Какво ще рече:Неподходяща плочка?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
ALiGaToR
Мнения: 407
Регистриран на: Чет 28 юли 2005 10:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ALiGaToR » Съб 01 окт 2005 9:30


ЧАНДЛЪР БИНК написа:Като те слушам целия проблем може да излезе от ИЗПАРИТЕЛЯ разликата между градско и извънграда ти е много голяма X2 . Колко е стар изпарителя може да имаш проб с менбраните. Регулировката при вакумния изпарител за подаването на гаста е вътре в самия изпарител.

Ами изпарителя е от 1995 година ама е сложен преди 4месеца. Не е ползван преди това а си е стоял в опаковката през тези години.
Ако можеш да кажеш как се центрова, защото аз занам само оня болт (винт) на изпарителя, и само него бутам. Друг не знам.
Може ли този престой от 10 години да му се е отразил с нещо.
Забравих да ти кажа, че имам сложено тиксо отпред на трабата за въздуха, а хобота(меката връзка) дето отива към калника го няма.




Потребителски аватар
ЧАНДЛЪР БИНК
Мнения: 456
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ЧАНДЛЪР БИНК » Съб 01 окт 2005 10:29


10 години в кутия и кой знае още колко в магазин и рафтове по складовете . Много е вероятно да имаш проблем с менбраните (особенно с тази за регулировката за подаването на гаста ). Гледам че си от Варна потърси дали ще намериш да се продават резерен комплект менбрани за твоя изпарител. Не ги копувай веднага първо го разглоби може някоя възвратна пружина да се е заклинила или да се е скъсала някоя манбрана.


al_lukanov
Мнения: 137
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 15:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот al_lukanov » Съб 01 окт 2005 11:32


Izvinqvam se - govorite za namalqvane na se4enieto na vxodqstiq vazdyx li? ako e taka kakav trqbva da bude za motor NZ 1300cc pulna injekciq?
като се замисля май само с 1.3 не сме си правили експерименти. Теб гаси ли те насрещния въздух при движение със 100км/h и освобориш от скорост .Имаш ли проб. с оборотите .

Наистина гасне при по-висока скорост. Изпарителя е електрически, напречно монтиран със сравнително дълга тръба до смесителя - повече от 0,5 метра. Смесителя е монтиран след дебитомера.


Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Мнениеот Iavor » Пон 03 окт 2005 9:19


ЧАНДЛЪР БИНК написа:Какво стана оправи ли се Пасата

Още не съм го махнал въздуховода.При мен е запушен механично,като е сложено едно твърдо парче,държащо клапата така,че да запушва отвора.Но ще го нокаутирам! :wink:


Потребителски аватар
Andrey
Мнения: 280
Регистриран на: Вто 28 сеп 2004 17:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Andrey » Пон 03 окт 2005 15:36


Абе момчета, какви са тея бленди на филтъра. Изчетох всичко по темата във форума. На теория е ОК, има логика. Обаче при мен не съм слагал никакви такива работи, вкл. и тръбата за топлия въздух си е на мястото и колата си работи на 6, и не гасне, когато не е на скорост над 100. Харченето е 10-11 в града и 7,5 на дълго. Градското не го коментирам, защото е много специфично - карам я сутрин и вечер по 5 км. - сиреч студена.
Та въпросът е - ако сложа 38 мм. бленда на филтъра ще се подобри ли харченето? Изобщо тази работа задължителна ли е или само при някакъв проблем се прави?


Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dude » Пон 03 окт 2005 15:57


абе харчът ти е повече от приличен, не я пипай, ще трябва после да ходиш да ти я настройват и не се знае кво ще направят, остави я така,


Потребителски аватар
idas
Мнения: 25
Регистриран на: Нед 03 юли 2005 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Мнениеот idas » Съб 15 окт 2005 8:13


ALiGaToR написа:Сега ще ви обесня къв ми е проблема.
Градско гори много(16/100) а извън града (от6.8 до 7.5/100), ама не върви на газ
Изспарителя е Беларуски (вакумен ама и аз не съм сигурен).
Отидох при един ГАЗАДЖИЯ и той ми каза че е смесителя. Даде ми идея да го махнем и да пробием карбуратора(така щяло да бъде по-добре), ама аз не искам.
Кажете ми к'во да правя. ЧАНДЛЪР помагай.

И аз съм със същия разход и от 2 години обикалям къде ли не.Наслушах се ма майстори и майсторчета и пак никой не можа да ми помогне.Сменях и изпарители и плочки ефект никакъв. /Пасате е с мотор 2Е/.Започнах да съжалявам че не сложих инжекционна газова.Така и така парите които дадох до сега за "майстори" станаха за две такива уредби.Е все пал ако има някои който да се е оправил с това нека все пак пише./Уредбата е LANDI RENZO без ланда контрол система - вече почвам да си мисля дали да не опитам и това/


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Вто 25 окт 2005 14:02


Колега ЧАНДЛЪР БИНК, свалям ти шапка ако наистина съветите ти за големината на отовора имат някакъв ефект.
За това бих искал да си кажеш мнението и за моя ПАСИ, колко да му е отворчето?
Градско през лятото (става дума за 3-4 км), ми гори 11,5 - 12 л. а извънградксо - 8,5 - 9 л.


Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Мнениеот Iavor » Вто 25 окт 2005 16:08


doktora написа:Колега ЧАНДЛЪР БИНК, свалям ти шапка ако наистина съветите ти за големината на отовора имат някакъв ефект.
За това бих искал да си кажеш мнението и за моя ПАСИ, колко да му е отворчето?
Градско през лятото (става дума за 3-4 км), ми гори 11,5 - 12 л. а извънградксо - 8,5 - 9 л.

Ми прочети малко по-нагоре!Ти си със същия мотор като моя :wink: .


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Вто 12 юни 2007 11:31


Как да си направя отвора за всмукване на въздух 38мм. и някой да е експериментирал скоро:roll:


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Вто 12 юни 2007 17:36


Абе ботове такива... :lol:

Диаметърът на блендата за въздуха се определя от диаметъра на дифузьора , поставен в плочката...
Вместо да си играете с бленди за въдуха може да се сложи малко по-тесен дифузьор на плочката и така...


Потребителски аватар
Жоро
Мнения: 418
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот Жоро » Вто 12 юни 2007 18:35


The_Machine написа:Абе ботове такива... :lol:

Диаметърът на блендата за въздуха се определя от диаметъра на дифузьора , поставен в плочката...
Вместо да си играете с бленди за въдуха може да се сложи малко по-тесен дифузьор на плочката и така...
Е да,де,ама с бленда на кутията за филтъра става много лесно.Чандлър ако знае размери за някои двигатели нека ги напише и да опитваме.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Вто 12 юни 2007 18:47


То е по-лесно , но в никакъв случай по-хубаво :D


Потребителски аватар
Жоро
Мнения: 418
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот Жоро » Сря 13 юни 2007 17:08


Аз започнах с експериментите
Изображение
изрязах отвор 30мм на капачката от сух дезодорант и я набих здраво на приставката на кутията на въздушния филтър
Изображение
Изображение
по същия начин ограничих въздуха и на извода за топъл въздух,
защото четох мнения във форума,че клапата за топъл-студен вуздух работи постоянно
Изображение
Изображение
Пробвах - наложи се да намаля притока на газ,
колата със сигурност върви повече,
особено в ниските обороти е много по-пъргава отпреди.
Но започна да се държи още по-добре,когато застопорих клапата за топъл-студен въздух
Изображение
Изображение
разбира се изолирах вакума за клапата и чрез въздуховод осигурих студен въздух
Изображение
Изображение
оборотите на празен ход заспаха.Пробвах как е и на бензин
(въпреки,че слабо ме интересува) - никакви проблеми.
Обаче,когато преместих въздуховода срещу посоката на движение - на фунията отпред
Изображение
не можах да си позная колата(на бензин,на газ така е зле) - така не е вървяла никога.
Смятам да покарам на газ поне 500км и да засичам разход,ако ме устройва както вървежа - остава по тоя начин.
mod edit: vasstop


Потребителски аватар
Жоро
Мнения: 418
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот Жоро » Чет 14 юни 2007 19:31


Продължавам с експериментите по ограничаването на въздуха.Днес се размислих и по пътя на логиката стигнах до конусовидната тръба в горната част на кутията на въздушния филтър(т.е.вече след филтъра).И махнах капачките от изводите за топъл и студен въздух,освободих клапата,свързах и вакума и набих капачката имено в конусоводната тръба след филтъра в горната част на кутията - резултат - чувствам ефект след 2000оборота и доста осезаем ефект след 3000оборота.(Не ми се смейте-и ние с ABD-тата сме чувствителни).Тръбата в най-тясната си част е 40мм.Моята капачка е с отвор 32мм.Моля някой с двигател 1,6 да премери вътрешния отвор на въпросната тръба,тъй като кутиите на 1,4 и 1,6 на пръв поглед са еднакви,а Чандлър писа за ограничаване на въздуха на мотор 1,6 чрез бленда с отвор 38мм - 2мм разлика няма как да се усетят.ИзображениеИзображениеИзображение

Последна промяна от Жоро на Пет 15 юни 2007 16:55, променено общо 1 път.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта