dimitarpetrov написа:petko5 написа: :!: Ресета не се прави всеки ден, това е голяма грешка.Ресетва се само при нужда
Е аз от зор го правя - след 200-300 км. с този "контрол" едва палех на бензин, пушеци, чудеса!
За капак вчера като свърши газта съм карал 10 км. на втора предавка да се добера някак си до близката газстанция.
Интересно ми е дали някой е срещал истински ламбда контрол, при който не се прекъсва кабела а работи в паралел - това е истината!
Обади се на колегата
vaskoto 1 и се уреди среща, да ти погледне колата
Когато караш на газ компа трупа грешки.
Когато ресетваш компа, той влиза в авариен режим за около 15 минути, необходимото време на компа да вземе показания от всички датчици .
Оборотите му варират от 1000 до 2000 об/мин.
След това всичко се нормализира.
Когато ресетваш всеки път компа и веднага обръщаш на газ, той се шашка и се чуди какво става(все пак и той душа носи), данните които приема от всички датчици са неверни, защото газта е съвсем друго гориво и те дават други показания, а компа е програмиран да работи на бензин.
Да ти обясна при мен как беше :
Сложих газта и започнаха същите проблеми.
Милион пъти досаждах на
vaskoto 1, за което маля да ме извини
След хилядите му обяснения о тормоз от моя страна, направих следното:
1.Елиминирах релето.
2.Изведох копче за ръчен ресет на компа в купето.
3.
Всеки път, колата се пали на бензин и работи поне 5мин.на бензин и после обръщаш на газ
Аз почти не си ресетвам компа и колата работи перфектно и на газ и на бензин
п.с.
Много Ви моля, ако имам грешка да ме проправите
Благодаря Ви предварително
Имаш Л.С.