Още един П.С.:
Намерих из нета това:
Ако тази картинка е вярна - то тогава маркуч 3 очевидно е единият от разширителният съд...
Тогава наистина за изпарителя остава само връзка на маркуч 1 или 2 - тези за парното.
Ето директна връзка към горната картинка.
Фобос 1 или Фобос 4
- Ton4o_84
- Мнения: 91
- Регистриран на: Вто 22 окт 2013 19:54
- Автомобил: Шкода Октавия 97
- Двигател: AEE
- Местоположение: Пловдив
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Никакъв проблем да кача снимка, но съм на работа и нямам кръстата отверка, за да развия болтовете за капака на въздушния филтър. А работата ми е такава, че ще мога да го направя събота или неделя.
-Ако ти вършат работа снимки от видимата отвън страна на дросела, няма проблем, ще слезна да наснимам това което се вижда от него. Но до колкото помня когато го свалях, е че освен жилото и буксата, друго не съм свалял.
-Ако ти вършат работа снимки от видимата отвън страна на дросела, няма проблем, ще слезна да наснимам това което се вижда от него. Но до колкото помня когато го свалях, е че освен жилото и буксата, друго не съм свалял.
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Имайте едно наум, че понякога при свързване на изпарителя към отоплението на дросела, се случва да не е достатъчен дебитът на охладителна течност и да възникнат проблеми с работата на газ, особено при натоварване. На колата, на която се случи, не беше открит никакъв проблем с циркулацията на охл. течност и въпреки това се наложи да се премести изпарителя на маркучите за парното.
- mrpetrov
- Мнения: 415
- Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
- Автомобил: 1997 Passat B5
- Двигател: 1.6 AHL
- Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Добра вметка!
Иначе за снимките - не се притеснявай колега.
Иначе за снимките - не се притеснявай колега.
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Фобос 1 или Фобос 4
myrshavija написа:Имайте едно наум, че понякога при свързване на изпарителя към отоплението на дросела, се случва да не е достатъчен дебитът на охладителна течност и да възникнат проблеми с работата на газ, особено при натоварване. На колата, на която се случи, не беше открит никакъв проблем с циркулацията на охл. течност и въпреки това се наложи да се премести изпарителя на маркучите за парното.
Лично изпитано! Моя изпарител беше вързан така и зимата при ниски температури и движение по магистралата на 120 км. в час замръзваше :)
- Ton4o_84
- Мнения: 91
- Регистриран на: Вто 22 окт 2013 19:54
- Автомобил: Шкода Октавия 97
- Двигател: AEE
- Местоположение: Пловдив
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Твърдо съм го решил да го вържа за единия маркуч към парното, но въпросите ми бяха дали да е последователно за кръга или успоредно на него, но ще е последователно за входящия маркуч, само ще проследя кой е въпросния.
- mrpetrov
- Мнения: 415
- Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
- Автомобил: 1997 Passat B5
- Двигател: 1.6 AHL
- Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Щом ще е последователно - няма значение на кой маркуч ще го вържеш - гледай да е удобно за работа/монтаж.
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Какво значение има дали е последователно или не?
Не питам за плюсове и минуси, а защото го казваш сякаш точно защото е последователно, може на който и да е маркуч.
Не питам за плюсове и минуси, а защото го казваш сякаш точно защото е последователно, може на който и да е маркуч.
- Pet_rov
- Мнения: 4492
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Не е ли по-удачно на входящия? Все пак се предполага, че там температурата е по-висока, защото не е минал антифризът през радиаторчето на парното?
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Фобос 1 или Фобос 4
По принцип е така.И на моя съм ги вързал последователно,но на кой точно и аз не знам.
А иначе АЕЕ-то няма отопление на дросела.Колекторите са му пластмасови и дросела е хванат за тях с 4 болта.Единственото маркучле дето излиза от него е вързано към един клапан дето води до един филтър под калника някъде.Мисля че беше нещо за бензиновите пари.
А иначе АЕЕ-то няма отопление на дросела.Колекторите са му пластмасови и дросела е хванат за тях с 4 болта.Единственото маркучле дето излиза от него е вързано към един клапан дето води до един филтър под калника някъде.Мисля че беше нещо за бензиновите пари.
- mrpetrov
- Мнения: 415
- Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
- Автомобил: 1997 Passat B5
- Двигател: 1.6 AHL
- Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯
Re: Фобос 1 или Фобос 4
myrshavija написа:Какво значение има дали е последователно или не?
Не питам за плюсове и минуси, а защото го казваш сякаш точно защото е последователно, може на който и да е маркуч.
Малко да онагледя:
Та, по горната картинка: не смяташ ли, колега, че варианти 2а и 2б са еднакви?
- Ton4o_84
- Мнения: 91
- Регистриран на: Вто 22 окт 2013 19:54
- Автомобил: Шкода Октавия 97
- Двигател: AEE
- Местоположение: Пловдив
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Еднакви са като свързване, но при (а) ще превключва по-бързо на газ.
- mrpetrov
- Мнения: 415
- Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
- Автомобил: 1997 Passat B5
- Двигател: 1.6 AHL
- Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Дали?
Аз съм на мнение, че разликата ще е незабелижима.
Аз съм на мнение, че разликата ще е незабелижима.
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Фобос 1 или Фобос 4
mrpetrov написа:myrshavija написа:Какво значение има дали е последователно или не?
Не питам за плюсове и минуси, а защото го казваш сякаш точно защото е последователно, може на който и да е маркуч.
Малко да онагледя:
Та, по горната картинка: не смяташ ли, колега, че варианти 2а и 2б са еднакви?
Съгласен съм, че е еднакво и също, че, ако има разлика във времето за превключване, то тя ще е незабележима.
Въпросът ми беше дали има нещо, което пропускам, защото така, както си го написал, излиза, че причината да няма значение на кой маркуч е изпарителят, е това, че е последователно. А то, ако не е последователно, а паралелно, пак няма значение на кой маркуч е, даже е безсмислено.
- mrpetrov
- Мнения: 415
- Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
- Автомобил: 1997 Passat B5
- Двигател: 1.6 AHL
- Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯
Re: Фобос 1 или Фобос 4
myrshavija написа:...причината да няма значение на кой маркуч е изпарителят, е това, че е последователно.
Правилно, колега!
При паралелно свързване - няма "входящ" и "изходящ" маркуч.
Написал съм го така точно за да "натъртя", че при последователното свързване също няма кой-знае какво значение на кой маркуч се слага изпарителя - противно на разбирането на колеги, така както съм видял че го разбират колеги от техни мнения.
А ето - с теб излиза, че сме на едно мнение, и в тази връзка - изказването ми е за всички останали, които не са на нашето мнение.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта