Днес ще ми слагат метанова уредба

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
ChernoGTI
Мнения: 1555
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 16:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот ChernoGTI » Съб 25 авг 2007 0:18


R@do написа:а къде си държиш резервната гума? :shock

на мен също ми е интересно




Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Съб 25 авг 2007 12:14


ChernoGTI написа:
R@do написа:а къде си държиш резервната гума? :shock

на мен също ми е интересно


резервната гума стои за шофьорската седалка , заедно с крика и ключа, това е малка гума патерица, сина ми на 6 години , спокойно си сяда там и краката му добре опират върху гумата, ако си обаче ако си 2 метра ще ти е трудно да седнеш за шофьора.


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Съб 25 авг 2007 12:17


walentin написа:Колега Косел, извинявай,пошегувах се, но както виждам, си мъжкар и не се засягаш от простотии. Искам обаче да споделя , че според мене целта ни в крайна сметка при карането не е да правим кинти от икономии, а да се возим ефективно,без главоболия и икономично.На мен лично ми се вижда трудно да поддържам в изправност в три различни сервиза трите хранителни системи .Просто твърде много психическа енргия и натоварване е да мислиш се за това на какво гориво си и докъде и при кой майстор да отидеш като стане качемак.Щото двете газеници са си самоделки у България.Според мене.Ти си знаеш най-добре- едни ходят на риба ,други на бънджи скокове - ти си решил да минаваш най много километри с най-малко кинти, каквото и да ти ти излезе това като капиталовложение , сервиз и нерви.
Между другото, твоя номер го видях у един голф тройка.Даже имаше още място в багажника . Хвалеше се човекът, че дошъл от Севлиево до София с 8 лв.с 4 пасажери
Честита придобивка и бъди здрав !!!


Благодаря , това ми е идеята, вместо 200 лева на месец да давам 100 за гориво


Потребителски аватар
Syncro
Мнения: 1241
Регистриран на: Пет 11 юни 2004 11:59
Автомобил: Passat 1.8T
Двигател: ANB 1999
Местоположение: Габрово
Контакти:

Мнениеот Syncro » Нед 26 авг 2007 9:31


Поздравления!
Искаме снимки.
Имам един въпрос: Колко километра средно на месец минаваш?


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Пон 27 авг 2007 6:08


Syncro написа:Поздравления!
Искаме снимки.
Имам един въпрос: Колко километра средно на месец минаваш?


И през месец ли си сменяш маслото :wink:


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Пон 27 авг 2007 10:05


Syncro написа:Поздравления!
Искаме снимки.
Имам един въпрос: Колко километра средно на месец минаваш?

На месец минавам около 1000 -1200 градско, на година 20000 км, Карам с масло МОТУЛ 4100 15В50 за 7000 км съм долял 1/2 литър и пак е на максимума имам още 1/2 литър и се чудя да го сменям ли или да карам до 10000?
Засега забелязвам следната зависимот
21 лева или 12-13 лева или 7-8 лева за 100 км градско на Бензин/газ/метан.

Снимки ми се иска да сложа, ама нямам време , имам го впред вид и при първа възможност ще постна

Приятен ден !


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Пон 27 авг 2007 11:05


кажи сега как е возията след всичките бутилки.Има ли разлика от преди.С колко клекна колата след акто напълниш всичките бутилки+резевоара :?:


Потребителски аватар
maistora_1
Мнения: 1325
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот maistora_1 » Пон 27 авг 2007 12:13


LILO&STICH написа:кажи сега как е возията след всичките бутилки.Има ли разлика от преди.С колко клекна колата след акто напълниш всичките бутилки+резевоара :?:


сигурно е с разпределен център на тежестта ;)
дано да е по-стабилна.


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Пон 27 авг 2007 12:22


maistora_1 написа:
LILO&STICH написа:кажи сега как е возията след всичките бутилки.Има ли разлика от преди.С колко клекна колата след акто напълниш всичките бутилки+резевоара :?:


сигурно е с разпределен център на тежестта ;)
дано да е по-стабилна.
аве то хубаво да е разпределена,но ми е интересно колко ще клекне колата като зареди всичко до горе :idea:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пон 27 авг 2007 13:14


[Знаеш ли ,че при изчисляване разходите по един автомобил ,разходите за гориво съставляват САМО 10% от общата стойност на поддръжката.....Единствения смисъл има ,ако караш такси,защото там и печелиш....ама нещо и такситата дръпнаха назад от метана и се връщат на пропан-бутан....
И най-важното да не те дразни това,че колата ти става като евнух от султанските хареми...... ленива и с увиснала задница[/quote]
joker чесно ти казвам голяма глупост си написал[/quote]
не е глупост,защото ако питаш професионалист който се занимава с контрол на автотранспорта,ще ти каже,че разходите за ориво формират точно 10% от себестойността на поддръжката.....
а за сравненията....не се дразни...аз така си пиша(виж ми постингите).И все пак извинявай,ако си се засегнал.....А за седящите на задната седалка....върху толкова експлозив???Не се шегувай човече....три вида горивоподаващи системи.....три пъти повече възможности за неизправност на горивоподаващата система......ето това вече е сериозно.....


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Пон 27 авг 2007 13:43


joker написа:[Знаеш ли ,че при изчисляване разходите по един автомобил ,разходите за гориво съставляват САМО 10% от общата стойност на поддръжката.....Единствения смисъл има ,ако караш такси,защото там и печелиш....ама нещо и такситата дръпнаха назад от метана и се връщат на пропан-бутан....
И най-важното да не те дразни това,че колата ти става като евнух от султанските хареми...... ленива и с увиснала задница

joker чесно ти казвам голяма глупост си написал[/quote]
не е глупост,защото ако питаш професионалист който се занимава с контрол на автотранспорта,ще ти каже,че разходите за ориво формират точно 10% от себестойността на поддръжката.....
а за сравненията....не се дразни...аз така си пиша(виж ми постингите).И все пак извинявай,ако си се засегнал.....А за седящите на задната седалка....върху толкова експлозив???Не се шегувай човече....три вида горивоподаващи системи.....три пъти повече възможности за неизправност на горивоподаващата система......ето това вече е сериозно.....[/quote]

здравей
метановите бутилки са може ми най здравата част от колата да не дава Господ да го разбера,
колата е с 60 кг по тежка след слагането на метан. Динамикаат е като на пропан бутан. забелязах едно придърпване на ниски обороти на пропан бутан , но предполагам че това е от допълнителната дължина на маркучите.
И най на края този постинг за евнуха ми го пишеш за 2-ри път ... явно е от завист! Не знам как ги сметна тези 10 % за гориво от подръжкаат ан колата ? аз за 2 години съм дал 530 лева за ремонт и за 40 000 км около 4000 лева за пропан бутан т.е 80% ми е за гориво - пропан бутан при това !


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пон 27 авг 2007 14:25


2 години=40 000 км= 6 въздушни филтъра,5 маслени,20 л масло,1 комплект свещи,1 комплект гуми,4 л антифриз(за доливане),1/2 ангренажен ремък и обтягаща ролка,1/2 пистов ремък....и това ако нямаш никакви ремонти или регулировъчни работи по колата или
общо около 1000 лв САМО за консумативи,а автокаското,а данъка,а амортизационните отчисления(има и такова понятие),които ако ти ги направят ще се хванеш за главата от стойността им.... Е а ако не си правил нито един ремонт за 40 000 км или нито един реглаж....наистина има за какво да ти завиждам.
а ако динамиката ти на метан е една и съща с пропан-бутан това означава,че газовото ти на пропана не е добре регулирано...
И пак ти казвам три вида горивоподавщи системи....три пъти повече рискове от неизправности по отделните системи....И не за друго,а защото продължителното неизползване на една или друга система и последващото внезапно включване на същата в употреба(например бензина)води до риск от ..........????Познай сам.
Три горящи коли на пропан -бутан съм виждал и то не от друго,а от запален бензин при преминаване от газ на бензин(свършила газ).....
Е, ти вече имаш и метан....


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Пон 27 авг 2007 14:33


Всичко е много относително, бензина е доста по-опасен от газта и метана.


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Пон 27 авг 2007 14:50


joker написа:2 години=40 000 км= 6 въздушни филтъра,5 маслени,20 л масло,1 комплект свещи,1 комплект гуми,4 л антифриз(за доливане),1/2 ангренажен ремък и обтягаща ролка,1/2 пистов ремък....и това ако нямаш никакви ремонти или регулировъчни работи по колата или
общо около 1000 лв САМО за консумативи,а автокаското,а данъка,а амортизационните отчисления(има и такова понятие),които ако ти ги направят ще се хванеш за главата от стойността им.... Е а ако не си правил нито един ремонт за 40 000 км или нито един реглаж....наистина има за какво да ти завиждам.
а ако динамиката ти на метан е една и съща с пропан-бутан това означава,че газовото ти на пропана не е добре регулирано...
И пак ти казвам три вида горивоподавщи системи....три пъти повече рискове от неизправности по отделните системи....И не за друго,а защото продължителното неизползване на една или друга система и последващото внезапно включване на същата в употреба(например бензина)води до риск от ..........????Познай сам.
Три горящи коли на пропан -бутан съм виждал и то не от друго,а от запален бензин при преминаване от газ на бензин(свършила газ).....
Е, ти вече имаш и метан....


Добре де в сметките може да си по добър ... хайде да кажем 50% ..и какво от това ... за две години щях да спестя от гориво към 2-3 000 лева ... за мен това са пари. А и друго е важно да имам малки месечни разходи, т.е. горивото за колата да е пренебрежимо малко , да карам и да не мисля ... разбираш ли ?
Иначе винаги паля на бензин - закон , автоматично превключва на газ ( пропан бутан или метан зависи от положението на едно ключе) Ако даден ден не запали на бензин е ясно че ще се ходи да се види защо ... Иначе карам с около 10-15 литра бензин ..над червената област да ми стои стралката , около 20 литра пропан бутан имам постоянно и максимум 4-5 кг метан ..повече не побира ? Дали е по опасно от 70 литра бензин , може и да е просто ти казвам че съм минал към 1 000 000 км за 17 години ..сега карам по малко и мисълта ми е че имам опит в карането с алтернативни горива и сега се радвам на метана, само ме е яд че се чудех и не сложих по рано ! Успех на всички и безаварийно каране !


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Пон 27 авг 2007 15:21


joker написа:2 години=40 000 км= 6 въздушни филтъра,5 маслени,20 л масло,1 комплект свещи,1 комплект гуми,4 л антифриз(за доливане),1/2 ангренажен ремък и обтягаща ролка,1/2 пистов ремък....и това ако нямаш никакви ремонти или регулировъчни работи по колата или
общо около 1000 лв САМО за консумативи,а автокаското,а данъка,а амортизационните отчисления(има и такова понятие),които ако ти ги направят ще се хванеш за главата от стойността им.... Е а ако не си правил нито един ремонт за 40 000 км или нито един реглаж....наистина има за какво да ти завиждам.
а ако динамиката ти на метан е една и съща с пропан-бутан това означава,че газовото ти на пропана не е добре регулирано...
И пак ти казвам три вида горивоподавщи системи....три пъти повече рискове от неизправности по отделните системи....И не за друго,а защото продължителното неизползване на една или друга система и последващото внезапно включване на същата в употреба(например бензина)води до риск от ..........????Познай сам.
Три горящи коли на пропан -бутан съм виждал и то не от друго,а от запален бензин при преминаване от газ на бензин(свършила газ).....
Е, ти вече имаш и метан....
добавям и амортесьори може би след 20 000 км. :idea: ,някъде към 400лв :idea:



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта