пасат б3 1.8ми Много висок разход на газ
Re: пасат б3 1.8ми Много висок разход на газ
Да...вчера отварях за да премеря диаметъра на плочката.При мен си е идеално чиста клапата
Re: пасат б3 1.8ми Много висок разход на газ
Само веднъж преди да сменя мембраните го засекох -около 11/100
Като градския и преди и след смяна на мембрани почти не е мръднал
Като градския и преди и след смяна на мембрани почти не е мръднал
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: пасат б3 1.8ми Много висок разход на газ
Еми тогава изключи за минута акуто и виж как е после с оборотите.Ако играят се търси виновника-степ мотор,ламбда,тпс,нерегламентиран въздух,пробив серво и т.н........Има теми за всичко.Мисля,че тая е за разхода на газ.
Засечи празно-празно и ще продължим дискусията..бутни малко и предварението,но ми се струва,че трябва да се иде при специалист да я погледне и на бензин.Не знам ти какво правиш от тези 6 страници съвети,не виждам резултати.
Засечи празно-празно и ще продължим дискусията..бутни малко и предварението,но ми се струва,че трябва да се иде при специалист да я погледне и на бензин.Не знам ти какво правиш от тези 6 страници съвети,не виждам резултати.
Re: пасат б3 1.8ми Много висок разход на газ
ок.ще пробвам и това с акумулатора.А относно засичането така съм и решил да го засичам.Чакам само да я изпразня.
и все пак....Ламбда сондата влия ли на разхода на газ?
и все пак....Ламбда сондата влия ли на разхода на газ?
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: пасат б3 1.8ми Много висок разход на газ
Не,газта пускана от изпаритела е константа,няма как компа и периферията му да повлияе на това...с обикновена газова.Ако пуска много изпаритела,ако е много развит тройника- тогава имаме голям разход.Ако няма правилна центровка,изправна запалителна система и т.н също имаме загуби на гориво и голям разход.Трябва да се провери всичко,най-лесното е да кажем"купи си нов изпарител".Хубаво е да имаме и разход на бензин за ориентир как е състоянието на самия автомобил...толкова можем да кажем,другото и ти пипаш и докладваш с детайли както вече казах,или търсиш колега от форума да види,дето поне мож да обясни какво и как е направил и какво е станало.
Re: пасат б3 1.8ми Много висок разход на газ
Ами до няколко дена ще засека пак разхода на газ и ако пак е голям ще се занимая да го засека и на бензин.
Това е засега..да не ви занимавам само.Като засека ще пиша
Мерси за отговорите
Това е засега..да не ви занимавам само.Като засека ще пиша
Мерси за отговорите
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: пасат б3 1.8ми Много висок разход на газ
kamen_78 написа:ок.ще пробвам и това с акумулатора.А относно засичането така съм и решил да го засичам.Чакам само да я изпразня.
и все пак....Ламбда сондата влия ли на разхода на газ?
И все пак, и аз и други преди няколко страници ти казаха, че не влияе!! Ти пак питаш.
Коя година ти е произведена колата, да питам аз? Изекил, мани не го карай да го чисти, че ша скъса някой маркуч. Човекът си казва, че нищо не разбира. Не че съм аз големия разбирач. Всичките неща дето се пишат вече седем страници се правят за има няма 20 мин. с пушенето и бирата. Час пик в Шумен, колко да е пик. Е като не върви и харчи на бензин, какво ще разбере за газта? За мен е безсмислено упражнение (повтарям за мен). Това ограничаване на въздуха пък, защо са го направили? Сигурен ли си, че е електрически изпарителя? И да, може да е по мощен изпарителя и не, не влияе, колкото си мислиш, на разхода.
Re: пасат б3 1.8ми Много висок разход на газ
Колата е 89 година.
Като казах че не разбирам имам предвид че не съм с големи познания,не че че съм толкова тъп :) а освен това написах малко по-горе че съм го раазглобил и проверил.
Колкото до това че всяко нещо за което ми давате съвет е работа за не-повече от 20 мин-така е...но няма как всеки ден да засичам разхода и затова няколко дена се съветвам....докато мина някакви километри и то така както карам обикновено.Ако взема цял ден да въртя из града разхода няма да е тоя който ще бъде и при моето каране-имам предвид и на къси разстояния..и не винаги загряла...
Да-сигурен съм че изпарителя е електрически.А това с ограничаването за въздуха..незнам защо така го направи.Виждал съм и друг път,като съм чувал обяснения от рода че за сместа колкото по-малко е въздуха толкова по-малко и газ ще тябва.
Моя изпарител е като тоя...само за сведение
Като казах че не разбирам имам предвид че не съм с големи познания,не че че съм толкова тъп :) а освен това написах малко по-горе че съм го раазглобил и проверил.
Колкото до това че всяко нещо за което ми давате съвет е работа за не-повече от 20 мин-така е...но няма как всеки ден да засичам разхода и затова няколко дена се съветвам....докато мина някакви километри и то така както карам обикновено.Ако взема цял ден да въртя из града разхода няма да е тоя който ще бъде и при моето каране-имам предвид и на къси разстояния..и не винаги загряла...
Да-сигурен съм че изпарителя е електрически.А това с ограничаването за въздуха..незнам защо така го направи.Виждал съм и друг път,като съм чувал обяснения от рода че за сместа колкото по-малко е въздуха толкова по-малко и газ ще тябва.
Моя изпарител е като тоя...само за сведение
- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: пасат б3 1.8ми Много висок разход на газ
Въздуха нетрябва да е ограничен
Както си е заводски нема проблеми 


- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: пасат б3 1.8ми Много висок разход на газ
Нормален изпарител за нормални коне.
Ограничаването на въздуха като се замисля за Б3 не е решение,направо се маха въздуховода между филтъра и маската,зада не блъска директно въздух и влияе на оборотите на газта.При Б4 вече е зад фара и доста по-малка като диаметър тръба.
Сега автора да не чака да му свърши газта а казах,като докара тройника до нужното положение да си настрои вече оборотите от изпаритела и да почне с центровката.Как процедирам аз:Тръгвам на обороти на първа и рязко давам пълна газ в движение.Като не ми хареса-примерно глъхне или забива-спирам веднага,бутам делкото и пак така 5-6 пъти с ключа в ръка и незатворен плътно капак.С 14-ките я докарвах да почне да ги върти в движение.Докарвам динамиката да ме кефи и вече пробвам ускорението на пълна газ по нашия баир към паметника.Двигатела трябва да бучи на гладно както се казва,да чуваш как лапа и ускорява без да се замисля.В околните дървета се отразява шума,ако чуя да трака аванса връщам малко делкото.После пробвам на бензин дали се чува и така.
Що се отнася до Шумен,в последните 2 години се напълни с автомобили и движението стана кошмар.В 18 часа 30 минути не мога да се включа в кръговото на центъра ни от коли.Имаме сравнително хубава шосейна мрежа със широки булеварди но е ад.
Та това ми е критиката към автора-липсва обратна връзка.Ние си пишем но не знаем на практика ти какво и дали си направил.Да заредил си и чакаш за разход.Ми сложи 5 лв и направи една разходка до село или за риба,мен ме вълнува извънградския разход.Ето градския горял 12-13,аз пък никога не съм го докарвал до толкова.А това за пълненето на бутилката се говори след изхарчването и.И на мен 2-3 пъти в живота ми напълниха по 40 литра газ в 40 литровата бутилка при работещ баланс но и пробега си беше спрямо тея литри.
Ограничаването на въздуха като се замисля за Б3 не е решение,направо се маха въздуховода между филтъра и маската,зада не блъска директно въздух и влияе на оборотите на газта.При Б4 вече е зад фара и доста по-малка като диаметър тръба.
Сега автора да не чака да му свърши газта а казах,като докара тройника до нужното положение да си настрои вече оборотите от изпаритела и да почне с центровката.Как процедирам аз:Тръгвам на обороти на първа и рязко давам пълна газ в движение.Като не ми хареса-примерно глъхне или забива-спирам веднага,бутам делкото и пак така 5-6 пъти с ключа в ръка и незатворен плътно капак.С 14-ките я докарвах да почне да ги върти в движение.Докарвам динамиката да ме кефи и вече пробвам ускорението на пълна газ по нашия баир към паметника.Двигатела трябва да бучи на гладно както се казва,да чуваш как лапа и ускорява без да се замисля.В околните дървета се отразява шума,ако чуя да трака аванса връщам малко делкото.После пробвам на бензин дали се чува и така.
Що се отнася до Шумен,в последните 2 години се напълни с автомобили и движението стана кошмар.В 18 часа 30 минути не мога да се включа в кръговото на центъра ни от коли.Имаме сравнително хубава шосейна мрежа със широки булеварди но е ад.
Та това ми е критиката към автора-липсва обратна връзка.Ние си пишем но не знаем на практика ти какво и дали си направил.Да заредил си и чакаш за разход.Ми сложи 5 лв и направи една разходка до село или за риба,мен ме вълнува извънградския разход.Ето градския горял 12-13,аз пък никога не съм го докарвал до толкова.А това за пълненето на бутилката се говори след изхарчването и.И на мен 2-3 пъти в живота ми напълниха по 40 литра газ в 40 литровата бутилка при работещ баланс но и пробега си беше спрямо тея литри.
Re: пасат б3 1.8ми Много висок разход на газ
Бях го написал.... че искам да изпразня бутилката и тогава да засичам.Същото ме посъветва и някой от вас.А това с обратната връзка..значи както ми обяснявахте..пробвах...и направих някаква центровка,но незнам как точно да опиша какво се е получило.Единствената промяна...която написах някъде в предните отговори бе,че като запаля оборотите са доста ниски-около 600 да кажем.В момента в който и подам малко газ за момент вече си държат около 900.Другото което се промени-по-лесно запалване.И още нещо-ако да кажем съм на втора и съм с около 30км/час и пусна педала на газта се опитва да ми придърпва-преди не го правеше.Общо взето това се промени след моята центровка.За разхода...както казах като изпразня бутилката ще напиша пак.Ако някой има желание по-подробно да се консултираме нека да остави скайп или телефон.Така във форума на толкова страници...много отговори...много колеги...и ми се струва че това за обратната връзка както каза колегата ...по-трудно се получава.
Re: пасат б3 1.8ми Много висок разход на газ
Колеги,забравих да спомена още нещо,което не вярвам да е от значение,но все пак...
От тази страна която виждате на снимката точно по средата моя изпарител има една медна тръбичка около 3-4 см дълга.Тя води към отвора между капака и мембраната точно както и двата отвора които са като перфурирани(отгоре и отдолу на снимката)
От тази страна която виждате на снимката точно по средата моя изпарител има една медна тръбичка около 3-4 см дълга.Тя води към отвора между капака и мембраната точно както и двата отвора които са като перфурирани(отгоре и отдолу на снимката)
- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: пасат б3 1.8ми Много висок разход на газ
Като я регулиращ не я скопяваи,ефекта е по добър,неочакваи някакъв мн, малък разход на пасат
Все пак газта е евтина,печалбата идва от разликата в цената 


- Pet_rov
- Мнения: 4492
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: пасат б3 1.8ми Много висок разход на газ
Днес се рових във форума форума по мъпросите за регулирането. И ето какво намерих:
Завивате байпасното кранче докрай. После регулирате пружината на мембраната докато двигателят заработи нормално на тихи обороти.Продължавате да натягате пружината , докато сместта силно обеднее и двигателят започне да тресе, след което възстановявате подходящата смес развивайки байпасното кранче. Изглежда лесно , но през цялото това време стъпковото моторче ще се опитва да “оправи” оборотите и ще ви играе доста номерца.
Нужни са нерви и търпение. След това почваме да търсим наклона на графиката , демек въртим тройника за да догодим сместа при условие , че сме натоварили двигателя(високите обороти донякъде вършат работа, но по-добре е рязкото форсиране). Колкото и малко да му е влиянието в тихите обороти, то все пак има такова, така, че възстановяваме началната точка на графиката пак с болтчето за пружината на мембраната. След няколко комбинации , нещата улягат.
"байпасното кранче" е онзи месингов болт, за който ставаше дума по едно време.
Завивате байпасното кранче докрай. После регулирате пружината на мембраната докато двигателят заработи нормално на тихи обороти.Продължавате да натягате пружината , докато сместта силно обеднее и двигателят започне да тресе, след което възстановявате подходящата смес развивайки байпасното кранче. Изглежда лесно , но през цялото това време стъпковото моторче ще се опитва да “оправи” оборотите и ще ви играе доста номерца.
Нужни са нерви и търпение. След това почваме да търсим наклона на графиката , демек въртим тройника за да догодим сместа при условие , че сме натоварили двигателя(високите обороти донякъде вършат работа, но по-добре е рязкото форсиране). Колкото и малко да му е влиянието в тихите обороти, то все пак има такова, така, че възстановяваме началната точка на графиката пак с болтчето за пружината на мембраната. След няколко комбинации , нещата улягат.
"байпасното кранче" е онзи месингов болт, за който ставаше дума по едно време.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта