Газов инжекцион KOLTEC VG392-ПОМОЩ КОЛЕГИ!!
Re: Газов инжекцион KOLTEC VG392-ПОМОЩ КОЛЕГИ!!
Малко да "ъп"-на темата.
Ето и информацията с която разполагам за хората които имат нерви да се занимават;
http://www.askanowner.com/qa/browseques ... &lid=15657 линк на фирум където можете да получите доста информация.Потребителя с името Kver е най-вещ и има и сайт от където може да си поръчате резервни части.Аз вече си взех стпково моторче и човека е точен.
Линк към сайта му;http://www.verdampere.nl/
Ето и линкове към информация за всичко най-необходимо;
http://www.askanowner.com/_upload/1_2/a ... 0VG392.pdf
http://www.askanowner.com/_upload/1_2/a ... ivider.pdf
http://www.askanowner.com/_upload/1_2/a ... ivider.pdf
http://www.askanowner.com/_upload/1_2/a ... ltec_6.pdf.
Ми да ви кажа , има достатъчно информация и човек с малко технически познания и желание може сам да се оправи.Аз лично сам си почистих дистрибутера 2-ва пъти но , при мен се оказа че , стъпковото моторче е дало багажа.А самата газова е направена така че,с минимум усилия може да се подържа.На всякъде ми казваха че, няма ли софтуер за тези газови и да съм я сменял.Ами няма ,защото НЕ СЪЩЕСТВУВА такъв и компютъра за газта е самообучаващ се.Колата се оставя на празен ход да работи и се самообучава.Повечето проблеми идават от замърсен дистрибутер ,който се почиства доста лесно.Аз си направих и манометър с който , да си регулирам налягането в изпарителя и дистрибутера както е обяснено в линковетв които съм дал по-нагоре.Има и много проста система за самодиагностициране ,зад ключа за превключване има сив проводник с кабелна обувка който, виси свободно .Когато се замаси към купето и се даде контакт на ключа . лампичката в ключа запоява да мига и в зависимост от последователноста се определя кода на грешката според прилойения списък.Пример; две мигания-пауза-едно мигане е код 21(trottle sensor position too high).Всеки код се повтря 3-пъти и след това се показва друг ако има такъв.
При мен проблема беше че , като превключи на газ директно гасне и после на бензин много трудно пали.Явно се дави двигателя.Стигнах до извода че съпковото моторче е за смяна.Такова с. моторче се ползва при по-старите Опели с моно инжекция но аз не можах да намеря в БГ.Поръчах го, както споменах вече от Холандия и ми излезе около 85-евро с таксите за превод и доставка.
Относно това как свети ключето за превключване на газ-бензин да поясня та да не се чудят другите като мене;
-когато е в положение газ и се даде контакт-започва да мига-като се запали мотора той пали на бензин,копчето мига и при достигането на 35-градуса (май беше) автоматично минава на газ и лампата изгасва(не мига).Значи карате на газ.Ако след 30-на секунди пак светне без да мига -значи системата засича някаква грешка и трябва да се провери със замасяването на сивия проводник.
-когато карате на газ(копчето не свети) и изведнъж започне да мига -значи че системата прехвърля обратно на бензин -най-вероятно има някакъв проблем.
Ето и информацията с която разполагам за хората които имат нерви да се занимават;
http://www.askanowner.com/qa/browseques ... &lid=15657 линк на фирум където можете да получите доста информация.Потребителя с името Kver е най-вещ и има и сайт от където може да си поръчате резервни части.Аз вече си взех стпково моторче и човека е точен.
Линк към сайта му;http://www.verdampere.nl/
Ето и линкове към информация за всичко най-необходимо;
http://www.askanowner.com/_upload/1_2/a ... 0VG392.pdf
http://www.askanowner.com/_upload/1_2/a ... ivider.pdf
http://www.askanowner.com/_upload/1_2/a ... ivider.pdf
http://www.askanowner.com/_upload/1_2/a ... ltec_6.pdf.
Ми да ви кажа , има достатъчно информация и човек с малко технически познания и желание може сам да се оправи.Аз лично сам си почистих дистрибутера 2-ва пъти но , при мен се оказа че , стъпковото моторче е дало багажа.А самата газова е направена така че,с минимум усилия може да се подържа.На всякъде ми казваха че, няма ли софтуер за тези газови и да съм я сменял.Ами няма ,защото НЕ СЪЩЕСТВУВА такъв и компютъра за газта е самообучаващ се.Колата се оставя на празен ход да работи и се самообучава.Повечето проблеми идават от замърсен дистрибутер ,който се почиства доста лесно.Аз си направих и манометър с който , да си регулирам налягането в изпарителя и дистрибутера както е обяснено в линковетв които съм дал по-нагоре.Има и много проста система за самодиагностициране ,зад ключа за превключване има сив проводник с кабелна обувка който, виси свободно .Когато се замаси към купето и се даде контакт на ключа . лампичката в ключа запоява да мига и в зависимост от последователноста се определя кода на грешката според прилойения списък.Пример; две мигания-пауза-едно мигане е код 21(trottle sensor position too high).Всеки код се повтря 3-пъти и след това се показва друг ако има такъв.
При мен проблема беше че , като превключи на газ директно гасне и после на бензин много трудно пали.Явно се дави двигателя.Стигнах до извода че съпковото моторче е за смяна.Такова с. моторче се ползва при по-старите Опели с моно инжекция но аз не можах да намеря в БГ.Поръчах го, както споменах вече от Холандия и ми излезе около 85-евро с таксите за превод и доставка.
Относно това как свети ключето за превключване на газ-бензин да поясня та да не се чудят другите като мене;
-когато е в положение газ и се даде контакт-започва да мига-като се запали мотора той пали на бензин,копчето мига и при достигането на 35-градуса (май беше) автоматично минава на газ и лампата изгасва(не мига).Значи карате на газ.Ако след 30-на секунди пак светне без да мига -значи системата засича някаква грешка и трябва да се провери със замасяването на сивия проводник.
-когато карате на газ(копчето не свети) и изведнъж започне да мига -значи че системата прехвърля обратно на бензин -най-вероятно има някакъв проблем.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта