Как да си направим кабел за AG Compact и помощ за настройкит

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Как да си направим кабел за AG Compact и помощ за настро

Мнениеот mupk0 » Сря 12 юни 2013 10:33


Gigabyte написа:Какво налягане да избера за редуктора... тествах няколко на авто настройки:
1.3 - много зле вървеж ,яко беднее
1.2 - също много зле
1.1 - доста по-добра динамика
1.0 - най-добре постигната динамика ,но и си удря 15-16градско

Като говоря ,че не съм барал мануал настройки и събиране на точки?

Колега това дали беднее в AG софтуера или в VCDS го гледаш?Защото не им вярвай на тези газови тъпотии.Моята кола примерно показва 1.1V - много богато в Агис-а ,а във VCDS пише +25% :D При мен съм забелязал,че има една приятна динамика при нормална,до леко бедна смес,която липсва при нормална към леко богата,но за сметка на това при вторият вариант компютъра не отчита грешки.




Потребителски аватар
Gigabyte
Мнения: 2857
Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
Автомобил: neko drugo
Двигател: vaprosche
Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу

Re: Как да си направим кабел за AG Compact и помощ за настро

Мнениеот Gigabyte » Сря 12 юни 2013 10:43


Не ,това горе за налягане става на въпрос... Инак при 1.3бара налягане обикновено е 0,4V ,докато при 1.0бара държи около 0,6 ,а на бензин обикновенно е 0.8В.. но най-добър вървеж изкарва на 1бар май май... та тва се чудя аз ли нещо бъркам...


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Как да си направим кабел за AG Compact и помощ за настро

Мнениеот mupk0 » Сря 12 юни 2013 11:43


Ако имаш възможност я настройвай под VCDS не тоз софтуер :Д Че показватв квото си искат.


Потребителски аватар
Gigabyte
Мнения: 2857
Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
Автомобил: neko drugo
Двигател: vaprosche
Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу

Re: Как да си направим кабел за AG Compact и помощ за настро

Мнениеот Gigabyte » Сря 12 юни 2013 13:14


ммм инжекцията ми е прост digifant и по нейно време сигурно не са и чували за VCDS :mhihi То проблема не ми е толкова сигнала на ламбдата... въпроса е да избера някакво налягане и да настройвам по него ,точки и тн.


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: Как да си направим кабел за AG Compact и помощ за настро

Мнениеот KingoftheROAD » Сря 12 юни 2013 14:19


mupk0 написа:Ако имаш възможност я настройвай под VCDS не тоз софтуер :Д Че показватв квото си искат.

какво е това животно VCDS?


Потребителски аватар
Gigabyte
Мнения: 2857
Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
Автомобил: neko drugo
Двигател: vaprosche
Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу

Re: Как да си направим кабел за AG Compact и помощ за настро

Мнениеот Gigabyte » Сря 12 юни 2013 14:45


Vag Com-а мисля :smile Иначе мисля ,че другите компоненти са ми правилно избрани... 0,5мм ход на буталото и 2,2мм дюзи и остава играта с налягането... което при 1.0 е супер вървеж ,но разхода идва малко нанагорно(15-16 градско) ,дали ако си направя точките 30-40км на бензин и толкова на газ ще има промяна във вървежа и разхода при това налягане или трябва да подбера някакво друго и пак да събирам :rolleyes


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Re: Как да си направим кабел за AG Compact и помощ за настро

Мнениеот mafiota » Сря 12 юни 2013 18:48


Gigabyte написа:Vag Com-а мисля :smile Иначе мисля ,че другите компоненти са ми правилно избрани... 0,5мм ход на буталото и 2,2мм дюзи и остава играта с налягането... което при 1.0 е супер вървеж ,но разхода идва малко нанагорно(15-16 градско) ,дали ако си направя точките 30-40км на бензин и толкова на газ ще има промяна във вървежа и разхода при това налягане или трябва да подбера някакво друго и пак да събирам :rolleyes


подходът ти не е правилен, най добре почни всичко от начало, задай dP=1,15.....1,25, и подбери дюзите така че да получиш газово време на ПХ около 5...5,5мс. след автокалибровката. След това вече събери картите, и ако не ти харесва разхода обеднявай, но не под нивото получено при автонастройката.

Иначе колегата по-горе може би дава съвет настройките да се правят като се следи дългосрочната корекция на бензиновото ECU, т. нар. "Long tream" и краткосрочната моментна корекция "Short tream". Това може би е най правилният подход, но си иска доста каране. Ето тук хората които наистина си разбират от работата са се опитали да обяснят с няколко думи за какво става въпрос:

http://www.kolegi.info/viewtopic.php?f=21&t=5537

Напоследък и аз нещо вземам да не вярвам на газовият софт. Следя си нещата с OP-COM-a, само че при мен не е в проценти, а стъпки. Т.е. дългосрочната корекция е разделена от 0 до 255 стъпки, като идеалната смес е 128 стъпки, нагоре беднее, а под тази стойност богатее.


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: Как да си направим кабел за AG Compact и помощ за настро

Мнениеот KingoftheROAD » Чет 13 юни 2013 7:41


добре де, ама моят трандулет като е с тъп диджифант 95-та, нема такива самоадаптации. Всъщтност няма и ОБД букса, а е с бял и черен куплунг, отпреди ОБД-то.
след ремонт и калибровка на рейката, направих хода на буталцата на 0,45мм. и при равни други условия сместа обедня, свещите побеляха. Дюзите ми са 2,2мм. Вдигнах малко делтаР-то, но нямам време да му бръкна в мозъка да видим какво се случва. Преди ремонта при промяна на коефициенти, или налягането (делтаР около 1300милибара), нямаше реакция, и газовия комп не можеше да се справи с дозирането. Сега нещата се подобриха значително, и разхода се доближи до нормата.


Потребителски аватар
Gigabyte
Мнения: 2857
Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
Автомобил: neko drugo
Двигател: vaprosche
Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу

Re: Как да си направим кабел за AG Compact и помощ за настро

Мнениеот Gigabyte » Чет 13 юни 2013 11:44


BTW чел съм ,че фулгруп инжекциона изисква един размер по-големи дюзи от обикновения поединичен инжекцион...(с 2едиици нагоре) Сега съм на 2.0 мисля (бях останал с впечатлението ,че съм на 2,2 ,не съм на 50% сиг едно от двете е...) Дали да не ги направя на 2,2 или 2,4 и пак да тествам ,щото се усеща и едо тъпчене над 4500оборота :mhihi


Потребителски аватар
Gigabyte
Мнения: 2857
Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
Автомобил: neko drugo
Двигател: vaprosche
Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу

Re: Как да си направим кабел за AG Compact и помощ за настро

Мнениеот Gigabyte » Нед 16 юни 2013 16:45


Гледах разни таблици на дюзи и най препоръчителната за фулгруп е налягане 0,95 до 1,15бара и дюзи за моя мотор около 2,4-2,5мм ,в сравненеи със сегашните ми 2,0ммови :gruebel Дали ще има ефект... и в разхода и в вървежа?



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта