Доколкото знам в Германия почват от 3хил. евро газовите и стигат до 6500евро за най най изпълненията.
П.С. А иначе съм съгласен за по добрия(и по красив)монтаж там то си личи.
Газов инжекцион за 1.8 Т
- Чудомир
- Мнения: 2856
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Цените са ти малко завишени:
Ориентировъчно за моноинжекция струва 1300-1500, газов инжекцион е към 2000, от 2200 почват V6/V8/Турбо... Примерно V6 на пасат с 196 коня би струвал 2300 с БРЦ.
Иначе към 2800-3000 може да си купиш мазен инжекцион от рода на Icom или Viale с течно впръскване, които ги слагат на БМВта, Мерджани и подобни "лами"
Ориентировъчно за моноинжекция струва 1300-1500, газов инжекцион е към 2000, от 2200 почват V6/V8/Турбо... Примерно V6 на пасат с 196 коня би струвал 2300 с БРЦ.
Иначе към 2800-3000 може да си купиш мазен инжекцион от рода на Icom или Viale с течно впръскване, които ги слагат на БМВта, Мерджани и подобни "лами"
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Чудомир написа:Цените са ти малко завишени:
Ориентировъчно за моноинжекция струва 1300-1500, газов инжекцион е към 2000, от 2200 почват V6/V8/Турбо... Примерно V6 на пасат с 196 коня би струвал 2300 с БРЦ.
Иначе към 2800-3000 може да си купиш мазен инжекцион от рода на Icom или Viale с течно впръскване, които ги слагат на БМВта, Мерджани и подобни "лами"
Можеш ли да разучиш колко би струвал инжекцион на течна фаза само ка то миникит, или пък пълен, ако помпите се намират в самата бутилка например...
Току-виж съм плеснал нещо такова на едно моторче с охлюф тук, което ми се мотае

- Чудомир
- Мнения: 2856
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Утре ще питам тук
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
По принцип с газовите технологии холандците са много напред, Viale са едни от лидерите и доколкото знам, повечето системи които се вграждат серийно от производителя са в партньорство с Viale. Специално за тези системи с течна фаза съм чел че имат дори леко завишение за мощността сравнено с бензин и цените за нормална 4 цилиндрова кола в БГ са около 4К за такава система
- Vladko
- Мнения: 2480
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Чудомир написа:Цените са ти малко завишени:
Ориентировъчно за моноинжекция струва 1300-1500, газов инжекцион е към 2000, от 2200 почват V6/V8/Турбо... Примерно V6 на пасат с 196 коня би струвал 2300 с БРЦ.
Иначе към 2800-3000 може да си купиш мазен инжекцион от рода на Icom или Viale с течно впръскване, които ги слагат на БМВта, Мерджани и подобни "лами"
Може информацията ми е от един форум и се отнася за газови инжекциони марка ПРИНЦ и включваща системата и монтажа на кола като МЛ .Доколкото разбрах имаха впредвит тази фирма http://ekogas.de/galerie.php?galeria=audi.php
- Чудомир
- Мнения: 2856
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Чудомир написа:Утре ще питам тук
Питах човека, работата е следната:
Помпата е в резервоара, затова е задължително той да е ИКОМ. За 4 цилиндъра цената на сета е 950 евро плюс мин. 700 евро за резервоара (44 л. в резервната гума). чака се 2-3 месеца за резервоара, иначе сета може да се вземе веднага. Освен това ми каза, че нещо трябвало на вентилите да се прави, тъй че трябвало да му се пратят по пощата, а той после ги връщал с ...кондензаторите?...обратно.
След това колата минава през него и той я минава на технически преглед (това пр БГ кола отпада).
Ако си навитак, пиши лично, може да измислим как да стане.
А тука има хубави снимки как изглежда монтирана.
Колеги аз карам Golf 4 1.8T GTI и също съм решил да сложа газов инжекцион, та питането ми е ако може да препоръчате някои сервизи (с адрес или тел. ако може) които си разбират от работата и са слагали газов инж. на кола с Turbo, а не сега да се учат
че иначе има майстори които са поставяли ГИ но не и на Турбо, че за сега знам само тези: http://brc.hit.bg/gasinj.htm - на които им звънях и ми казаха че са слагали ГИ на Turbo и ставало перфектно само че ми обадиха цена 1800лв и просто исках да се консултирам дали това е нормалната цифра за ГИ Турбо че ми се струва малко завишена.
Също из форума мернах някаде и за някви момчета от Княжево, а също и името на Стефан сумиста, но незнам никакви координати.
Доста теми изчетох но не можах да намеря конкретна информация за сервизи монтиращи ГИ на Турбини и доволни хора от тях.
Мерси предварително!

Също из форума мернах някаде и за някви момчета от Княжево, а също и името на Стефан сумиста, но незнам никакви координати.
Доста теми изчетох но не можах да намеря конкретна информация за сервизи монтиращи ГИ на Турбини и доволни хора от тях.
Мерси предварително!
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Чудомир
- Мнения: 2856
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
vpower написа:http://brc.hit.bg/gasinj.htm - на които им звънях и ми казаха че са слагали ГИ на Turbo...
Аз си сложих моята при тях в Пловдив - не е ГИ, но по същото време монтираха на едно Волво С80 с английски номера, което мисля че е сигурно минимум точно толкова "капризно" като един Голф ГТИ с турбо.
Лично аз съм говорил с пловдивския баш разбирач (без кавички, защото според мен действително си разбира от работата) и той ми препоръча като най-добър вариант между вървене/паричен разход Ауди 1,8Т с газ от тях.
Според мен 1800 лева си е супер цена за ГИ.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Чудомир
- Мнения: 2856
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
The_Machine написа:Аз говоря да си купя кит и да си го монтирам на моя кола
Чудомир написа:Помпата е в резервоара, затова е задължително той да е ИКОМ. За 4 цилиндъра цената на сета е 950 евро плюс мин. 700 евро за резервоара (44 л. в резервната гума)
Оттам нататък си ти с монтажа, само че имаш една настройка, която може да се направи и от разстояние:
Чудомир написа:Освен това ми каза, че нещо трябвало на вентилите да се прави, тъй че трябвало да му се пратят по пощата
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- mirostz
- Мнения: 6
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 16:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Golf 4 1.8T
Здравейте колеги,
Наскоро си купих Golf 4 1.8T и се чудя дали да му слагам газов инжекцион. Аз съм от стара загора, но тук до колкото знам няма кадърни газаджий всеки който си сложи се оплаква. Прочетох доста теми тук във форума и попаднах на тази. vpower посетих сайтът ( http://brc.hit.bg/gasinj.htm), които си дал и в него видях, че за този мотор е 1800лв готов съм да ги дам, но искам да попитам някои слагал ли е точно тази газова уредба на този мотор при тези газаджий в представитеслтвото им в Пловдив. Надявам се да кажете дали сте доволни и дали си заслужава горе доло с колко пада мощността и на газ зле ли да е се кара над 4000 оборота. Питам за оборотите защото попаднах на статия в която пишеше че не е добре за мотора доста се и зносвал. Благодарен ще съм на всякакви коментари, но се надявам да се от опит не само теоритични. Благодаря ви предварително
Наскоро си купих Golf 4 1.8T и се чудя дали да му слагам газов инжекцион. Аз съм от стара загора, но тук до колкото знам няма кадърни газаджий всеки който си сложи се оплаква. Прочетох доста теми тук във форума и попаднах на тази. vpower посетих сайтът ( http://brc.hit.bg/gasinj.htm), които си дал и в него видях, че за този мотор е 1800лв готов съм да ги дам, но искам да попитам някои слагал ли е точно тази газова уредба на този мотор при тези газаджий в представитеслтвото им в Пловдив. Надявам се да кажете дали сте доволни и дали си заслужава горе доло с колко пада мощността и на газ зле ли да е се кара над 4000 оборота. Питам за оборотите защото попаднах на статия в която пишеше че не е добре за мотора доста се и зносвал. Благодарен ще съм на всякакви коментари, но се надявам да се от опит не само теоритични. Благодаря ви предварително
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: nogopechen и 26 госта