
За или против газова уредба.
-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: За или против газова уредба.
Прав си колега...сега да не се случват бели на никой,но ако човек си следи бойлера и газовата всичко да е изправно и ако има развалени неща да ги подменя ядове няма никакви,но айде де...иначе човек ако си кара избива цената на цялата кога за година примерно от газта...е зависи колко кара и каква е колата,но примерно за 10 годишна кола и 20хиляди км. годишно номера става 

- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: За или против газова уредба.
Ами каквото и да си говорим ако дръпна сметката за 107,000 километра, които сме навъртяли на Пасата(95% предимно на газ) за последните 10 години грубо на газ и на бензин
, огромна е разликата! Е тя газовата и колата са се избили поне 3 пъти в сравнение с алтернативната сума на бензин! Всеки си знае джоба и си има глава на раменете, но за мен на газ си е варианта. Така и така си правя всяка седмица грубо по 200 километра и един път в месеца 500 до Врачанско и обратно. Сега не се притеснявам, че примерно може да поискаме с приятелката да се хванем и да направим 500 километра на някъде, докато на бензин не мога да си го позволя. Нито ми трябва рейсърска диманика, нито ще тръгвам да доказвам колко "връи" колата ми. От А до Б с най-малко средства и да допринася за хубавите моменти в живота ми, а не да чувам левчета да се търкалят от ауспуха...

-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: За или против газова уредба.
nokiangage 

- KASPARIAN
- Мнения: 20
- Регистриран на: Сря 28 сеп 2011 8:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia 1,9D
Re: За или против газова уредба.
agent_kowalski написа:nokiangage
Колега към днешна дата може ли да се каже че тези сметки са правилни:
1. метан 7кг Х 1,52=10,64 лв.- 100км 10000км-1064лв.
2. пропан 12литра Х 1,32=15,84 лв.-100км 10000км-1584лв.
3. Дизел 6,5литра Х 2,47=16,05 лв.-100км 10000км-1605лв.
4. Дизел на черно 6,5литра Х 1,80=11,70 лв.-100км Все още се намира на черно.
Колеги тези сметки важат ли само за градско в София?
Колко струва на 10000км допл.разходи в сравнение с дизела, смяната на консумативи/които се налагат по-често заради газта/,прегледи на АГУ, реглажи и други?
Колко е експлотационното време на метановата уредба?Следва ли след това нова уредба?
Последна промяна от KASPARIAN на Нед 06 ное 2011 20:35, променено общо 1 път.
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: За или против газова уредба.
То май и на по-старите дизели до 2000-2002г. да речем, маслата и консумативите се сменят на 7500, а не на 10 000км. доколкото знам. Това с лонг-лайф бозата е маркетингов ход за по-евтино обслужване, което накрая пак излиза по-скъпо на този, който прави ремонта.
Re: За или против газова уредба.
Получава се едно спестяване на 10 000км едно от 500 до 800, 1000лв зависи от двигателя. Но нашите коли са от 2.0 литра повечето , така че има едно спестяване от 500-600 лв. Някои хора 500 лв ги харчат за една вечер в дискотека , а ние сме тръгнали сметки да правим. За 100 000км са 5000лв , а с 5000лв на газ ще изминеш още 40 000км.
- KASPARIAN
- Мнения: 20
- Регистриран на: Сря 28 сеп 2011 8:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia 1,9D
Re: За или против газова уредба.
Не е лошо да има отделен ряздел за Метана и всичко свързано с него.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: За или против газова уредба.
agent_kowalski написа:.Понеже не съм карал тди до откат в града ми е интерсно примерно голф 4 1.9тди като се кара до откат колко гори,някой ако е пробвал
ОФФ . Знам , че е старо , но да дам инфо. Не е 1,9TDI, a e 1,3 CDTI /Опел с Фиатски мотор/ На такова каране 8-8,5 л ги лапва и се оглежда за още. На извънграддско на магистрала под 7,5-8 не пада / макс 155 вдига- голям. кош/. На пресечена местност Варна Бургас и обратно пак с ръчка и впрягане с Туарег 3л по завоите 6,7л/100. На прав участък все едно съм спрял, но по завоите след Сл.Бряг едва се доближава.Явно и тесния път пречи на Туарега
- quattro^^
- Мнения: 1662
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
- Автомобил: audi a6 c5
- Двигател: AJL
- Местоположение: Пловдив
Re: За или против газова уредба.
KASPARIAN написа:agent_kowalski написа:nokiangage
Колега към днешна дата може ли да се каже че тези сметки са правилни:
1. метан 7кг Х 1,52=10,64 лв.- 100км 10000км-1064лв.
2. пропан 12литра Х 1,32=15,84 лв.-100км 10000км-1584лв.
3. Дизел 6,5литра Х 2,47=16,05 лв.-100км 10000км-1605лв.
4. Дизел на черно 6,5литра Х 1,80=11,70 лв.-100км Все още се намира на черно.
Колеги тези сметки важат ли само за градско в София?
Колко струва на 10000км допл.разходи в сравнение с дизела, смяната на консумативи/които се налагат по-често заради газта/,прегледи на АГУ, реглажи и други?
Колко е експлотационното време на метановата уредба?Следва ли след това нова уредба?
ми на мойта за 30 хил освен въздушен филтър и мембрани на изпарителя нищо друго, настройката също аз си я правя ама и да не е така колко са 20 на 1-2 години.
абе газта не е хубаво нещо карайте на каквото си искате, че да й бутнат малко цената

Re: За или против газова уредба.
Дойде студът е рязко ми скочи разхода на бензин за съжаление (ГИ). На газ е долу горе добре положението, но като вкарам и 40лв/месец за бензин сметката става друга.
Re: За или против газова уредба.
Една кола моноинжекция или инжекцион направили се на газ разхода на бензин никога няма да е същия както преди. Понеже се прекъсва ламбда-сондата, а отам разхода се дига с 30%. Ако преди разхода е бил 5.5 извън града ще стане 7 л. Така , че някои геврекажии могат да бъдат страшно изненадани, когато обърнат да карат на бензин вместо газ, че разхода не е като преди 5.5 л.
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: За или против газова уредба.
nikson85 написа:Една кола моноинжекция или инжекцион направили се на газ разхода на бензин никога няма да е същия както преди. Понеже се прекъсва ламбда-сондата, а отам разхода се дига с 30%. Ако преди разхода е бил 5.5 извън града ще стане 7 л. Така , че някои геврекажии могат да бъдат страшно изненадани, когато обърнат да карат на бензин вместо газ, че разхода не е като преди 5.5 л.
И какво от това едно просто реле вързано към ключът на газовата не може да оправи проблема?
За всяко едно нещо създадено от човека,има правилно решение,по някога и повече решения на даденият проблем.
Единственото условие е да си размърдаме сивото вещество,а не както в повечето случаи размърдваме само устата си и мрънкаме за щяло и нещяло

Re: За или против газова уредба.
Ако доходите ни бяха с една нула отзад вповече дали щеше да съществува тази тема
?

- xalerrelax
- Мнения: 3060
- Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: За или против газова уредба.
nikson85 написа:Една кола моноинжекция или инжекцион направили се на газ разхода на бензин никога няма да е същия както преди. Понеже се прекъсва ламбда-сондата, а отам разхода се дига с 30%. Ако преди разхода е бил 5.5 извън града ще стане 7 л. Така , че някои геврекажии могат да бъдат страшно изненадани, когато обърнат да карат на бензин вместо газ, че разхода не е като преди 5.5 л.
А случайно да си чувал , че отдавна се монтира АГУ , което взима сигнал за управлението си именно от ламбда сондата?
Или това са дребни подробности.
Re: За или против газова уредба.
enigma79 написа:nikson85 написа:Една кола моноинжекция или инжекцион направили се на газ разхода на бензин никога няма да е същия както преди. Понеже се прекъсва ламбда-сондата, а отам разхода се дига с 30%. Ако преди разхода е бил 5.5 извън града ще стане 7 л. Така , че някои геврекажии могат да бъдат страшно изненадани, когато обърнат да карат на бензин вместо газ, че разхода не е като преди 5.5 л.
И какво от това едно просто реле вързано към ключът на газовата не може да оправи проблема?
За всяко едно нещо създадено от човека,има правилно решение,по някога и повече решения на даденият проблем.
Единственото условие е да си размърдаме сивото вещество,а не както в повечето случаи размърдваме само устата си и мрънкаме за щяло и нещяло
А ламда сондата не е сложена за украса на нея се дължи ниския бензинов разход. Тя дава сигнали на компютъра , а той управлява количеството гориво и въздух. С прекъсването на сондата се слага симулатор който лъжи компютъра и разхода е по-висок. От газта има далавера през лятото. А за зимата е по-подходящо малък бензинов ,или дизелов двигател. Ако двигателя е много голям на газ през зимата ще усетиш разликата в повече изминати километри , а не на къси разтояния.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта