Странен проблем с газови инжектори
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: Чет 22 апр 2010 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Странен проблем с газови инжектори
Да спорим няма смисъл,тази теория с по леки и по леки движещи елементи издиша конструкцията също е различна и оказва влияние.Убеден съм на 100% че тези инжектори които споменаваш Романо,анадолчетата и катайчетата няма как да паднат под 2,5мс даже и това ми се струва трудно постижимо.
Re: Странен проблем с газови инжектори
landir написа:Да спорим няма смисъл,тази теория с по леки и по леки движещи елементи издиша конструкцията също е различна и оказва влияние.Убеден съм на 100% че тези инжектори които споменаваш Романо,анадолчетата и катайчетата няма как да паднат под 2,5мс даже и това ми се струва трудно постижимо.


Също като гледаш от снимките как може да кажеш на бялото черно, а именно че конструкцията не е съща, естествено , че се различават, но все пак различни инженери са ги конструирали. Но в корени конструкцията е една и съща! Снимките го доказват!!!
Аз не говоря за китайски, турски, анадолски инжектори! А за оригинални Италиански Романо! Явно не вникваш в думите ми! Онези инжектори от линка на колегата по-горе са турски и са реплика на Романо фаст, за тях характеристики не зная и не отговарям!
През цялото време говорих за романо фаст мейд ин итали!
На моята кола Mercedes C32AMG съм с такива,а понеже колата е компресор е с мн ниски бенз времена на ниски обороти газовите инжектори са на 2.5мс


Диаметъра на отверстието съм разширил от 3.6мм на 4.3мм (не говоря за щуцера а за самия "valve hole")
Ходът им от ~0.40 съм го направил на 0.55мм и успяват да работят стабилно на 2.5мс!!!
Мисля повече няма какво да споделям опит с материята, дано се вникне в поста ми не се се оспорва занапред!
Re: Странен проблем с газови инжектори
Ето например сега се сетих, че има матрикс на 5 ома! а за неговата скорост да говорим ли.. мисля, че няма смисъл и двамата я знаем, също така знаем и каква е конструкцията им!!
Кажи ми отново, че теорията с леките елементи издиша
Кажи ми отново, че теорията с леките елементи издиша

-
- Мнения: 240
- Регистриран на: Чет 22 апр 2010 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Странен проблем с газови инжектори
husky написа:Ето например сега се сетих, че има матрикс на 5 ома! а за неговата скорост да говорим ли.. мисля, че няма смисъл и двамата я знаем, също така знаем и каква е конструкцията им!!
Кажи ми отново, че теорията с леките елементи издиша
Чакай,чакай нещо много избяга от центъра!Аз да не съм Ванга за да знам за кои инжектори говориш?Романо с по близки да не кажа идентични с АЕБ които ползваме на Ланди ONE и ЛР ЕВО http://landi.bg/produkti/landirenzo%20new2.html.Има и метален аналог но характеристиките са подобни.Как ще ги сравниш тези дюзи с Мед?Тежък движещ елемент а знаеш ли на практика че падат дори до 1,2мс?Как да сравняваме 1,2мс с 2,5мс

Re: Странен проблем с газови инжектори
в първия пост в отговор на твоите заключение съм написал следното:
"Romano Fast (оригинала на това турско копие с марката милано) е с точно 3 ома бобина и производитела му пише следното:
Delayed opening: 2.0 ms
Delayed closure: 2.0 ms"
Явно не си прочел правилно, но аз не мисля съм оставил двусмислие по повод кои инжектори имам предвид!!!
Да, за I-PLUS си прав и те споделят същите решения като романо и..... МЕД
и трите са тарелка
Ще равнявам на воля, защото говоря от опит, снимките по долу са на МЕД разчленен след 270 000 км. (да, добри са и държат много километри, и друг път съм го казвал тук)



И други снимки съм сложил по-горе.
Не, не знам как падат до 1.2мс
Как да сравняваме 1.2 с 2.5мс... явно пак не се чете внимателно
казах, че при мен работят така, а не че 2.5 им е долната граница!!!
Моите теории не са само 1-2 те са десетки и всичките са покрити с опити , тестове и заставам с факти зад тях! Не съм от типа да казвам: "Конструктивните решения са много различни и аз не мисля че сме достатъчно компетентни да ги обсъждаме"
Аз съм човек в пълния смисъл на думата и в човека е заложен апетит за изследване на непознатото!
А за магнитното поле и начина по който преминава пък съвсем няма какво да говорим...
Дали зная и за там нещо?!? Можеш ли да ми кажеш кой е този инжектор?

Не си струва да показвам знания, много пари и време съм похарчил за тях, че да ги хабя в ненужни спорове, дано поне някой четящ да е научил нещо полезно.
Не ми пиши повече, не ми се пише и на мен, МЕД са най-добрите, най-тихите, най-бързите, най-компактните
и едни от най-издържливите (това е без реторика!)
Хубав ден
"Romano Fast (оригинала на това турско копие с марката милано) е с точно 3 ома бобина и производитела му пише следното:
Delayed opening: 2.0 ms
Delayed closure: 2.0 ms"
Явно не си прочел правилно, но аз не мисля съм оставил двусмислие по повод кои инжектори имам предвид!!!
Да, за I-PLUS си прав и те споделят същите решения като романо и..... МЕД

Ще равнявам на воля, защото говоря от опит, снимките по долу са на МЕД разчленен след 270 000 км. (да, добри са и държат много километри, и друг път съм го казвал тук)
И други снимки съм сложил по-горе.
Не, не знам как падат до 1.2мс
Как да сравняваме 1.2 с 2.5мс... явно пак не се чете внимателно

Моите теории не са само 1-2 те са десетки и всичките са покрити с опити , тестове и заставам с факти зад тях! Не съм от типа да казвам: "Конструктивните решения са много различни и аз не мисля че сме достатъчно компетентни да ги обсъждаме"
Аз съм човек в пълния смисъл на думата и в човека е заложен апетит за изследване на непознатото!
А за магнитното поле и начина по който преминава пък съвсем няма какво да говорим...
Дали зная и за там нещо?!? Можеш ли да ми кажеш кой е този инжектор?
Не си струва да показвам знания, много пари и време съм похарчил за тях, че да ги хабя в ненужни спорове, дано поне някой четящ да е научил нещо полезно.
Не ми пиши повече, не ми се пише и на мен, МЕД са най-добрите, най-тихите, най-бързите, най-компактните

Хубав ден
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: Чет 22 апр 2010 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Странен проблем с газови инжектори
Нещо не се разбираме!Ама както и да е няма да спорим повече.Лек ден!
- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Re: Странен проблем с газови инжектори
немога нещо да проумея за Валтекоподобните рейки, значи производителя предписва ход на буталото 0,6мм, ние като ги правиме на 0,5 и по-малко не намаляваме ли производителноста на рейката (влошаваме работата) при времена под 4ms.?
Re: Странен проблем с газови инжектори
mafiota написа:немога нещо да проумея за Валтекоподобните рейки, значи производителя предписва ход на буталото 0,6мм, ние като ги правиме на 0,5 и по-малко не намаляваме ли производителноста на рейката (влошаваме работата) при времена под 4ms.?
От рейл излизат на 0.60 а от валтек излизат на 0.45
При намален ход производителноста им се намаля в целия диапазон, не разбирам какво имаш предвидс това под 4мс?
Като се сложи по-голям щуцер и всички си е същото! Вярно като цяло се намаля капацитета и с ~ 10% но за стандартна кола нищо фрапантно
със ход 0.40 преспокойно можеш да захраниш двигател ~ 45 конски сили на цилиндър с налягане ~ 1.2, стига да са големи дюзите де!
Така, че без притеснения, правете си рейките на 0.40-0.45 и се наслаждавайте на тиха работа и голям пробег!
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Чет 12 май 2011 17:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: пазарджик
Re: Странен проблем с газови инжектори
Да си кажа и аз мнението за тези райлове.
Вече две години и около 21хил.км.съм на газ.Първата зима я изкарах с италянсия райл и с много гаснения докато е студена.А придърпването при 100-110 и отпуснат педал на газта си присъстваше от самото начало защото тъпия Фокус не е в кът оф преди да достигне 3000об.а пръска с около 1.6- 2.2мс.Накрая се реших и сложих от това милано дето спорите дали е бързо или не е при мен слиза до 2.26 мс. без проблем и реши проблема с придърпването вече 12и малко хил. км.Е пък като дойде зимата егати и чудото не гасне и на 30гр.температура на превключване,а с райла гаснеше при много студ и на 40гр.температура за минаване на газ.Така че за мен са идеални хем бързички хем държат на студ пък и най накрая забравих че имам Г.И. на колата,че преди все ръчках по времената нещо.Това е моя личен опит с личната ми кола.
Вече две години и около 21хил.км.съм на газ.Първата зима я изкарах с италянсия райл и с много гаснения докато е студена.А придърпването при 100-110 и отпуснат педал на газта си присъстваше от самото начало защото тъпия Фокус не е в кът оф преди да достигне 3000об.а пръска с около 1.6- 2.2мс.Накрая се реших и сложих от това милано дето спорите дали е бързо или не е при мен слиза до 2.26 мс. без проблем и реши проблема с придърпването вече 12и малко хил. км.Е пък като дойде зимата егати и чудото не гасне и на 30гр.температура на превключване,а с райла гаснеше при много студ и на 40гр.температура за минаване на газ.Така че за мен са идеални хем бързички хем държат на студ пък и най накрая забравих че имам Г.И. на колата,че преди все ръчках по времената нещо.Това е моя личен опит с личната ми кола.
Re: Странен проблем с газови инжектори
sier4otooo написа:Да си кажа и аз мнението за тези райлове.
Вече две години и около 21хил.км.съм на газ.Първата зима я изкарах с италянсия райл и с много гаснения докато е студена.А придърпването при 100-110 и отпуснат педал на газта си присъстваше от самото начало защото тъпия Фокус не е в кът оф преди да достигне 3000об.а пръска с около 1.6- 2.2мс.Накрая се реших и сложих от това милано дето спорите дали е бързо или не е при мен слиза до 2.26 мс. без проблем и реши проблема с придърпването вече 12и малко хил. км.Е пък като дойде зимата егати и чудото не гасне и на 30гр.температура на превключване,а с райла гаснеше при много студ и на 40гр.температура за минаване на газ.Така че за мен са идеални хем бързички хем държат на студ пък и най накрая забравих че имам Г.И. на колата,че преди все ръчках по времената нещо.Това е моя личен опит с личната ми кола.
Колега, проблема с придръпването заради ниските времена не ти е от рейла, ами от тамонката (предполагам си с такова) повечето истински системи имат опция за игнориране на такива ниски времена

- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Re: Странен проблем с газови инжектори
husky написа:.......... повечето истински системи имат опция за игнориране на такива ниски времена
Според мен един от вариантите в такива случаи е от мапа да се обогати сместа в тези критични ниски времена. Освен това Тамоната има една опция за обработка на довпръскващия импулс - като добаваката се прибавя към основния газов имп. При опела например симтека прави допълнително довпръскване (обогатяване) на ниски обороти между два основни импулса - около 1,2мс.
Така съм направил и аз, в диапазона от 1100 до 1800 об. за бензинови времена времена от 2,1 до 3,1 мс. съм сложил коефициенти от 1,3. Иначе се получаваше едно предърпване с много малко натисната газ на 3-та или 4-та предавка в посочения интервал от обороти.
Иначе не се сещам как да боря проблема с наличното ми оборудване ....

- baibradar
- Мнения: 136
- Регистриран на: Нед 08 окт 2006 12:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: Странен проблем с газови инжектори
Със бързи дюзи които покриват тези времена не би следвало да има проблем.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Чет 12 май 2011 17:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: пазарджик
Re: Странен проблем с газови инжектори
Първо системата ми е Каргаз и опции за тези проблеми има доволно щеш направи компромис с ниските времена щеш направи компромис при високите.Само че не случайно казвам компромис защото тези настройки решават проблема ама колата не точно така както е на бензин.А пък слагам уредба дето трябва да ги прави нещата почти като на бензин и не искам компромиси, а да не говорим че компромисите все повдигат и разхода на газ.С две думи Фокуса иска газова реика която със съответните коефициенти да покрие целия му диапазон на впръскване който хич не е малък от 1,6 до 18,8мс.След като Райла не може да покрие тези времена значи ми трябват други газови инжектори.За това сложих Милано и си карам без компромиси и някакви спец настройки па и на студено работят.Така че са си супер за мен.
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 18:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Странен проблем с газови инжектори
1.6ms бензиново време на празен ход ?
- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Re: Странен проблем с газови инжектори
явно това са някакви времена около cut-off-a, не ми се вярва да е ПХ. И при мен слизат на около 2мс при определени режими, а пх ми е 3,4мс.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта