Почисти и дросела, ако не си. За препоръчване е кранчето за настройка на газта да е по-близо до "плочката", а маркучът между изпарителя и плочката да не е излишно дълъг.
Предполагам, че си проверил да не смуче отнякъде въздух.
А между другото мен много ме дразнеше картерната вентилация и я затапих, за да не влияе на вакуума. (ама това на съвсем друг двг., при теб може и да не е проблем).
При настройка може да пуснеш двигателя на празен ход на бензин, така че да се намести стъпковото моторче както му е най-правилно, а след това да го "изненадаш" като му издърпаш буксата, така че да остане в същото това положение - за да не се опитва да прави нещо, като например да се мъчи да поддържа някакви обороти, докато настройваш газта. Опитай по този начин.
Има по БГ-форумното пространство едни обяснения (мисля, че първоначално са тръгнали от dir.bg), за настройка на Ловато и вършат добра работа. Сигурно си попаднал на тях, защото ги цитират на много места.
Във Фиат-форума ми хареса обяснението на dan4o, опитай по неговите инструкции:
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=45869А тук ме кефи как технически е обяснено какво точно целим с настройката:
http://www.diy-lpg.co.uk/articles/files ... -loop.htmlЕто и обяснения от qnis3 как при настройка да използваме ламбда-сондата, като й мерим волтовете с помощта на обикновен мултицет.
http://forum.nissanbg.com/viewtopic.php?t=6514&start=15Според мен освен тази настройка, ще е добре да се покара колата и пак да се следи ламбда-сондата - съответно настройката да се коригира, ако е нужно.
Аз имам светодиодно индикаторче на ламбда-сондата, което съм си монтирал за постоянно в колата - по-добро е за целта и по-бързо реагира. Има схеми за такива индикаторчета по нет-а.
Мисля, че това е едно от най-полезните допълнения към обикновената АГУ, но дори и да нямаш такова, за целта на настройката можеш и с волтметър да гледаш кога сместа е бедна, кога е богата.
p.s. И аз съм си затапил да не дърпа топъл въздух, че много обърква нещата - (студеният въздух съдържа 1.5 пъти повече кислород в единица обем, не е малка разликата).
Насрещният въздух също променя вакуума преди дросела, където седи плочката, оттам има и различно дозиране на газта. Мисля, че поне няколко пъти ми се е случвало да спирам на магистрала и да си отвивам байпасния винт за празния ход, за да не ми гасне при движение по инерция.
Въздухозаборникът трябва да сочи на някакво неутрално място, а не срещу посоката на движение (да не е разположен така, че в него да се набива насрещният вятър).