Фобос 1 или Фобос 4

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
mrpetrov
Мнения: 415
Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
Автомобил: 1997 Passat B5
Двигател: 1.6 AHL
Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот mrpetrov » Вто 08 апр 2014 12:39


Още един П.С.:
Намерих из нета това:
5a0a72939b53c95acf30fbf4ebcb7329.png

Ако тази картинка е вярна - то тогава маркуч 3 очевидно е единият от разширителният съд...
Тогава наистина за изпарителя остава само връзка на маркуч 1 или 2 - тези за парното.

Ето директна връзка към горната картинка.




Потребителски аватар
Ton4o_84
Мнения: 91
Регистриран на: Вто 22 окт 2013 19:54
Автомобил: Шкода Октавия 97
Двигател: AEE
Местоположение: Пловдив

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот Ton4o_84 » Вто 08 апр 2014 12:47


Никакъв проблем да кача снимка, но съм на работа и нямам кръстата отверка, за да развия болтовете за капака на въздушния филтър. А работата ми е такава, че ще мога да го направя събота или неделя.

-Ако ти вършат работа снимки от видимата отвън страна на дросела, няма проблем, ще слезна да наснимам това което се вижда от него. Но до колкото помня когато го свалях, е че освен жилото и буксата, друго не съм свалял.


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот myrshavija » Вто 08 апр 2014 12:53


Имайте едно наум, че понякога при свързване на изпарителя към отоплението на дросела, се случва да не е достатъчен дебитът на охладителна течност и да възникнат проблеми с работата на газ, особено при натоварване. На колата, на която се случи, не беше открит никакъв проблем с циркулацията на охл. течност и въпреки това се наложи да се премести изпарителя на маркучите за парното.


Потребителски аватар
mrpetrov
Мнения: 415
Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
Автомобил: 1997 Passat B5
Двигател: 1.6 AHL
Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот mrpetrov » Вто 08 апр 2014 13:30


Добра вметка!

Иначе за снимките - не се притеснявай колега.


BG_POLICE
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот BG_POLICE » Вто 08 апр 2014 13:37


myrshavija написа:Имайте едно наум, че понякога при свързване на изпарителя към отоплението на дросела, се случва да не е достатъчен дебитът на охладителна течност и да възникнат проблеми с работата на газ, особено при натоварване. На колата, на която се случи, не беше открит никакъв проблем с циркулацията на охл. течност и въпреки това се наложи да се премести изпарителя на маркучите за парното.


Лично изпитано! Моя изпарител беше вързан така и зимата при ниски температури и движение по магистралата на 120 км. в час замръзваше :)


Потребителски аватар
Ton4o_84
Мнения: 91
Регистриран на: Вто 22 окт 2013 19:54
Автомобил: Шкода Октавия 97
Двигател: AEE
Местоположение: Пловдив

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот Ton4o_84 » Вто 08 апр 2014 14:38


Твърдо съм го решил да го вържа за единия маркуч към парното, но въпросите ми бяха дали да е последователно за кръга или успоредно на него, но ще е последователно за входящия маркуч, само ще проследя кой е въпросния.


Потребителски аватар
mrpetrov
Мнения: 415
Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
Автомобил: 1997 Passat B5
Двигател: 1.6 AHL
Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот mrpetrov » Вто 08 апр 2014 14:42


Щом ще е последователно - няма значение на кой маркуч ще го вържеш - гледай да е удобно за работа/монтаж.


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот myrshavija » Вто 08 апр 2014 14:46


Какво значение има дали е последователно или не?
Не питам за плюсове и минуси, а защото го казваш сякаш точно защото е последователно, може на който и да е маркуч.


Потребителски аватар
Pet_rov
Мнения: 4492
Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
Автомобил: Passat Variant B4
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: Шумен

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот Pet_rov » Вто 08 апр 2014 15:06


Не е ли по-удачно на входящия? Все пак се предполага, че там температурата е по-висока, защото не е минал антифризът през радиаторчето на парното?


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот Bai Sando » Вто 08 апр 2014 15:39


По принцип е така.И на моя съм ги вързал последователно,но на кой точно и аз не знам.
А иначе АЕЕ-то няма отопление на дросела.Колекторите са му пластмасови и дросела е хванат за тях с 4 болта.Единственото маркучле дето излиза от него е вързано към един клапан дето води до един филтър под калника някъде.Мисля че беше нещо за бензиновите пари.


Потребителски аватар
mrpetrov
Мнения: 415
Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
Автомобил: 1997 Passat B5
Двигател: 1.6 AHL
Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот mrpetrov » Вто 08 апр 2014 16:18


myrshavija написа:Какво значение има дали е последователно или не?
Не питам за плюсове и минуси, а защото го казваш сякаш точно защото е последователно, може на който и да е маркуч.


Малко да онагледя:

shemi.png


Та, по горната картинка: не смяташ ли, колега, че варианти 2а и 2б са еднакви?


Потребителски аватар
Ton4o_84
Мнения: 91
Регистриран на: Вто 22 окт 2013 19:54
Автомобил: Шкода Октавия 97
Двигател: AEE
Местоположение: Пловдив

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот Ton4o_84 » Вто 08 апр 2014 16:28


Еднакви са като свързване, но при (а) ще превключва по-бързо на газ.


Потребителски аватар
mrpetrov
Мнения: 415
Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
Автомобил: 1997 Passat B5
Двигател: 1.6 AHL
Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот mrpetrov » Вто 08 апр 2014 17:33


Дали?
Аз съм на мнение, че разликата ще е незабелижима.


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот myrshavija » Вто 08 апр 2014 19:05


mrpetrov написа:
myrshavija написа:Какво значение има дали е последователно или не?
Не питам за плюсове и минуси, а защото го казваш сякаш точно защото е последователно, може на който и да е маркуч.


Малко да онагледя:

shemi.png


Та, по горната картинка: не смяташ ли, колега, че варианти 2а и 2б са еднакви?

Съгласен съм, че е еднакво и също, че, ако има разлика във времето за превключване, то тя ще е незабележима.
Въпросът ми беше дали има нещо, което пропускам, защото така, както си го написал, излиза, че причината да няма значение на кой маркуч е изпарителят, е това, че е последователно. А то, ако не е последователно, а паралелно, пак няма значение на кой маркуч е, даже е безсмислено.


Потребителски аватар
mrpetrov
Мнения: 415
Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
Автомобил: 1997 Passat B5
Двигател: 1.6 AHL
Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот mrpetrov » Вто 08 апр 2014 19:26


myrshavija написа:...причината да няма значение на кой маркуч е изпарителят, е това, че е последователно.

Правилно, колега!
При паралелно свързване - няма "входящ" и "изходящ" маркуч.
Написал съм го така точно за да "натъртя", че при последователното свързване също няма кой-знае какво значение на кой маркуч се слага изпарителя - противно на разбирането на колеги, така както съм видял че го разбират колеги от техни мнения.
А ето - с теб излиза, че сме на едно мнение, и в тази връзка - изказването ми е за всички останали, които не са на нашето мнение.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта