
Пасата си ева мамата
- zdravko_dimitrov1986
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Както си решиш с превключването.
Обикновено настройките на АГУто са правени като за загрял изпарител, затова ако изчакаш антифриза да позагрее (да мръдне стрелката поне малко), работата на газ ще е оптимална. Ако превключваш по-рано може да има някакви проблеми (гаснене, тромавост), да е по-висок от нормалния разхода на газ докато загрее.
Но от друга страна, повечето газифицирани коли не работят на бензин добре в периода на загряване (натрупани грешки и т.н.), така че от тази икономия няма смисъл - и на бензин разхода ще е ненормално висок.
Може и на усет да превключваш - като е топло навън, или ако колата е била в топъл гараж - може и бързо да минеш на газ, може и направо на газ да палиш. Лично аз смятам че е по-добре да се пали на газ, ако е над нулата или е била в гараж, а да се гаси на бензин.
Вече ако е седяла на -20 цяла нощ колата - трябва да поизчакаш с превключването, че може и да замръзне изпарителя и да ти задави.
Обикновено настройките на АГУто са правени като за загрял изпарител, затова ако изчакаш антифриза да позагрее (да мръдне стрелката поне малко), работата на газ ще е оптимална. Ако превключваш по-рано може да има някакви проблеми (гаснене, тромавост), да е по-висок от нормалния разхода на газ докато загрее.
Но от друга страна, повечето газифицирани коли не работят на бензин добре в периода на загряване (натрупани грешки и т.н.), така че от тази икономия няма смисъл - и на бензин разхода ще е ненормално висок.
Може и на усет да превключваш - като е топло навън, или ако колата е била в топъл гараж - може и бързо да минеш на газ, може и направо на газ да палиш. Лично аз смятам че е по-добре да се пали на газ, ако е над нулата или е била в гараж, а да се гаси на бензин.
Вече ако е седяла на -20 цяла нощ колата - трябва да поизчакаш с превключването, че може и да замръзне изпарителя и да ти задави.
- zdravko_dimitrov1986
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
След Обстоен преглед се оказа че не е от газовата. Значи е от бензина
Ходих на второ место в София за преглед и там казаха че един кабел ми е зачапан, и е за смяна масленият тампон на двигателя. От вчера и днеска се прояви пак проблем - колата тресе нещо като че ли стърже от пред, и на всичкото отгоре като педаваш газ изобщо не набира, като позатопли се оправя малко.
Е сега това пък от какво може да е. Сутринта я закарах на маистор, чаках го 1 час и му я оставих. Днеска е егати скапаният ден.
П.П За да не отварям нова тема, затова пиша в старат защото проблема си е същият с няколко допълнителни екстри. Мола модераторите ако сметнат че темата не е за тука да я преместят в техническият за пасат. Мисля че там ще е по добре, но не исках да пълня прекрасният форум с нова тема.
Благодаря предварително



Е сега това пък от какво може да е. Сутринта я закарах на маистор, чаках го 1 час и му я оставих. Днеска е егати скапаният ден.
П.П За да не отварям нова тема, затова пиша в старат защото проблема си е същият с няколко допълнителни екстри. Мола модераторите ако сметнат че темата не е за тука да я преместят в техническият за пасат. Мисля че там ще е по добре, но не исках да пълня прекрасният форум с нова тема.
Благодаря предварително


-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
psstv18rp написа:... работата на газ ще е оптимална. Ако превключваш по-рано може да има някакви проблеми (гаснене, тромавост), да е по-висок от нормалния разхода на газ докато загрее...
Каква тромавост? Моето добиче колкото повече загрява, толкова по-малко върви на газ. Като е още студена върви почти като на бензин.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта