За или против газова уредба.

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: За или против газова уредба.

Мнениеот agent_kowalski » Пон 20 юни 2011 14:46


Прав си колега...сега да не се случват бели на никой,но ако човек си следи бойлера и газовата всичко да е изправно и ако има развалени неща да ги подменя ядове няма никакви,но айде де...иначе човек ако си кара избива цената на цялата кога за година примерно от газта...е зависи колко кара и каква е колата,но примерно за 10 годишна кола и 20хиляди км. годишно номера става :)




Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: За или против газова уредба.

Мнениеот nokiangage » Пон 20 юни 2011 14:53


Ами каквото и да си говорим ако дръпна сметката за 107,000 километра, които сме навъртяли на Пасата(95% предимно на газ) за последните 10 години грубо на газ и на бензин :horror: , огромна е разликата! Е тя газовата и колата са се избили поне 3 пъти в сравнение с алтернативната сума на бензин! Всеки си знае джоба и си има глава на раменете, но за мен на газ си е варианта. Така и така си правя всяка седмица грубо по 200 километра и един път в месеца 500 до Врачанско и обратно. Сега не се притеснявам, че примерно може да поискаме с приятелката да се хванем и да направим 500 километра на някъде, докато на бензин не мога да си го позволя. Нито ми трябва рейсърска диманика, нито ще тръгвам да доказвам колко "връи" колата ми. От А до Б с най-малко средства и да допринася за хубавите моменти в живота ми, а не да чувам левчета да се търкалят от ауспуха...


agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: За или против газова уредба.

Мнениеот agent_kowalski » Пон 20 юни 2011 15:05


nokiangage :да:


Потребителски аватар
KASPARIAN
Мнения: 20
Регистриран на: Сря 28 сеп 2011 8:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia 1,9D

Re: За или против газова уредба.

Мнениеот KASPARIAN » Нед 06 ное 2011 20:16


agent_kowalski написа:nokiangage :да:

Колега към днешна дата може ли да се каже че тези сметки са правилни:
1. метан 7кг Х 1,52=10,64 лв.- 100км 10000км-1064лв.
2. пропан 12литра Х 1,32=15,84 лв.-100км 10000км-1584лв.
3. Дизел 6,5литра Х 2,47=16,05 лв.-100км 10000км-1605лв.
4. Дизел на черно 6,5литра Х 1,80=11,70 лв.-100км Все още се намира на черно.
Колеги тези сметки важат ли само за градско в София?
Колко струва на 10000км допл.разходи в сравнение с дизела, смяната на консумативи/които се налагат по-често заради газта/,прегледи на АГУ, реглажи и други?
Колко е експлотационното време на метановата уредба?Следва ли след това нова уредба?

Последна промяна от KASPARIAN на Нед 06 ное 2011 20:35, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: За или против газова уредба.

Мнениеот KingoftheROAD » Нед 06 ное 2011 20:32


То май и на по-старите дизели до 2000-2002г. да речем, маслата и консумативите се сменят на 7500, а не на 10 000км. доколкото знам. Това с лонг-лайф бозата е маркетингов ход за по-евтино обслужване, което накрая пак излиза по-скъпо на този, който прави ремонта.


Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1721
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: За или против газова уредба.

Мнениеот nikson85 » Вто 08 ное 2011 18:19


Получава се едно спестяване на 10 000км едно от 500 до 800, 1000лв зависи от двигателя. Но нашите коли са от 2.0 литра повечето , така че има едно спестяване от 500-600 лв. Някои хора 500 лв ги харчат за една вечер в дискотека , а ние сме тръгнали сметки да правим. За 100 000км са 5000лв , а с 5000лв на газ ще изминеш още 40 000км.


Потребителски аватар
KASPARIAN
Мнения: 20
Регистриран на: Сря 28 сеп 2011 8:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia 1,9D

Re: За или против газова уредба.

Мнениеот KASPARIAN » Вто 08 ное 2011 20:18


Не е лошо да има отделен ряздел за Метана и всичко свързано с него.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: За или против газова уредба.

Мнениеот kris11 » Пет 11 ное 2011 21:06


agent_kowalski написа:.Понеже не съм карал тди до откат в града ми е интерсно примерно голф 4 1.9тди като се кара до откат колко гори,някой ако е пробвал :)

ОФФ . Знам , че е старо , но да дам инфо. Не е 1,9TDI, a e 1,3 CDTI /Опел с Фиатски мотор/ На такова каране 8-8,5 л ги лапва и се оглежда за още. На извънграддско на магистрала под 7,5-8 не пада / макс 155 вдига- голям. кош/. На пресечена местност Варна Бургас и обратно пак с ръчка и впрягане с Туарег 3л по завоите 6,7л/100. На прав участък все едно съм спрял, но по завоите след Сл.Бряг едва се доближава.Явно и тесния път пречи на Туарега


Потребителски аватар
quattro^^
Мнения: 1662
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
Автомобил: audi a6 c5
Двигател: AJL
Местоположение: Пловдив

Re: За или против газова уредба.

Мнениеот quattro^^ » Нед 13 ное 2011 15:22


KASPARIAN написа:
agent_kowalski написа:nokiangage :да:

Колега към днешна дата може ли да се каже че тези сметки са правилни:
1. метан 7кг Х 1,52=10,64 лв.- 100км 10000км-1064лв.
2. пропан 12литра Х 1,32=15,84 лв.-100км 10000км-1584лв.
3. Дизел 6,5литра Х 2,47=16,05 лв.-100км 10000км-1605лв.
4. Дизел на черно 6,5литра Х 1,80=11,70 лв.-100км Все още се намира на черно.
Колеги тези сметки важат ли само за градско в София?
Колко струва на 10000км допл.разходи в сравнение с дизела, смяната на консумативи/които се налагат по-често заради газта/,прегледи на АГУ, реглажи и други?
Колко е експлотационното време на метановата уредба?Следва ли след това нова уредба?

ми на мойта за 30 хил освен въздушен филтър и мембрани на изпарителя нищо друго, настройката също аз си я правя ама и да не е така колко са 20 на 1-2 години.
абе газта не е хубаво нещо карайте на каквото си искате, че да й бутнат малко цената mhihi


Потребителски аватар
Един
Мнения: 791
Регистриран на: Пон 02 мар 2009 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ВТ

Re: За или против газова уредба.

Мнениеот Един » Нед 13 ное 2011 18:35


Дойде студът е рязко ми скочи разхода на бензин за съжаление (ГИ). На газ е долу горе добре положението, но като вкарам и 40лв/месец за бензин сметката става друга.


Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1721
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: За или против газова уредба.

Мнениеот nikson85 » Нед 13 ное 2011 21:17


Една кола моноинжекция или инжекцион направили се на газ разхода на бензин никога няма да е същия както преди. Понеже се прекъсва ламбда-сондата, а отам разхода се дига с 30%. Ако преди разхода е бил 5.5 извън града ще стане 7 л. Така , че някои геврекажии могат да бъдат страшно изненадани, когато обърнат да карат на бензин вместо газ, че разхода не е като преди 5.5 л.


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: За или против газова уредба.

Мнениеот enigma79 » Нед 13 ное 2011 21:34


nikson85 написа:Една кола моноинжекция или инжекцион направили се на газ разхода на бензин никога няма да е същия както преди. Понеже се прекъсва ламбда-сондата, а отам разхода се дига с 30%. Ако преди разхода е бил 5.5 извън града ще стане 7 л. Така , че някои геврекажии могат да бъдат страшно изненадани, когато обърнат да карат на бензин вместо газ, че разхода не е като преди 5.5 л.

И какво от това едно просто реле вързано към ключът на газовата не може да оправи проблема?
За всяко едно нещо създадено от човека,има правилно решение,по някога и повече решения на даденият проблем.
Единственото условие е да си размърдаме сивото вещество,а не както в повечето случаи размърдваме само устата си и мрънкаме за щяло и нещяло :deal


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: За или против газова уредба.

Мнениеот velinsl » Нед 13 ное 2011 21:45


Ако доходите ни бяха с една нула отзад вповече дали щеше да съществува тази тема :roll: ?


Потребителски аватар
xalerrelax
Мнения: 3060
Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 10:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: За или против газова уредба.

Мнениеот xalerrelax » Нед 13 ное 2011 21:48


nikson85 написа:Една кола моноинжекция или инжекцион направили се на газ разхода на бензин никога няма да е същия както преди. Понеже се прекъсва ламбда-сондата, а отам разхода се дига с 30%. Ако преди разхода е бил 5.5 извън града ще стане 7 л. Така , че някои геврекажии могат да бъдат страшно изненадани, когато обърнат да карат на бензин вместо газ, че разхода не е като преди 5.5 л.

А случайно да си чувал , че отдавна се монтира АГУ , което взима сигнал за управлението си именно от ламбда сондата?
Или това са дребни подробности.


Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1721
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: За или против газова уредба.

Мнениеот nikson85 » Нед 13 ное 2011 21:58


enigma79 написа:
nikson85 написа:Една кола моноинжекция или инжекцион направили се на газ разхода на бензин никога няма да е същия както преди. Понеже се прекъсва ламбда-сондата, а отам разхода се дига с 30%. Ако преди разхода е бил 5.5 извън града ще стане 7 л. Така , че някои геврекажии могат да бъдат страшно изненадани, когато обърнат да карат на бензин вместо газ, че разхода не е като преди 5.5 л.

И какво от това едно просто реле вързано към ключът на газовата не може да оправи проблема?
За всяко едно нещо създадено от човека,има правилно решение,по някога и повече решения на даденият проблем.
Единственото условие е да си размърдаме сивото вещество,а не както в повечето случаи размърдваме само устата си и мрънкаме за щяло и нещяло :deal

А ламда сондата не е сложена за украса на нея се дължи ниския бензинов разход. Тя дава сигнали на компютъра , а той управлява количеството гориво и въздух. С прекъсването на сондата се слага симулатор който лъжи компютъра и разхода е по-висок. От газта има далавера през лятото. А за зимата е по-подходящо малък бензинов ,или дизелов двигател. Ако двигателя е много голям на газ през зимата ще усетиш разликата в повече изминати километри , а не на къси разтояния.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта