За или против газова уредба.

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
theultimate
Мнения: 2140
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB
Местоположение: София

Re: За или против газова уредба.

Мнениеот theultimate » Пет 11 фев 2011 7:50


H2O написа:Аз не съм срещнал до сега доволен газаджия.Интересното в цялата тази тема,а то винаги е било така,че когато си приказват двама газаджии,как това се е скапало,как гръмнало нещо и скапало всичко,че майсторите били калпави и колко пари били дали за подръжката на колата зарди АГУ.


Ами трябва да се запознаем значи....аз лично от 2005 съм спестил пари колкото за Б5. Прекалено много си слушал глупости за гърмящи 1.6i с турски изпарители. По моята кола са сменени 2 гърнета и няколко пъти ходя за профилактика при TheMachine.




BG_POLICE
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: За или против газова уредба.

Мнениеот BG_POLICE » Пет 11 фев 2011 8:08


ivdims написа:
ivdims написа:
... ако реша да настъпя и да карам с 160-200 (скорост която ти се съмнявам че можеш да развиеш на газ) ми гори 7-7.5 на 100....

Хубаво е, че си вярваш. Само дето ние не ти вярваме много. Освен, ако не караш с 200 за една минута и после цял час със 140. Тогава може.


Не пич карам си със 160-180 най-много по магистрала ама ако искам ще карам и с 200 такава ми беше мисълта а газаджията иска или не повече от 160 трудно ще кара, което може би е хубаво де, не трябва да се избиваме по пътищата, но това е друг въпрос.
А със 160-180 наистина си ми гори 7.5 момко това му е хубавото на нафтата много коне, много кубици, малко горене.


Колега няма лошо да си хвалиш своето, но не мога да се съглася с теб, че тези, които караме на газ не можем да вдигнем повече от 160 :) Ако не вярваш ела да те повозя на магистралата малко :mrgreen: Вярно признаваме достойнствата на дизела, но истината е следната при еднкави коне, и приблизително еднаква кубатура, бензинова кола на газ излиза по-евтино да се кара :да: Сега тук е мястото да спомена, че ако караш с крадена нафта, тогава сметката е друга, просто защото няма как да си намерим да караме на крадена газ :lol:


golf_td
Мнения: 716
Регистриран на: Пон 27 дек 2010 13:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pomorie

Re: За или против газова уредба.

Мнениеот golf_td » Пет 11 фев 2011 9:34


Aз карам на дизел и ми се струва скъпо, карам по-малко вече, но честно казано аз много рядко имам да свърша някаква работа с колата.Работата ми е на близо, работа в други градове нямам.Но така или иначе съм изминал за 6,7 години 100 000 км на дизел (не краден) и той най вече за удоволствие - екскурзии с приятели (като всеки поема някаква част от разхода) , със нашите на гости някъде и т.н.Но аз така или иначе съм доволен - който казва че зимата имало проблем със старта.Има проблем ако си си занемарил колата - ако е изправно всичко като акумулатор, подгряващи свещи (смяна на 5 години при мен , цената е 20 лв на свещ), антифриз и изобщо ако се поддържа всичко на време и при -15 ще запали (освен ако не е сложена някаква скапана нафта)...и макар да е по-скъп дизела самия двигател ми е икономичен.А и все си мисля следното - няма по-добро от оригинала щом германеца е направил колата така -така ще е, ние пак си побългаряваме ...Газта е опасна и при евентуален инцидент няма ли опасност да гръмне тази газова бутилка? Поне това е моето мнение.Има някои дето се правят на големи баровци с луксозни коли уж от друга класа и т.н. - иначе пълнят газ :screwy .Ми на мен ми е смешно - като имаш пари за бмв , мерцедес , ауди -наистина престижни марки - за къв ти е газово, нали си патрон? Като нямаш мн пари карай си някой опел , форд, москвич , жигула - е на тях и да сложиш газово е по разбираемо, ама да се правиш на гъзар със скъпа кола на газ за мен е доста тъпо!


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: За или против газова уредба.

Мнениеот myrshavija » Пет 11 фев 2011 9:49


golf_td написа:...А и все си мисля следното - няма по-добро от оригинала щом германеца е направил колата така -така ще е, ние пак си побългаряваме ...
А тия новите вагени, дето излизат от завода на газ? Германеца се е объркал или ...?
golf_td написа:...Газта е опасна и при евентуален инцидент няма ли опасност да гръмне тази газова бутилка? ...
Опасна е тая газ - не е като бензина и нафтата. Тряа се внимава! mhihi


golf_td
Мнения: 716
Регистриран на: Пон 27 дек 2010 13:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pomorie

Re: За или против газова уредба.

Мнениеот golf_td » Пет 11 фев 2011 10:02


Колега слабо ме интересуват коли произведени след 2000 година.Пластмасови фарове , липса на качество , доста екстри за сметка на това . И най-вече търговска цел - да караш до гаранцията и после я махаш... а и имаше един колега по назад беше писал че колата му на 240 000 км и нямало за какво да си пази двигателя - е ами ако си мисли че са много тия км - грешка.Ако му е читава колата и 2,3 пъти по толкова ще измине.Немските двигатели не са като руските - имат далеч по-дълъг живот.Но има хора дето за 30 години са минали с москвича 80 000 км и повече от това им се вижда много , точно това е причината да превъртат километражите по автокъщите!


Потребителски аватар
Burner_inc
Мнения: 691
Регистриран на: Съб 28 фев 2009 17:20
Автомобил: Touran Kawasaki Versys 1000
Двигател: BLS 2009
Местоположение: София

Re: За или против газова уредба.

Мнениеот Burner_inc » Пет 11 фев 2011 11:30


myrshavija написа:А тия новите вагени, дето излизат от завода на газ? Германеца се е объркал или ...?


А дали няма разлика между фабрично вграждане и монтаж от някой местен мърльо, който ще те накара да си намразиш колата?


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: За или против газова уредба.

Мнениеот myrshavija » Пет 11 фев 2011 11:40


А дали изборът е твой дали да отидеш при местен мърльо или при някой, който си върши работата качествено, с документи и репутация? Или директно в някой от сервизите на производителите на газови инжекциони?


Потребителски аватар
Burner_inc
Мнения: 691
Регистриран на: Съб 28 фев 2009 17:20
Автомобил: Touran Kawasaki Versys 1000
Двигател: BLS 2009
Местоположение: София

Re: За или против газова уредба.

Мнениеот Burner_inc » Пет 11 фев 2011 12:08


И пак където и да отидеш, никъде не може да се достигне нивото на фабрично вградената уредба


golf_td
Мнения: 716
Регистриран на: Пон 27 дек 2010 13:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pomorie

Re: За или против газова уредба.

Мнениеот golf_td » Пет 11 фев 2011 12:20


Според мен всичко опира до финансите на човек.Понякога обаче типично по български се дават много пари на куп за кола (било от курорт, било от земи и т.н) и след това хоп - изненада .То се оказало че не е само да я купиш колата.Ако имаш 10 000 лв - купуваш си кола за 5,6 хил и с другите я поддържаш.А иначе един куп пари за кола - след някоко месеца колата се обявява за продажба поради една причина - недостатъчни финанси за поддръжка.Какви ли не бартери има - заменят се големи хубави коли за малолитражки без доплащане , без значение година и т.н.Просто човек трябва да се простира според чергата си.Бях се возил с шефа си в една s класа преди 2,3 години, чисто нова.Ами искам да ви кажа че смяната на масло и маслен филтър излезе около 800 лв..Човека си плати без да му мигне окото.Така че това не е за всеки.И още нещо ако си доволен от една кола - не я сменяш след 2,3 години!


Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1721
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: За или против газова уредба.

Мнениеот nikson85 » Пет 11 фев 2011 13:03


golf_td написа:Колега слабо ме интересуват коли произведени след 2000 година.Пластмасови фарове , липса на качество , доста екстри за сметка на това . И най-вече търговска цел - да караш до гаранцията и после я махаш... а и имаше един колега по назад беше писал че колата му на 240 000 км и нямало за какво да си пази двигателя - е ами ако си мисли че са много тия км - грешка.Ако му е читава колата и 2,3 пъти по толкова ще измине.Немските двигатели не са като руските - имат далеч по-дълъг живот.Но има хора дето за 30 години са минали с москвича 80 000 км и повече от това им се вижда много , точно това е причината да превъртат километражите по автокъщите!

едно време е нямало такива качестшени масла. баща ми е карал с москвича на м10д. според вас хубаво ли е масло за трактор в автомобил. а колкото до превъртане на километража голфа и вентото се самопревъртат на 300 000км , а някои мерцедеси и бмв на 600 000км и започват пак от 0км , виждал съм голф на 1500км това означава че е на 301 500км.
всеки ден човечеството напредва и двигателите с вътрешно горене ще изчезнат завинаги.


golf_td
Мнения: 716
Регистриран на: Пон 27 дек 2010 13:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pomorie

Re: За или против газова уредба.

Мнениеот golf_td » Пет 11 фев 2011 13:28


Те може и да изчезнат двигателите с вътрешно горене , но това ще стане след много много години, особено пък в България всичко закъснява с по някое друго десетилетие.Може би ние ще сме старци или пък изобщо няма да доживеем този период.А и не всички са отворени към новите технологии- може и да ме упрекнат някои , но не е ли факт че домашни електроуреди преди се използваха по 20 , 30 години и до самия им край са служили вярно?Сега тези за масовия обикновен човек са Елит, Нео и какви ли не други боклуци..За колите е същото , за дрехите е същото - просто всичко е с цел източване на парите на хората - за да могат да купуват и пак и пак и пак , естествено няма нищо вечно , но поне да беше дълготрайно.И пак казвам тези неша които съм посочил са за масовата употреба.Иначе има скъпи и качествени неща, но такива си позволяват малко на брой хора от все по обедняващия народ, който се изсели от родните си места масово и се втурна или към чужбина или поне към столицата.Извинявам се за лиричното отклонение 8)


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6367
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: За или против газова уредба.

Мнениеот ktamen » Пет 11 фев 2011 16:09


nikson85 написа: а колкото до превъртане на километража голфа и вентото се самопревъртат на 300 000км , а някои мерцедеси и бмв на 600 000км и започват пак от 0км , виждал съм голф на 1500км това означава че е на 301 500км.

Това пък как ти хрумна? Моя километраж (голф 2) в момента показва 312000км. Кога да очаквам да се нулира?
Всъщност аз съм разглобявал такъв километраж и знам че ще се нулира на 1000 000км. И на мерцедес съм разглобявал и при него е така.
Вероятно собственика на този голф дето си виждал сам си е нулирал километража, и аз нулирах километража на мерцедеса.


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: За или против газова уредба.

Мнениеот mupk0 » Пет 11 фев 2011 16:35


ktamen написа:
nikson85 написа: а колкото до превъртане на километража голфа и вентото се самопревъртат на 300 000км , а някои мерцедеси и бмв на 600 000км и започват пак от 0км , виждал съм голф на 1500км това означава че е на 301 500км.

Това пък как ти хрумна? Моя километраж (голф 2) в момента показва 312000км. Кога да очаквам да се нулира?
Всъщност аз съм разглобявал такъв километраж и знам че ще се нулира на 1000 000км. И на мерцедес съм разглобявал и при него е така.
Вероятно собственика на този голф дето си виждал сам си е нулирал километража, и аз нулирах километража на мерцедеса.

Километража на Г3 е дигитален и доста от тях се рестартират на 300 000км...обаче нямам спомен за кой важеше!


Потребителски аватар
my heart iS iCe
Мнения: 5418
Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
Автомобил:
Двигател:

Re: За или против газова уредба.

Мнениеот my heart iS iCe » Пет 11 фев 2011 16:51


mupk0 написа:
ktamen написа:
nikson85 написа:

Това пък как ти хрумна? Моя километраж (голф 2) в момента показва 312000км. Кога да очаквам да се нулира?
Всъщност аз съм разглобявал такъв километраж и знам че ще се нулира на 1000 000км. И на мерцедес съм разглобявал и при него е така.
Вероятно собственика на този голф дето си виждал сам си е нулирал километража, и аз нулирах километража на мерцедеса.

Километража на Г3 е дигитален и доста от тях се рестартират на 300 000км...обаче нямам спомен за кой важеше!

Конкретно за Г3 Венто до 95г километражите се анолират сами! След тази година, няма такава екстра и си броят докато е жива колата, димек до 1 милион!
Нека не отклоняваме темаче че ще я осинджирят!
Карал съм кола на газ, икономично е няма какво да се джафкате!
Защо такситата карат на ГАЗ а не на дизел, шот така му излиза арандемана, докато при нафтата, трябва да жули яко клиентите, и така губи клиентела! Всеки когато се качи в такси, 1-во пита колко му взимат, и ако му хареса цената се качва. Просто горивата много повлияха на цялата инфраструктура и начина ни на живот!
Защо се топлим на газ, и готвим на газ, шот евтино ла! Но нека не се отклоняваме!
Аз лино не съм на газ от 2 години шот смених колата, и нямам намерение да я карам на газ, шот не карам много, 10 км до работа и обратно, на кафе не ходя с колата!
Но ако караш адски много и колата ти трябва зад всеки ъгъл, газт-а излиза адски евтино!
И докато карах 2 години на газ, не съм пипал нищо по колата. Не защитавам газта, и не опреквам никой!
Просто казвам това което съм изпитал! И много добре си спомням че на газ колата вървеше по-добре от колкото на бензин, шот не цапаше свещите ! Но винаги се палише сутрин на бензин!
Всеки гледа от неговата гледна точка, на кояй е изгодно на едно горово на друго на друго, а някой си ходят пеш! :да:


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: За или против газова уредба.

Мнениеот velinsl » Пет 11 фев 2011 16:52


ivdims написа:А и забравих да кажа турбината ми на старо струва 300-500лв ще сменя 2 турбини и пак няма да дам толкова пари колкото за един инжекцион така че хора истината е в нафтата, обичам я тази нафта, крайно съм доволен! :D :bowdown


Абе и дизела ми харесва, ама дразнител като теб ме предизвиква.

Обърни внимание колега, че Автомобил с ГИ се продава на цената на дизелов автомобил. И като му сложиш и две турбини, за тези пари на бензина ще се направи основен ремонт. Отделно ГИ е отделна горивна система, която гори по-малко пари извън града(ако се направи елементарната сметка). В града при днешните цени отново е по-добре. Пецаква се да кажем нещо в ГИ - продължаваш на бензин. Какво ще стане ако дизела се прецак на път?
При АГУ няма зацапване на турбини, спокойно може да се кара и на 800-1200 оборота(примерно, без риска има и динамика) А ако се повреди, се оправя, тя избива порите се постоянно. С АГУ или ГИ се избива цената на целия автомобил с времето, правилно е писал колегата горе, не само на уредбата.
По моят автомобил по АГУ-то 25 000км грубо не е барано нищо, представи си за какво става дума!!! Дали не съм изплатил още един обикновен такъв автомобил Пасат Б3.
Карай си дизела и ЖИВ И ЗДРАВ!!!

Много са ми чудни хората как драскат в дизел раздела "колко е добре на газ" и как хората с дизели са се набутали и обратното с дизели как газта била скапана работа.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта