Паразитен вал е тоя за делкото ли?..и аз не казах че е мръднал а само предполагам....Между другото така както сам си пипнах центровката днес сега ми харесва как работи и как пали..Единственото нещо по странно което забелязах-като я запаля държи съвсем ниски обороти.Първия път като и дам газ..без значение колко и я оставя вече си ги държи нормално,но ако не подам газ си ги крепи така...много ниски....тия дни ще видя как пак да я засека да видя ще дойде ли промяна :)
А и чакам някой да ми отговори на въпроса за винта на изпарителя-нормално ли е като го въртя до всички крайни положение да не се усеща промяна в работата на място
пасат б3 1.8ми Много висок разход на газ
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: пасат б3 1.8ми Много висок разход на газ
Винта,болта,за кое говориш?Затягай тройника дето е на маркуча по малко,после ще донастройваш изпаритела.Разхода ти много зависи от този тройник.Изпаритела трябва да дава отражение независимо дали въртиш винта или болта му,да не би нещо в него да не е закачено както трябва при отварянето му?Що се отнася до центровката ти казах как се прави.
Re: пасат б3 1.8ми Много висок разход на газ
това което като го въртя не дава отражение е металния болт който се върти с отвертка
Re: пасат б3 1.8ми Много висок разход на газ
днес пробвах да настройвам...написах го тук...позатегнал съм тройника..то при мен е една врътка че съм с един маркуч де...и сега ще засичам.
Относно тоя болт.....мъча се да си спомня къде влиза...и какво имаше там където влиза но не мога да се сетя.Иначе както си е било така съм го сглобил
Относно тоя болт.....мъча се да си спомня къде влиза...и какво имаше там където влиза но не мога да се сетя.Иначе както си е било така съм го сглобил
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: пасат б3 1.8ми Много висок разход на газ
Тройника го затегни докато не вможеш да я засилиш с повече от 3000 оборота колата,после върни четвърт и си готов.Остава вече изпаритела.Тоя винт ако не се лъжа при завиване напълно спира газта.
Re: пасат б3 1.8ми Много висок разход на газ
при мен не спира даже до го завия докрай.незнам какъв е проблема с него
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: пасат б3 1.8ми Много висок разход на газ
Еми игла е,счупен и е върха от затягане.Сменя се,иначе пуска по-голямо количество газ.
Re: пасат б3 1.8ми Много висок разход на газ
ами....не изглеждаше счупена ,но ще потърся за сравнение...
Re: пасат б3 1.8ми Много висок разход на газ
Сега видях снимка на здрава игла.Със дигурност моята си е здрава.А и така като чета из форумите казват че тоя винт по някой път е затворен докрай.Явно не спира притока на газ.....
Re: пасат б3 1.8ми Много висок разход на газ
[quote="Iezekil"]Тройника го затегни докато не вможеш да я засилиш с повече от 3000 оборота колата,после върни четвърт и си готов.
Не разбрах точно какво значи да я засиля до 3000 оборота.В движение ли...на каква скорост...
Не разбрах точно какво значи да я засиля до 3000 оборота.В движение ли...на каква скорост...
Re: пасат б3 1.8ми Много висок разход на газ
на място да не може да се форсира с повече от 3000 оборота ли....ок..ще пробвам
Re: пасат б3 1.8ми Много висок разход на газ
Колеги,убеждават ме че ако изпарителя е правен за по-голям двигател каквото и да се направи разхода ще е много голям...и трябвало задължително да се спазват киловатите.Вие какво ще кажете?
Иначе на моя не видях да ги пише някъде.Видях само това-DGM 45413 GPL
Иначе на моя не видях да ги пише някъде.Видях само това-DGM 45413 GPL
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: пасат б3 1.8ми Много висок разход на газ
Тука стана мазало. Да бе, до сега е бил тамън изпарителя, сега бил голям.
Бяха ти написали по горе настройките на изпарителя.
КАто ги направиш, почваш да си играеш с врътката на маркуча. Няма как да спреш газта от изпарителя!!! КАквото и да въртиш. Може само да счупиш тази игла на входа. Нейната роля е не да спира газта, а да редуцира налягането към изпарителя, с две думи го пази. НАли се сещаш ако набие направо 10 бар. студена на кокал газ. Не напъвай винта. притегни го внимателно и провери да не изпуска като си си играл с него!!!
Изекил няколко пъти ти казва за разхода и връзката му с врътката на маркуча. От изпарителя, регулираш натегнатостта на мембраната, еластичността и, отзивчивостта и, реакцията и, диапазонът и на работа и т.н. И аз не знам как да го обясня. Аре бе газаджии, тука има хора 100 пъти по в час от мен
Та правиш настройката както са ти писали по горе. Затваряш напълно и после отвиваш там колко бяха оборота.... После палиш и си играеш с врътката на маркуча. Над три да не вдига, по добре да вдига, че ако изпреварваш да има запас. Начи отвори я и като караш притягай и сравнявай оборотите, малко преди да стане неприятно и т.н за каране спираш да завиваш. Поправете ме колеги ако бъркам. ТЯ на празен ход си работи, даже си я форсираш, ама като тръгне и умира.
Бяха ти написали по горе настройките на изпарителя.
КАто ги направиш, почваш да си играеш с врътката на маркуча. Няма как да спреш газта от изпарителя!!! КАквото и да въртиш. Може само да счупиш тази игла на входа. Нейната роля е не да спира газта, а да редуцира налягането към изпарителя, с две думи го пази. НАли се сещаш ако набие направо 10 бар. студена на кокал газ. Не напъвай винта. притегни го внимателно и провери да не изпуска като си си играл с него!!!
Изекил няколко пъти ти казва за разхода и връзката му с врътката на маркуча. От изпарителя, регулираш натегнатостта на мембраната, еластичността и, отзивчивостта и, реакцията и, диапазонът и на работа и т.н. И аз не знам как да го обясня. Аре бе газаджии, тука има хора 100 пъти по в час от мен

Та правиш настройката както са ти писали по горе. Затваряш напълно и после отвиваш там колко бяха оборота.... После палиш и си играеш с врътката на маркуча. Над три да не вдига, по добре да вдига, че ако изпреварваш да има запас. Начи отвори я и като караш притягай и сравнявай оборотите, малко преди да стане неприятно и т.н за каране спираш да завиваш. Поправете ме колеги ако бъркам. ТЯ на празен ход си работи, даже си я форсираш, ама като тръгне и умира.
Re: пасат б3 1.8ми Много висок разход на газ
е аз правих тези настройки както писахте и сега я засичам...А това относно киловатите на изпарителя и двигателя понеже го бях чул и преди...затова питам.Незнам дали бях писал тук,но тихите ми обороти малко се менят..и на газ и на бензин,като на газ се усеща по-силно.Незнам дали това е от значение...въпреки че си ги държи на студено.Менят се от порядъка на 900-700-900.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 14 госта