BG_POLICE написа:Значи разбрах, че си намалил времето за прехвърляне на 17 градуса, но не можах да разбере, как лъжеш компа, че мотора е загрял до 60 градуса? Аз по едно време мислех да направя настройка, когато е топла и я изключа след това направо да пали на газ, но ми обясниха, че не било добре! Отделно с аварийния режим винаги мога да я запаля на газ особено сега в топлото време (днес го пробвах 2 пъти), но отново рискувам нещо да дефектира по системата и затова се двоумя как точно да го направя, защото си похапва бензинец не малко! Вярно сега последната седмица работи само 30 сек. докато мине на газ, но все пак като драснеш чертата става прилична сумичка на месец за бензин, а с тези пари мога да заредя поне една бутилка газ, че и отгоре
Принципа е следният:
Тъй като мотора е студен знаем ,че тогава бензина има ниска изпаряемост и бензиновото еку блъска повече бензин ,и като добавим ,че моторите ни са 5 цилиндрови става страшно.Точно обратното е при газта (говорим за летните условия)
При студен мотор когато искаме да го захраним с газ не е нужно обогатяване като на бензин.За да избегна задавянето на двигателя от голямото количество газ породено от автоматичния смукач на колата (Големи инжекторни времена ) и от това ,че все още газта не е достатъчно загрята (следователно е по плътна )е необходимо да прескочим автоматичния смукач.Аз съм си извел проводник от температурния датчик на бензиновото еку и с помоща на галетен превключвател превключвам различни резистори паралелно на датчика в зависимост от околната температура. За да не възникват грешки в паметта на екуто е необходимо превключването на резисторите да става на загасена кола.За в бъдеще ще мисля автоматизиране на нещата ,тъй като сега съм в експериментален стадий.
Забелязал съм че колата харчи най много бензин когато се включва помпата за въздух която звучи като прахосмукачка ако си се заслушвал в нея .Като ползваш резистора прескачаш тази фаза ,която е само от екологична гледна точка(вкарва пресен въздух в изпускателната система за да доизгори бензина в катализатора, който се подгрява по бързо и достига работна температура по бързо.Аз вече нямам катализатор така ,че тази система само ми тежи в купето.