Моно инжекциони-гасите ли на газ автомобилите?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Моно инжекциони-гасите ли на газ автомобилите?

Мнениеот Bai Sando » Сря 27 юни 2012 20:48


Ми да монтираш си веднъж маркучите и нямаш работа повече по тях :да:
Аз съм чупил такива,но все втора употреба.Като го донесе някой за монтаж и го изкара от чувала заедно с другите чарколяци mhihi И като трябва да се врътнат за по удобно и хоп разпадне се.




Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Моно инжекциони-гасите ли на газ автомобилите?

Мнениеот Iezekil » Сря 27 юни 2012 20:56


Бай санде,да ме светнете как с тая една врътка на изпаритела да си вдигна малко оборотите,че са ми на минимума?На дето и да я връткам файда няма...


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Моно инжекциони-гасите ли на газ автомобилите?

Мнениеот Bai Sando » Сря 27 юни 2012 20:58


Да не е със шестограмче?Има една врътка ама тя е май за източване на мизериите :roll:
Ето една тема за подобен изпарител
viewtopic.php?f=22&t=16737&start=0


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Моно инжекциони-гасите ли на газ автомобилите?

Мнениеот Iezekil » Сря 27 юни 2012 21:23


четох я тая тема...май са ме ушили с това БРЦ,има една врътка само и не се влияе мотора много от въртенето и.Има и още една за мизериите май...


red rider
Мнения: 1456
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 7:47
Автомобил: virgine blue B3
Двигател:
Местоположение: ruse

Re: Моно инжекциони-гасите ли на газ автомобилите?

Мнениеот red rider » Чет 28 юни 2012 19:38


Със стария изпарител успяваше ли да вдигнеш оборотите . :roll:


Потребителски аватар
rokera671
Мнения: 2543
Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Моно инжекциони-гасите ли на газ автомобилите?

Мнениеот rokera671 » Чет 28 юни 2012 21:07


Iezekil написа:четох я тая тема...май са ме ушили с това БРЦ,има една врътка само и не се влияе мотора много от въртенето и.Има и още една за мизериите май...

Не е вярно!И аз съм с БРЦ и за 100 000 никакви проблеми.Не знам откъде се чисти и тем подобни.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Моно инжекциони-гасите ли на газ автомобилите?

Мнениеот Iezekil » Чет 28 юни 2012 21:14


със стария успявах да ги вдигна...а точно този модел като се разрових из форумите се оказа,че"бил сбъркан още на чертожната дъска"...инък пък кво палене правя сега-на четвърт.Още се кефя и не мога да свикна на чакмака...


Потребителски аватар
rokera671
Мнения: 2543
Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Моно инжекциони-гасите ли на газ автомобилите?

Мнениеот rokera671 » Чет 28 юни 2012 21:18


Iezekil написа:със стария успявах да ги вдигна...а точно този модел като се разрових из форумите се оказа,че"бил сбъркан още на чертожната дъска"...инък пък кво палене правя сега-на четвърт.Още се кефя и не мога да свикна на чакмака...

Много доволен съм човек!!И ако имам проблеми пак ще сменя мембрани и ще карам със същият изпарител.


Потребителски аватар
rokera671
Мнения: 2543
Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Моно инжекциони-гасите ли на газ автомобилите?

Мнениеот rokera671 » Чет 28 юни 2012 21:18


Iezekil написа:със стария успявах да ги вдигна...а точно този модел като се разрових из форумите се оказа,че"бил сбъркан още на чертожната дъска"...инък пък кво палене правя сега-на четвърт.Още се кефя и не мога да свикна на чакмака...

Много доволен съм човек!!И ако имам проблеми пак ще сменя мембрани и ще карам със същият изпарител.


Потребителски аватар
rokera671
Мнения: 2543
Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Моно инжекциони-гасите ли на газ автомобилите?

Мнениеот rokera671 » Чет 28 юни 2012 21:18


Iezekil написа:със стария успявах да ги вдигна...а точно този модел като се разрових из форумите се оказа,че"бил сбъркан още на чертожната дъска"...инък пък кво палене правя сега-на четвърт.Още се кефя и не мога да свикна на чакмака...

Много доволен съм човек!!И ако имам проблеми пак ще сменя мембрани и ще карам със същият изпарител.
пп Ако е в мен още.Мисля да мина по нагоре ,живот и здраве!

Последна промяна от rokera671 на Чет 28 юни 2012 21:20, променено общо 1 път.


red rider
Мнения: 1456
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 7:47
Автомобил: virgine blue B3
Двигател:
Местоположение: ruse

Re: Моно инжекциони-гасите ли на газ автомобилите?

Мнениеот red rider » Чет 28 юни 2012 21:20


И моя не подлежи на настройка на ниски и високи обороти , само звука на двигателя става по-плътен с разлика в оборотите около 100/200 но повече от 1000 на място не може . А иначе разхода се променя доста нагоре ако го оставя развит .


bachest
Мнения: 588
Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Моно инжекциони-гасите ли на газ автомобилите?

Мнениеот bachest » Съб 30 юни 2012 0:24


Колега, ще ти дам инфо от извора. :lol:
Пасата ми е 1.8 АБС
изпарител: БРЦ
автоматичен превключвател газ-безин

1. Щуцерите на изпрателя са ми пластмасови. Изпарителя е на повече от три години с пробег над 80 000 км. Ако не ги въртиш, няма да се строшат. Скобите за маркучите на антифриза, ако са с винт на резба, винаги започват да изпускат и периодично през (2-3 месеца) ще трябва да ги стягаш.

2. Празния ход на БРЦ-то е сбъркан на чертожната дъска. :lol: Колкото и да ги въртиш няма да успееш да го нагодиш. За сметка на това, от към ускорение, динамика и разход, изпарителя се справя много добре.

3. Ако нямаш сложи си ТАП, за коригиране на предварението. Разхода ще падне с 1 литър.

4. По принцип да си знаеш, не че те карам да го правиш - няма нужда да се слага реле за рестартиране на ECU-то при всяко палене на АБС двигателя. Много по-лесно е с откачване конектора на ламбда сондата, откъм двигателния отсек. На АБС двигателя, сондата е без подгряване и започва да дава обратна връзка едва когато двигателя позагрее - а докато това се случи ти отдавна си обърнал на газ. Така хем си запазваш ел. инсталацията в оригинален вид, хем ECU-то спира да записва лъжливите стойности на сондата, които в последствие правят проблеми.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Моно инжекциони-гасите ли на газ автомобилите?

Мнениеот Iezekil » Съб 30 юни 2012 5:17


Ок,ще видим този изпарител от към разход и догодина ако не съм доволен-нов.Не усещам да е по-пъргава колата,просто ме дразнят тея ниски обороти и пропадането им при тръгване без газ примерно.
Относно този ТАП не съм наясно,но на моно мотроника трябва ли му коригиране на аванса с джаджи,след като ЕКУ-то се грижи за тая работа?
А пък за ламбдата хубу,само дето повечето си сложихме релета заради дюзите,от там се трупат грешките.Сега ме вълнува да си сложа реле на помпата,ама майстора се опита да ме разкандърдиса...


nepreklonniq
Мнения: 567
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Моно инжекциони-гасите ли на газ автомобилите?

Мнениеот nepreklonniq » Съб 30 юни 2012 21:39


Слагай реле! Аз карам с такова от 4г. :да:


bachest
Мнения: 588
Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Моно инжекциони-гасите ли на газ автомобилите?

Мнениеот bachest » Съб 30 юни 2012 22:58


Но нали говорим за ABS двигателя? Никакви грешки не се записват в ECU-то заради дюзата. Цялата мизерия идва от ламбда сондата. Когато я караш на газ, ламбда сондата връща неверни данни към контролера. Тези данни се записват в паметта и контролера по тях нагажда работата на двигателя. Когато си караш на газ, не те вълнува дали контролера се е омазал с неверни данни от сондата. Но когато решиш да обърнеш на бензин - виждаш, че двигателя не работи нормално. Именно затова рестартираш компютъра, за да изтрие неверните данни от сондата и да си сложи фабрично зададените. Мисълта ми беше, вместо да се занимаваш с рязане на инсталация и слагане на реле, решението може да е много по-изпипано - просто откачваш конектора на сондата.

А относно ТАП-а, той се слага да за увеличи предварението спрямо базовото, единствено когато караш на газ. Целта не е да изземваш функциите на ЕКУ-то, а да довабиш няколко градуса фиксирано предварение. Абе потърси какво представлява ТАП-а - със сигурност някой трябва да го е написал синтезирано, разбираемо и по-научно му. Че с моите аматьорски обяснения, не знам дали ще ме разбереш - газта като гориво изгаря по-бавно, а двигателя е смятан да работи с бензин. Т.е. когато започва четвъртия такт за изпускане на отработените газове, още има горене на пропан-бутан, което трябва да е било приключило в третия такт. Целта на ТАП-а е да компенсира този недостатък, като се вкара допълнително предварение, за да се пали по-рано газта - като резултат се вдига КПД-то. Пада ти разхода най-общо казано.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта