не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
- vilden
- Мнения: 262
- Регистриран на: Сря 11 ное 2009 6:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
Изолирането на подгряването на всмукателния колектор/таралежа/ може да се осъществи, но някой с познания да обясни има ли полза от това при работа на двигателя предимно на газ.
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
При мене има...пали и работи по-добре определено като е студено.
- vilden
- Мнения: 262
- Регистриран на: Сря 11 ное 2009 6:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
За ел.подгрева може да се махне релето, може да се извадят двата мъркуча и да се съединят с тръбичка, но на практика дали има полза от упражнението. Никой с познания и практически опит не отговори. Всички казват, че газта не се обича с топлия въздух, но без подгряване бензина кондензира по стените на колектора и се влошава качеството на сместа. Аз карам предимно на газ и искам да попитам дали си струва???
- stefan4o
- Мнения: 19308
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
По принцип някои си махат подгрева т.нар. таралеж физически от колектора. Режат ли го, пилят ли го, не знам ама... казват имало ефект - все пак по-малко съпротивление в колектора - по-добро пълнене.
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
vilden написа:За ел.подгрева може да се махне релето, може да се извадят двата мъркуча и да се съединят с тръбичка, но на практика дали има полза от упражнението. Никой с познания и практически опит не отговори. Всички казват, че газта не се обича с топлия въздух, но без подгряване бензина кондензира по стените на колектора и се влошава качеството на сместа. Аз карам предимно на газ и искам да попитам дали си струва???
Ако караш само на газ да.Иначе не.Няма как да премахнеш подгрева на колектора ейтака с една тръба,защото от главата водата отива в колектора.Трябва да запушиш отвора на онази гумичка между колектора и главата.Физически ако караш на газ може да изключиш колектора с реле,а не да махаш неговото.В положение газ релето да е НО(нормално отворено),и да прекъсва +са до таралежа,а при каране на неутрално и бенз да става НЗ.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
Айде преди да изкл. и барникате каквото и да е, си иззяснете функцията на таралежа и кога работи, и кога се изключва, т.е. кое го управлява!
- Zerga3GT
- Мнения: 1276
- Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
- Автомобил: Golf A3
- Двигател: ABU 94
- Местоположение: ВТ
- Контакти:
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
Забелязах че някой колеги са писали тук само да си покажат колко са им дълги "газ анализаторите"
Да не казвам че някой карат на газ още преди да влезе в България (как си карал 22години на газ като тук има газстанции от близо 15 години).
Защото от кола до кола има разлика.
Пишете се майстори а в същото време никой не казва нищо хубаво за "майсторите"
При нормална работа на клапата не се променя дебита на въздуха а само температурата. Системата си поддържа около 45градуса. Нито повече нито по малко а когато е изолиран топлия въздух на
-10гр. външна температура какво става.
Аз като може би последен правил ремонт по системата мога да кажа(а не да предполагам и давам акъл защото така съм прочел) че е в плюс при каране на газ поне студените дни.
А по темата със запушването ето колко кг. въздух са необходими за оптимално изгаряне на бензина и газта
така че ако търсите баланс със запушване няма да стане.
Gasoline: 14.7
Propane: 15.5
Като тегля чертата ще кажа правете каквото искате според мен за някой хора най добре ще е да си изкараш тръбата на газта през задния прозорец и да ползваш налягането от нея за задвижване.
Нормално работеща клапа само на газ(проста) 1.6 мотор 2/3 разход НАДОЛО по редовни обороти 1300 а като загрее 850/900
Не се занимавайте с глупости да изолирате водата и подгрева. НИЩО хубаво няма да стане.
Да не казвам че някой карат на газ още преди да влезе в България (как си карал 22години на газ като тук има газстанции от близо 15 години).

Защото от кола до кола има разлика.
Пишете се майстори а в същото време никой не казва нищо хубаво за "майсторите"
При нормална работа на клапата не се променя дебита на въздуха а само температурата. Системата си поддържа около 45градуса. Нито повече нито по малко а когато е изолиран топлия въздух на
-10гр. външна температура какво става.
Аз като може би последен правил ремонт по системата мога да кажа(а не да предполагам и давам акъл защото така съм прочел) че е в плюс при каране на газ поне студените дни.
А по темата със запушването ето колко кг. въздух са необходими за оптимално изгаряне на бензина и газта
така че ако търсите баланс със запушване няма да стане.
Gasoline: 14.7
Propane: 15.5
Като тегля чертата ще кажа правете каквото искате според мен за някой хора най добре ще е да си изкараш тръбата на газта през задния прозорец и да ползваш налягането от нея за задвижване.
Нормално работеща клапа само на газ(проста) 1.6 мотор 2/3 разход НАДОЛО по редовни обороти 1300 а като загрее 850/900
Не се занимавайте с глупости да изолирате водата и подгрева. НИЩО хубаво няма да стане.
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
Да не казвам че някой карат на газ още преди да влезе в България (как си карал 22години на газ като тук има газстанции от близо 15 години).![]()
ЧНГ,явно си се родил доста късно

- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
Ако ти знаеш за газстанции от 15 г, толкоз ти се простира паметта. Първата кола на газ в нашето семейство бе Москвич 412, 1974 г. Караше се с битова бутилка.
Някой запитвал ли се е, защо са тези подгреви на дросел, смукател и прочие и защо някои коли нямат такова нещо?
Всеки има право на мнение, съпроводено с аргументация.
Стойностите, които даваш, са за килограм, не за литър.
А настройки се правеха и преди газанализаторите, и даже успешно!
Някой запитвал ли се е, защо са тези подгреви на дросел, смукател и прочие и защо някои коли нямат такова нещо?
Всеки има право на мнение, съпроводено с аргументация.
Стойностите, които даваш, са за килограм, не за литър.
А настройки се правеха и преди газанализаторите, и даже успешно!
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
В интерес на истината газстанции имаше и през камунистическото време, но бяха много малко, и предимно в големите градове. Тогава колите с газова уредба бяха като жълтите врани
, но пък бяха освободени от данък. Виждал съм една-две лади, и една комшийска дачия на газъ, преди 89-та. Тогава метан беше екзотична дума...


-
- Мнения: 342
- Регистриран на: Нед 16 авг 2009 13:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Крапец
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
и на мен всичко си ми е както си е оригинално.Динамика и разход съм доволен,а и ми се налага понякога да карам и на бензин,понезе постоянно си засичам газта празно-празно.
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
Не бъркайте входящия възух(топъл/студен) и подгрева.Ако целта е само да не замръзне дросела и двигателя да загрее по-бързо,при климата тук,няма проблем.
Пресен пример,пластмасов колектор(изолира двигателя от дросела) без подгрев и "блокирана" клапа към студено,300км перфектен разход и вървене(при тръгване t -13C).
+ за студения въздух.
Пресен пример,пластмасов колектор(изолира двигателя от дросела) без подгрев и "блокирана" клапа към студено,300км перфектен разход и вървене(при тръгване t -13C).
+ за студения въздух.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
Zerga3GT написа:
Нравствено поучителния тон си го усвоил, остава да почнеш да пишеш и нещо умно и ще си number 1
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
KingoftheROAD написа:В интерес на истината газстанции имаше и през камунистическото време, но бяха много малко, и предимно в големите градове. Тогава колите с газова уредба бяха като жълтите врани![]()
, но пък бяха освободени от данък. Виждал съм една-две лади, и една комшийска дачия на газъ, преди 89-та. Тогава метан беше екзотична дума...
Освободени, таратанци!
На газовите уредби имаше един абсурден данък, май над 300 лв - никога не съм го плащал!
Заради него се сваляше уредбата, като ще ходиш на преглед...
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
а как се отразява изолирането на тази клапа върху работата на бензин?
да приемем че при работа на газ е по-добре да е изолирана (не разбирам може би е така)
аз си мисля че когато мотора е загрял тя така или иначе затваря или греша за принципа й на действие?
да приемем че при работа на газ е по-добре да е изолирана (не разбирам може би е така)
аз си мисля че когато мотора е загрял тя така или иначе затваря или греша за принципа й на действие?
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта