Монтирани автогазови уредби на VW в снимки и коментари.

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пет 15 юни 2007 19:28


Еми,предадох се.При тези цени на горивата реших да си сложа от хубавото нитро - LPG.
На бат' ви Андро газовият инжекцион:

Изображение


Изображение


Уредбата е полска,компонентите без компа и софтуера са италиански (уж :wink: ),бутилката естествено е турска.
Не можах да направя тестове още,само се качих до Марково,върви си колата.Аз не намирам осезаема разлика бензин/газ пони до 4800 оборота.Нагоре по баира към Марково развих 140км/ч,на 5-та ,но само за момент и веднага намалих,просто опасно е и няма смисъл и ако ме хванат книжката ми изстива.Аз си карам бавничко и спокойно по принцип.

Уредбата минава на газ на 35 градуса температура на антифриза или след 5 сек след палене,ако температурата е над 35 градуса.

Забелязох,че колата загрява малко повечко,все пак е на газ,нормално е.Температурата на маслото ми е с 4-6 градуса по-висока от тази на бензин.На антифриза температурата си му е 90.

Лошото е,че газаджията не ми е сменил 2 от свещите,защото били стегнати и не искал да рискува.Трябва да оправя и това и ще ходя на ремапване или там каквото му се прави на този компир.

ЕДИТ: Смених свещите без никакъв проблем само трябваше да сваля колектора :( ,защото нямах специален ключ.Просто искаха по-яко напъване и ВД-40 и развиване/завиване по малко.

Повече инфо и евентуално снимки тия дни.Още не е узаконена,ще стане в понеделник,защото им били свършили паспортите.



Цена: 1400 лв,с евросонда/клапан.

EDIT: Впечатления 2-ри ден:Газовата уредба е супер.В момента гори около 11 градско,но й предстоят 2 регулирания (ремап).Количката е една идея по-слаба от на бензин.Мога да поръчам да върви и по-добре от на бензин,ама разхода... :?




Потребителски аватар
varkulaka
Мнения: 1063
Регистриран на: Чет 02 юни 2005 16:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Мнениеот varkulaka » Вто 19 юни 2007 8:21


двигател 1.8 ABS , изпарител BRC AT90E , бутилка 30 литрова


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Вто 19 юни 2007 18:50


andro_ написа:Еми,предадох се.При тези цени на горивата реших да си сложа от хубавото нитро - LPG.
На бат' ви Андро газовият инжекцион:

http://img79.imageshack.us/img79/7630/dsc00688smallmf6.jpg


http://img217.imageshack.us/img217/1827/dsc00687smalleu0.jpg




Хъх... пак дълги маркучета до дюзките... лагава ралта...


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Вто 19 юни 2007 21:27


The_Machine написа:...

Абсолютно си прав.При първоначално даване на газ от свободен ход лагът се усеща.


Потребителски аватар
zdrash
Мнения: 681
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 12:16
Автомобил: Touareg 7P
Двигател: CVWA
Местоположение: RED village

Мнениеот zdrash » Вто 26 юни 2007 22:41


[img][img]http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/u/31/7643_405.JPG[/img][/img]
[img][img]http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/u/31/7645_508.JPG[/img][/img]
[img][img]http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/u/31/7646_572.JPG[/img][/img]
[/img]Изображение[img]
ГИГ IV сат малко кофти снимки, ама нокията толкоз може
[/img]


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Сря 27 юни 2007 10:11


Ето и при мен монтажа как е бил направен преди 4 години от предния собственик на автомобила:

Изображение

Бутилката (която, би трябвало да е на мястото на резервната гума)

Изображение

Автоматичния ключ ГАЗ-БЕНЗИН с работещ индикатор за наличното количество на газ в бутилката

Изображение

И един собственоръчно изработен набързо от мен Ламбда монитор& Емулатор на ламбда сондата :?

Изображение


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

VW T4 Transporter 2,5L - газов инжекцион Фобос

Мнениеот KingoftheROAD » Пон 02 юли 2007 17:37


Колата е VW Т4 Транспортер 2,5L - 2500 см3. - 5 цилиндъра.

Газовия инжекцион е Фобос LPG. Подробности :arrow: тук. Издирих го в нета. Много съм доволен. Уредбата иначе е с италиански части - дюзи, изпарител, клапани, рейка, а газовия компютър е разработка на фирмата Фобос Авто - Плевен. Има три режима на работа - нормален, икономичен и "турбо". Позволява различни комбинации и настройки чрез софтуера. Винаги пали на бензин, и след като достигне 35 градуса температура на водата в изпарителя преминава автоматично на газ. Ако е топъл двигателя, пак си пали на бензин, и работи 30 секунди, след което преминава на газ. Самото преминаване на газ не става отведнъж, като спира бензина, пуска газта, а цилиндър по цилиндър - през 1-2 секунди. И става много плавно и незабележимо, без придръпвания. На нормален режим колата върви с много малка разлика от бензин. Даже на моменти имам субективното усещане че на газ върви повече отколкото на бензин. В икономичен режим е малко спънат кон, но пък разхода пада при мен с около 1,5 - 2 литра.

Изрично държах да не се монтира бутилката вътре в купето и затова си направих сам монтажа на мястото на резервната гума ето така:

Изображение

Бутилката е втора употеба италианска 56 литра. По-голяма не можах да намеря. В центъра няма голяма дупка, а търба към 1 цол. Така се оползотворява почти целия обем на бутилката. На дъното на багажника сложих тази плоча и с един болт цетрално през тръбата и през шината която държи резервната гума отдолу. Бутилката е хваната като в сандвич.

Изображение

За външното зареждане също по моя идея, да не се дупчат калници или брони. Просто сложих една планка отстрани на теглича. Взех я от майстора който ми прави теглича. И просто я сложих от другата страна на куплунга за ремаркето.

Изображение

Така следват изпарител.

Изображение

Дюзи.

Изображение

Цялата уредба.

Изображение

А ключа за газ/бензин го монтирах тук.

Изображение


Потребителски аватар
smg
Мнения: 414
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот smg » Чет 19 юли 2007 8:46


ето как е при мен....
Изображение


Потребителски аватар
kbot
Мнения: 389
Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
Контакти:

Мнениеот kbot » Чет 19 юли 2007 11:24


smg написа:ето как е при мен....

Колега драсни и няколко думи. Двигателя е 2Е (май) затова се интересувам. Гледам че има някакви "подобрения" с вентилацията на картера-защо? Каква е уредбата? Как е с разхода? Мощност? Къде е слагана?


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Съб 28 юли 2007 15:07


За да не пускам нова тема, да питам тук.......Друг прекарал ли си е газопровода като мен по пътя на бензиновите маркучи :?: Клапана е отзад на лявото бомбе(на двете шпилки).Та малко ме притеснява факта, че газовата тръба е на 5 пръста от периферията на изпускателния колектор.......Въпреки че виждам, че и други колеги са си наврели дори изпарителя там.....


Потребителски аватар
The Red Guy
Мнения: 2402
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот The Red Guy » Съб 28 юли 2007 17:05


Я дай едно фото....


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Съб 28 юли 2007 20:24


NovobranecGT написа:За да не пускам нова тема, да питам тук.......Друг прекарал ли си е газопровода като мен по пътя на бензиновите маркучи :?: Клапана е отзад на лявото бомбе(на двете шпилки).Та малко ме притеснява факта, че газовата тръба е на 5 пръста от периферията на изпускателния колектор.......Въпреки че виждам, че и други колеги са си наврели дори изпарителя там.....


На повечето ФВ прекарвам там газопровода - на свободната последователност на щипките и после през гредата покрай бензиновите тръбопроводи.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Съб 28 юли 2007 20:35


NovobranecGT написа:.....
Газопровода си е просто от там! Рядко нещо пасва толкова добре.


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Съб 28 юли 2007 22:16


L&R написа:
NovobranecGT написа:.....
Газопровода си е просто от там! Рядко нещо пасва толкова добре.

Дам, ама после от клапана към изпарителя минава по-външния ръб на същия рог и точно там е близостта с колекторите :D Както и да е, дано няма проблеми, като мога ще пусна и снимки, но нека първо намеря тороид, за да не слагам бойлера :oops:


Потребителски аватар
BaMBuKa
Мнения: 27
Регистриран на: Пет 10 авг 2007 21:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велинград

Мнениеот BaMBuKa » Нед 12 авг 2007 20:33


[img]http://www.snimka.bg/album.php?album_id=162423
моята газова как е монтирана добре или зле колата ми пасат 2.0 4х4 синхро 96 година производство[/img]



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта