Нечовешки разход! Голф 3 1.8 ААМ - Решен

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19314
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Нечовешки разход! Голф 3 1.8 ААМ

Мнениеот stefan4o » Сря 30 яну 2013 19:05


Честно да ти кажа в Стара Загора никой майстор не успя да ми направи приличен разхода с добър вървеж. И накрая четох тук-там, та съм закрепил положението към добро до много добро, по моя лична преценка. :thup Общо взето поблъскай се малко, ако имаш време и ти се занимава и предполагам ще постигнеш по-добър резултат.




icorainbow
Мнения: 203
Регистриран на: Чет 30 дек 2010 11:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Нечовешки разход! Голф 3 1.8 ААМ

Мнениеот icorainbow » Сря 30 яну 2013 20:45


Егати и майсторите :eek ! Това като при мен със смяната на ремъка на хидравличната помпа - а напред, а назад, та и аз помагах с бутането на колата докато излезе! :banghead


Yasen83
Мнения: 6
Регистриран на: Сря 31 мар 2010 15:52
Автомобил:
Двигател:

Re: Нечовешки разход! Голф 3 1.8 ААМ

Мнениеот Yasen83 » Сря 30 яну 2013 20:54


i.e.i написа:Студен изпарител?
След запалване трябва да загрее преди блока.


Изпарителя е ''БОМБА'' От някакви вакуум тръбички има ли вероятност да се вдигне разхода,че май само това остана.На всякакви майстори ходих и са очаровани от колата-като заводска е...просто няма за какво да се хванеш.


icorainbow
Мнения: 203
Регистриран на: Чет 30 дек 2010 11:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Нечовешки разход! Голф 3 1.8 ААМ

Мнениеот icorainbow » Сря 30 яну 2013 21:15


Колко е дърт този изпарител, да не би да му е дошло време за смяна на мембрани?


Потребителски аватар
vaiper 1
Неграмотен
Мнения: 1244
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
Автомобил: Pasat
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: Нечовешки разход! Голф 3 1.8 ААМ

Мнениеот vaiper 1 » Сря 30 яну 2013 21:54


Газта е за икономия ако искаш да върви нестава,затова ако наистина колатати е изправна технически а изпарителя ти е нов,иска настроика с цел скопяване :wink Ако искаш динамика бензин.От тук много боб може дасе хвърли какво и е :deal


icorainbow
Мнения: 203
Регистриран на: Чет 30 дек 2010 11:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Нечовешки разход! Голф 3 1.8 ААМ

Мнениеот icorainbow » Сря 30 яну 2013 23:24


Пич, че е до настройка, така е, ама и на газ пак върви! Мойта поне е така! Не пиши глупости, че май и други биха оспорили тъпотиите ти!


Dushan
Мнения: 300
Регистриран на: Нед 19 авг 2012 11:37
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ABD 1994
Местоположение: София

Re: Нечовешки разход! Голф 3 1.8 ААМ

Мнениеот Dushan » Чет 31 яну 2013 2:43


Аз ви се чудя на акъла - имате голям разход на газ, а датчици сменяте...
Няколко съвета от мен:
1. Проверете всичко от въздушния филтър до входящите колектори)
Ключови места - отвори от вакум тръбички, тампон на моно - прегледайте отвора да не е по някоя тръба, която отива към главната.
2. Проверка на изходящи колектори и тръби - до ламбда сондата не трябва да изпуска изгорели газове! (след нея може) - единствения датчик който има значение на газ. има връзка с искрите на свещите(комп все пак). Поне при мен е така 1.4 ABD
3. Проверка дали изпуска отнякъде газ. Зареждате и оставяте колата за 48 часа да видите дали е от бутилката(има случаи на много малко изпускане). Ако е в ред след запалване проверявате с пяна целия клапан, тръбичка и изпарителя. Проверка от изпарител до моно - тръбите да са стабилно хванати.
4. Много важна - отвивате тройника и завивате врътката на изпарителя докато двигателя започне да намаля обороти. Оставяте го там и завивате тройника, но не прекалено, за да не заглъхва като настъпите газта.
Ако свещите и тока са нормален и пак имате голям разход на газ градско - двигателя отвътре е стабилно зле.
5. Проверка на компресия на цилиндрите.
След тези стъпки е невъзможно да не оправите разхода или да не разберете какво му има.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Нечовешки разход! Голф 3 1.8 ААМ

Мнениеот joker » Чет 31 яну 2013 22:05


nepreklonniq написа:При мои колеги с пасат, ABS мотора, и те дават същия разход при многобройните засичания - при единия е сменен изпарителя с чисто нов преди 15дни - разход до 18/100 градско :screwy Все едно карам ЗИЛ с този разход :Mr Green Fun

Хайде по-полека....разходът ми градско беше около 11 лятото и 12/100 зимата(газ)...постепенно взе да се качва до неприемливото за мен 14/100 градско...смяна на кабели и капачка(ами след 8 г им бе дошло времето!),смяна на термостат,смяна на датчик за температурата...И в момента за мое учудване разходът спадна до странните 10.6/100 газ градско(извънградско колата не се кара от 3 години)....за съжаление въпреки това скоро ще се сваля главата защото гарнитурата в областта на високото налягане се омаслява....а много блажно взе да хапва!
Така,че за 1.8 ABS(ААМ не би следвало да е различно) за обичаен приемам разход до 12/100 градско и до 9/100 извън...над това трябва да се търси проблем
Dushan написа:Аз ви се чудя на акъла - имате голям разход на газ, а датчици сменяте...
Няколко съвета от мен:
.

А ти знаеш колко зависи разходът(дори и на газ) от подавания към компютъра сигнал за температурата на антифриза????Знаеш ли,че старият ми датчик даваше сигнал 105 гр при реални 87(измерени с термометър)....променят се основните параметри на запалването,а това влияе много на газта...дори повече отколкото на бензина...


Dushan
Мнения: 300
Регистриран на: Нед 19 авг 2012 11:37
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ABD 1994
Местоположение: София

Re: Нечовешки разход! Голф 3 1.8 ААМ

Мнениеот Dushan » Чет 31 яну 2013 22:58


И като го смени спадна ли разхода или това е теория на вероятностите? Защото за изгорелите газове(че трябва всички да отиват до ламбда сонда-да не изпуска от колекторите) лично съм го изпитал.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Нечовешки разход! Голф 3 1.8 ААМ

Мнениеот joker » Пет 01 фев 2013 12:13


Dushan написа:И като го смени спадна ли разхода или това е теория на вероятностите? Защото за изгорелите газове(че трябва всички да отиват до ламбда сонда-да не изпуска от колекторите) лично съм го изпитал.

Да с около 1 л...след като сложих датчик от автотрейд с истински параметри....в началото дори и не се усетих откъде дойде икономията....крайна равносметка...нови кабели и капачка с фалшив датчик-1 л/100,след смяна и на датчика с истински-2 л/100.Който иска да пробва...макар,че това упражнение ми струваше около 180 лв(и то с отстъпката)....


Потребителски аватар
dynalias
Мнения: 23
Регистриран на: Сря 13 юли 2011 11:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: Нечовешки разход! Голф 3 1.8 ААМ

Мнениеот dynalias » Пет 01 фев 2013 18:02


Dushan написа:Аз ви се чудя на акъла - имате голям разход на газ, а датчици сменяте...
Няколко съвета от мен:
1. Проверете всичко от въздушния филтър до входящите колектори)
Ключови места - отвори от вакум тръбички, тампон на моно - прегледайте отвора да не е по някоя тръба, която отива към главната.
2. Проверка на изходящи колектори и тръби - до ламбда сондата не трябва да изпуска изгорели газове! (след нея може) - единствения датчик който има значение на газ. има връзка с искрите на свещите(комп все пак). Поне при мен е така 1.4 ABD
3. Проверка дали изпуска отнякъде газ. Зареждате и оставяте колата за 48 часа да видите дали е от бутилката(има случаи на много малко изпускане). Ако е в ред след запалване проверявате с пяна целия клапан, тръбичка и изпарителя. Проверка от изпарител до моно - тръбите да са стабилно хванати.
4. Много важна - отвивате тройника и завивате врътката на изпарителя докато двигателя започне да намаля обороти. Оставяте го там и завивате тройника, но не прекалено, за да не заглъхва като настъпите газта.
Ако свещите и тока са нормален и пак имате голям разход на газ градско - двигателя отвътре е стабилно зле.
5. Проверка на компресия на цилиндрите.
След тези стъпки е невъзможно да не оправите разхода или да не разберете какво му има.


Всичките 4 точки съм ги минал без последната. Просто като закарах колата да и мерят компресия първият им въпрос беше защо да я мерим? Казах им защо и после ми казаха, че няма смисал да се мери компресия след като двигателя си се наема нормално ... Сега от 1-2 седмици забелязвам друг проблем, колата някаде между 2000 и 2200 хил. оборота на газ и на бензин не се наема и после се оправя някаде за 1-2 секунди се забавя и като мине въпросните там 200-300 оборота се оправя....


Dushan
Мнения: 300
Регистриран на: Нед 19 авг 2012 11:37
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ABD 1994
Местоположение: София

Re: Нечовешки разход! Голф 3 1.8 ААМ

Мнениеот Dushan » Съб 02 фев 2013 19:04


Колега има едно нещо за което сега се сещам. Случи се много отдавна при мен, още когато я бях купил колата, извънградско ми даде 13 на 100, както при теб. Градско също разхода беше ужасяващ. Един месец събирах информация и въртях мои теории. Накрая при загрял двигател (даже пусна перката) свалих маркуча за топлия въздух, към кутията на въздушния филтър и запуших дупката на кутията с ръка. За мое учудване двигателя угасна :aaaaa
Викам си лятото 30 градуса на сянка и да смуче топло - никога. Попринцип трябва като е студен двигателя да смуче а като загрее да спре. Ама се е развалило - видях маркучето за вакума, което върви към клапана в кутията. Махнах го и запуших частта към моното с една част от химикалка. Вече нямаше вакум който да отваря клапана и почна постоянно да смуче студен. Следващия път извънградско за 22 литра си увеличих пробега с 75 километра! Даже мисля че можеше да мине още 10, но бях стигнал града и заредих. До ден днешен си я карам така и зиме, и лете все студено дърпа, и нямам никакви проблеми!


Потребителски аватар
dynalias
Мнения: 23
Регистриран на: Сря 13 юли 2011 11:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: Нечовешки разход! Голф 3 1.8 ААМ

Мнениеот dynalias » Нед 03 фев 2013 10:16


и това пробвах, откачих вакуума и пак същия разход без ама никаква разлика... Направо съм се предал с тая кола ....


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19314
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Нечовешки разход! Голф 3 1.8 ААМ

Мнениеот stefan4o » Нед 03 фев 2013 10:22


Дай някакви снимки, ако решиш да я даваш на сплав-комерс да се включа в наддаването :mhihi


Dushan
Мнения: 300
Регистриран на: Нед 19 авг 2012 11:37
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ABD 1994
Местоположение: София

Re: Нечовешки разход! Голф 3 1.8 ААМ

Мнениеот Dushan » Нед 03 фев 2013 18:30


Трябва да си сигурен че смуче само студено - махни направо маркуча към изходящите колектори. Ако е така просто освен компресия друго не остана. Не може да вкарваш студен въздух и малко газ и да не ти дава малък разход. Ако колата ти върви много се вкарва много газ. Може да си мислиш че е малко но ако върви нормално си е много. Наистина ли ни казваш че колата е спъната и дава голям разход - невъзможно е(освен ако няма компресия)!



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта