Първо малко предистория:
Карам Голф ГТИ с ПБ мотор и съм от 1 година (10000 км) на газ с газов инжекцион. Когато купих колата се усещаше че при студен мотор мощността в ниските обороти (до към 2200) беше една идея по-ниска от колкото при загрял мотор и дори на моменти се усещаше колебание при рязко подаване на газ. С поставянето на газовата удерба леко неусетно този проблем започна да се засилва малко по малко. В един момент се превърна в прекъсване на бензин в оборотите до 2200. На газ всичко беше наред. Това прекъсване го имаше само на студена кола. Реших че щом на газ всичко е наред проблема е в бензиновите инжектори. Започнах да карам на бензин с добавки но ефекта беше едва забележим. Купих си инжектори от колега от форума и когато ги сложих колата полетя

Ето и моят конкретен въпрос. Как да предотвратя бъдещо запушване на бензиновите инжектори, за момента не смея да карам на газ, вървежа на бензин и въртящия момент още от ниските обороти направо ме грабнаха. Според мен инжекторите с които купих колата не са били великолепни а може би леко тръгнали към запушване, но дори така да е се влошиха видимо за 10 000 км.
Ето и мерките за които си мисля:
1. Слагането на добавка към бензина всеки път ще ми гарантира ли че няма да се запушват бензиновите инжектори. Коя добавка според вас е най-добра. Тук идва и опасението да не ми се прецака нещо по гумените съединени на бензинопроводите и най-вече бензиновия регулатор на налягането.
2. Настроил съм газовата да превключва на газ на 50 градуса с цел да карам повече на бензин.
3. Евентуално добре ли е на определен пробег да се кара само на бензин известно време и какъв да е пробега и колко да се кара на бензин, вероятно е добре да се кара на бензин продължително време тоест извънградско.
Моля коментирайте и допълвайте.