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Чет 29 ное 2007 11:51


psstv18rp написа:... работата на газ ще е оптимална. Ако превключваш по-рано може да има някакви проблеми (гаснене, тромавост), да е по-висок от нормалния разхода на газ докато загрее...

Каква тромавост? Моето добиче колкото повече загрява, толкова по-малко върви на газ. Като е още студена върви почти като на бензин.


Потребителски аватар
gogul
Мнения: 271
Регистриран на: Чет 29 дек 2005 16:24
Автомобил:
Двигател: 1989
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот gogul » Чет 29 ное 2007 12:31


Geleto написа:Монтажната пяна до колкото знам абсорбира вода а това води до ръжда. Май не е най - добрия вариянт!

Най-добре я махни тая пяна,след няколко години да не ти изпадне бутилката на асфалта,виж някъде да ти я захванат нормално.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта