
Иначе това за разхода интересно звучи, стига да е истина, понеже тия данни, които си цитирал не си написал за каква кола са, но 8/100 градско с хубав вървеж на газ. Но човек се учи

На входа на филтърната кутия, там където е пласмасовия чарк, който върти топъл/студен въздух ограничих някъде към 70% въздушния отвор.
По този начин се избягва проблема с дифузора и смесването става директно в карбуратора.
Да, става в карбуратора смесването, ама това, че си запушил маркуча на въздуха е почти същото като да запушиш входа на дросела посредством плочка. Понеже го играх и този цирк аз. Разлика почти не намирам във вървежа на газ. За сметка на това вървенето на бензин се поскапа и като се смачка рязко газта явно влиза прекалено богата смес, чак муцуна ми забива, но пълно щастие няма. Мързи ме да настройвам карбуратора, пък и на много шибано място са му болтовете за реглажа и не става с отвертка

