Газов инжекцион за 1.8 Т

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Сря 11 юни 2008 15:32


Доколкото знам в Германия почват от 3хил. евро газовите и стигат до 6500евро за най най изпълненията.
П.С. А иначе съм съгласен за по добрия(и по красив)монтаж там то си личи.




Потребителски аватар
Чудомир
Мнения: 2856
Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата

Мнениеот Чудомир » Сря 11 юни 2008 23:48


Цените са ти малко завишени:

Ориентировъчно за моноинжекция струва 1300-1500, газов инжекцион е към 2000, от 2200 почват V6/V8/Турбо... Примерно V6 на пасат с 196 коня би струвал 2300 с БРЦ.

Иначе към 2800-3000 може да си купиш мазен инжекцион от рода на Icom или Viale с течно впръскване, които ги слагат на БМВта, Мерджани и подобни "лами"


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Чет 12 юни 2008 0:18


Чудомир написа:Цените са ти малко завишени:

Ориентировъчно за моноинжекция струва 1300-1500, газов инжекцион е към 2000, от 2200 почват V6/V8/Турбо... Примерно V6 на пасат с 196 коня би струвал 2300 с БРЦ.

Иначе към 2800-3000 може да си купиш мазен инжекцион от рода на Icom или Viale с течно впръскване, които ги слагат на БМВта, Мерджани и подобни "лами"


Можеш ли да разучиш колко би струвал инжекцион на течна фаза само ка то миникит, или пък пълен, ако помпите се намират в самата бутилка например...

Току-виж съм плеснал нещо такова на едно моторче с охлюф тук, което ми се мотае :twisted:


Потребителски аватар
Чудомир
Мнения: 2856
Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата

Мнениеот Чудомир » Чет 12 юни 2008 0:47


Утре ще питам тук


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Мнениеот MK4 » Чет 12 юни 2008 9:40


По принцип с газовите технологии холандците са много напред, Viale са едни от лидерите и доколкото знам, повечето системи които се вграждат серийно от производителя са в партньорство с Viale. Специално за тези системи с течна фаза съм чел че имат дори леко завишение за мощността сравнено с бензин и цените за нормална 4 цилиндрова кола в БГ са около 4К за такава система


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Чет 12 юни 2008 11:09


Чудомир написа:Цените са ти малко завишени:

Ориентировъчно за моноинжекция струва 1300-1500, газов инжекцион е към 2000, от 2200 почват V6/V8/Турбо... Примерно V6 на пасат с 196 коня би струвал 2300 с БРЦ.

Иначе към 2800-3000 може да си купиш мазен инжекцион от рода на Icom или Viale с течно впръскване, които ги слагат на БМВта, Мерджани и подобни "лами"

Може информацията ми е от един форум и се отнася за газови инжекциони марка ПРИНЦ и включваща системата и монтажа на кола като МЛ .Доколкото разбрах имаха впредвит тази фирма http://ekogas.de/galerie.php?galeria=audi.php


Потребителски аватар
Чудомир
Мнения: 2856
Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата

Мнениеот Чудомир » Пет 13 юни 2008 11:52


Чудомир написа:Утре ще питам тук


Питах човека, работата е следната:

Помпата е в резервоара, затова е задължително той да е ИКОМ. За 4 цилиндъра цената на сета е 950 евро плюс мин. 700 евро за резервоара (44 л. в резервната гума). чака се 2-3 месеца за резервоара, иначе сета може да се вземе веднага. Освен това ми каза, че нещо трябвало на вентилите да се прави, тъй че трябвало да му се пратят по пощата, а той после ги връщал с ...кондензаторите?...обратно.
След това колата минава през него и той я минава на технически преглед (това пр БГ кола отпада).

Ако си навитак, пиши лично, може да измислим как да стане.

А тука има хубави снимки как изглежда монтирана.


vpower
Мнения: 12
Регистриран на: Пон 24 мар 2008 16:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vpower » Пет 13 юни 2008 12:43


Колеги аз карам Golf 4 1.8T GTI и също съм решил да сложа газов инжекцион, та питането ми е ако може да препоръчате някои сервизи (с адрес или тел. ако може) които си разбират от работата и са слагали газов инж. на кола с Turbo, а не сега да се учат :-) че иначе има майстори които са поставяли ГИ но не и на Турбо, че за сега знам само тези: http://brc.hit.bg/gasinj.htm - на които им звънях и ми казаха че са слагали ГИ на Turbo и ставало перфектно само че ми обадиха цена 1800лв и просто исках да се консултирам дали това е нормалната цифра за ГИ Турбо че ми се струва малко завишена.
Също из форума мернах някаде и за някви момчета от Княжево, а също и името на Стефан сумиста, но незнам никакви координати.
Доста теми изчетох но не можах да намеря конкретна информация за сервизи монтиращи ГИ на Турбини и доволни хора от тях.
Мерси предварително!


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 13 юни 2008 13:23


Цената на БРЦ си е съвсем в реда на нещата.Лошото е ,че не ни понася на нашия джоб :cry: и за тва трябва да се задоволим с някви български и да се надяваме ,че майстора е бог/а той не е и длъжен в крайна сметка - хората са казали от пръдня боя не става/ и ще ги накара да бачкат безгрижно.


Потребителски аватар
Чудомир
Мнения: 2856
Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата

Мнениеот Чудомир » Пет 13 юни 2008 17:35


vpower написа:http://brc.hit.bg/gasinj.htm - на които им звънях и ми казаха че са слагали ГИ на Turbo...


Аз си сложих моята при тях в Пловдив - не е ГИ, но по същото време монтираха на едно Волво С80 с английски номера, което мисля че е сигурно минимум точно толкова "капризно" като един Голф ГТИ с турбо.

Лично аз съм говорил с пловдивския баш разбирач (без кавички, защото според мен действително си разбира от работата) и той ми препоръча като най-добър вариант между вървене/паричен разход Ауди 1,8Т с газ от тях.

Според мен 1800 лева си е супер цена за ГИ.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пет 13 юни 2008 18:07


Аз говоря да си купя кит и да си го монтирам на моя кола :)
Сори, че пак те моля, но можеш ли да подпиташ за фул кит без компютър? Мисля да подкарам МегаСкуирт с подобна конфигурация - течна фаза :)


Потребителски аватар
Чудомир
Мнения: 2856
Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата

Мнениеот Чудомир » Пет 13 юни 2008 18:22


The_Machine написа:Аз говоря да си купя кит и да си го монтирам на моя кола :)


Чудомир написа:Помпата е в резервоара, затова е задължително той да е ИКОМ. За 4 цилиндъра цената на сета е 950 евро плюс мин. 700 евро за резервоара (44 л. в резервната гума)


Оттам нататък си ти с монтажа, само че имаш една настройка, която може да се направи и от разстояние:

Чудомир написа:Освен това ми каза, че нещо трябвало на вентилите да се прави, тъй че трябвало да му се пратят по пощата


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пет 13 юни 2008 19:18


Предполагам се слагат резистори на инжекторите - тоест от нискоомни се правят високоомни :)


Потребителски аватар
Чудомир
Мнения: 2856
Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата

Мнениеот Чудомир » Пет 13 юни 2008 19:43


:dontknow:


Потребителски аватар
mirostz
Мнения: 6
Регистриран на: Нед 15 юни 2008 16:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Golf 4 1.8T

Мнениеот mirostz » Нед 22 юни 2008 22:03


Здравейте колеги,
Наскоро си купих Golf 4 1.8T и се чудя дали да му слагам газов инжекцион. Аз съм от стара загора, но тук до колкото знам няма кадърни газаджий всеки който си сложи се оплаква. Прочетох доста теми тук във форума и попаднах на тази. vpower посетих сайтът ( http://brc.hit.bg/gasinj.htm), които си дал и в него видях, че за този мотор е 1800лв готов съм да ги дам, но искам да попитам някои слагал ли е точно тази газова уредба на този мотор при тези газаджий в представитеслтвото им в Пловдив. Надявам се да кажете дали сте доволни и дали си заслужава горе доло с колко пада мощността и на газ зле ли да е се кара над 4000 оборота. Питам за оборотите защото попаднах на статия в която пишеше че не е добре за мотора доста се и зносвал. Благодарен ще съм на всякакви коментари, но се надявам да се от опит не само теоритични. Благодаря ви предварително



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: nogopechen и 26 госта