


Високи обороти при работа на газ ?
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Нед 29 авг 2010 12:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia,Mladost 2
Високи обороти при работа на газ ?
Започна да ми държи високи обороти като превключа на газ.От какво може да е?
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: Нед 11 май 2008 18:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив BKP 2.0TDi 140HP
- Контакти:
Re: Високи обороти при работа на газ ?
Ами колега този форум е да потърсиш нещо и да прочетеш и ще разбереш, а не всеки да си поставя въпроси на които е отговорено отдавна!
- fill
- Мнения: 1574
- Регистриран на: Пет 29 юни 2007 7:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Високи обороти при работа на газ ?
Няма да е лошо да кажеш и каква е колата. 

Re: Високи обороти при работа на газ ?
fill написа:Няма да е лошо да кажеш и каква е колата.
и газовата...
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Високи обороти при работа на газ ?
и аз да се разпиша
след смяна на мембрани и минати около 400 км се случва следното
паля сутрин на бензин и като поработи 1 мин. преминавам на газ
оборотите и вървежа са си ок
като покарам да стигне почти 90 я гася за около час да пием по кафе
след това пак паля на бензин - мятам на газ и колата държи странно виоки обороти след подаване на газ
примерно залепя на 2К или 1500 и стоят там за 2-3 секунди
като сменям от ниска на висока предавка даже нямат време да паднат
като покарам малко се оправя
или като вдигне 90 градуса се оправя не знам точно
сега като е по-студено сутрин паля на бензин - вечер я гася на бензин (не знам защо ама така ми казаха да правя...ако някой ми обясни защо ще съм му благодарен)
след смяна на мембрани и минати около 400 км се случва следното
паля сутрин на бензин и като поработи 1 мин. преминавам на газ
оборотите и вървежа са си ок
като покарам да стигне почти 90 я гася за около час да пием по кафе
след това пак паля на бензин - мятам на газ и колата държи странно виоки обороти след подаване на газ
примерно залепя на 2К или 1500 и стоят там за 2-3 секунди
като сменям от ниска на висока предавка даже нямат време да паднат

като покарам малко се оправя

сега като е по-студено сутрин паля на бензин - вечер я гася на бензин (не знам защо ама така ми казаха да правя...ако някой ми обясни защо ще съм му благодарен)
- stefan4o
- Мнения: 19324
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Високи обороти при работа на газ ?
Температурен датчик мерил ли си дали е ОК? При подобни симптоми на ААМ служебен се оказа точно той...
Относно паленето на бензин - по-добре е от гледна точка за самия изпарител, щото иначе има шанс да се позаледи, някоя мембранка да се прецака и т.н. Плюс това, когато колата се пали на газ в студено време, в смисъл температури под нулата, доколкото знам газта влиза направо в течно състояние и се сещай сам какъв разход прави
Доколкото знам си с моно, така че при теб е лесно от бензин да минаваш на газ, при карбураторите е по-шибано ако се кара на къси разстояния, щото шофирането е смесица от изчакване да свърши бензина в карба и уцелването на точния момент да не изгасне, когато не трябва. При теб тези неща ги няма, просто с бутона спираш дюзата и помпата и си готов...
Относно паленето на бензин - по-добре е от гледна точка за самия изпарител, щото иначе има шанс да се позаледи, някоя мембранка да се прецака и т.н. Плюс това, когато колата се пали на газ в студено време, в смисъл температури под нулата, доколкото знам газта влиза направо в течно състояние и се сещай сам какъв разход прави

- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Високи обороти при работа на газ ?
ами таблото ми не отчита вярно температурата на антифриза и може датчик да е
ама ми казаха цена от 60 лв за него?
ама ми казаха цена от 60 лв за него?
- stefan4o
- Мнения: 19324
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Високи обороти при работа на газ ?
За съжаление такава е цената на оригиналните датчици, все варира около тая цифра... Може и китайски да сложиш, ама не е ясно резултатът какъв ще е, вероятно е да е същият. Замери го при различните температури какво съпротивление дава и виж дали е читав. Чак тогава сменяй 

- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Високи обороти при работа на газ ?
гледах кое и как да меря от тук
viewtopic.php?f=5&t=187651&hilit=%D1%81%D1%8A%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5+%D0%B4%D0%B0%D1%82%D1%87%D0%B8%D0%BA+%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B5%D0%BD
някой ще ми обясни ли крачета 1 и 3 за какво са?следователно 2 и 4?
на 1 и 3 при студен мотор ми даде 5К Ом а при загрял 330 ОМ
при 2 и 4 стойностите бяха на половина
viewtopic.php?f=5&t=187651&hilit=%D1%81%D1%8A%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5+%D0%B4%D0%B0%D1%82%D1%87%D0%B8%D0%BA+%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B5%D0%BD
някой ще ми обясни ли крачета 1 и 3 за какво са?следователно 2 и 4?
на 1 и 3 при студен мотор ми даде 5К Ом а при загрял 330 ОМ
при 2 и 4 стойностите бяха на половина

- stefan4o
- Мнения: 19324
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Високи обороти при работа на газ ?
Едното ти е за таблото, другото за моното, ако не се лъжа
1и3 табло
2и4 ЕКУ
или от сорта

1и3 табло
2и4 ЕКУ
или от сорта

- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Високи обороти при работа на газ ?
доста за четене намерих и изчетох
като гледам има колеги при които стойностите така върват през половина на 2те двойки крачета на датчика
само ми трябва да знам със сигурност коя двойка кое управлява
от четеното разбрах че и да мерим все тая такъв датчик направо се сменя....но всички имали проблеми с него са имали и проблеми с работата на бензин и празните обороти (високи празни обороти, трудно палене и т.н.) симптоми които при мен няма нито на бенз нито на газ
стигам до извода че таблото ми е проблемно а спънката с оборотите на газ си е до настройка на изпарителя?
на бензин няма такава спънка
чакам някой да каже коя 2ка кое управлява и дали тази разлика е нормална
като гледам има колеги при които стойностите така върват през половина на 2те двойки крачета на датчика

само ми трябва да знам със сигурност коя двойка кое управлява
от четеното разбрах че и да мерим все тая такъв датчик направо се сменя....но всички имали проблеми с него са имали и проблеми с работата на бензин и празните обороти (високи празни обороти, трудно палене и т.н.) симптоми които при мен няма нито на бенз нито на газ
стигам до извода че таблото ми е проблемно а спънката с оборотите на газ си е до настройка на изпарителя?
на бензин няма такава спънка

чакам някой да каже коя 2ка кое управлява и дали тази разлика е нормална
- Mapoka
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
- Автомобил: 1992 VW Vento
- Двигател: 1.8 ABS
- Местоположение: Ямбол
Re: Високи обороти при работа на газ ?
parno написа:доста за четене намерих и изчетох
като гледам има колеги при които стойностите така върват през половина на 2те двойки крачета на датчика![]()
само ми трябва да знам със сигурност коя двойка кое управлява
от четеното разбрах че и да мерим все тая такъв датчик направо се сменя....но всички имали проблеми с него са имали и проблеми с работата на бензин и празните обороти (високи празни обороти, трудно палене и т.н.) симптоми които при мен няма нито на бенз нито на газ
стигам до извода че таблото ми е проблемно а спънката с оборотите на газ си е до настройка на изпарителя?
на бензин няма такава спънка![]()
чакам някой да каже коя 2ка кое управлява и дали тази разлика е нормална
1 и 3 са за компютъра 2 и 4 за таблото.
По принцип този с по ниското съпротивление е за таблото.
Ако отвориш датчика ще видиш че резистора за таблото е с 2-3 пъти по голяма площ от този на компютъра.
Нормално е съпротивлението да има 2 пъти и повече разлика.
330 ома май идват леко повечко (ако говорим за 90С), при мен при температура ~85 градуса е 270-280 ома.
Като ми беше заминал датчика ми задържаше оборотите и то само на газ, на бензин малко по бавно, но падаха, докато на газ си стояха 2000 за 5-10 сек и чак тогава тръгваха да падат (ако изобщо тръгнат да падат).
С намаляне на газта на празен ход обаче проблема се оправяше, докато датчика не прекъсна нацяло

- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Високи обороти при работа на газ ?
330 дава при 80 градуса (или някъде в този диапазон - точно преди отваряне на термостата)
ако е нормално разликата да е двойна и тези стойности са в норми то датчика си е ок и грешката на таблото си е от самото табло
високите обороти не се оправят с регулиране на газта от крана преди моното
вчера на извънградско при пускане по инерция колата държи 1900 оборота и не ги намаля изобщо
като нацепя спирачката и скоростта омалее оборотите се нормализират?
за разход не знам какво трябва да очаквам от този мотор
при скорост почти постоянно поддържана около 110 изгаря 18л от Ст.Загора до Бургас
звънях на газаджията да си уговоря час за настройка ама остава за утре
в града (стара загора с икономичен режим
) изгорих 14л за 80км
иначе пак същата
оборотите ги бива като загрее през цялото останало време след форсиране падат бавно
пп. мисля да пробвам сам да си я настроя
има тема в която е описано как да я нагласим за карбуратор...дали за моно е същата схемата 
ако е нормално разликата да е двойна и тези стойности са в норми то датчика си е ок и грешката на таблото си е от самото табло
високите обороти не се оправят с регулиране на газта от крана преди моното
вчера на извънградско при пускане по инерция колата държи 1900 оборота и не ги намаля изобщо

като нацепя спирачката и скоростта омалее оборотите се нормализират?
за разход не знам какво трябва да очаквам от този мотор
при скорост почти постоянно поддържана около 110 изгаря 18л от Ст.Загора до Бургас
звънях на газаджията да си уговоря час за настройка ама остава за утре
в града (стара загора с икономичен режим


иначе пак същата
оборотите ги бива като загрее през цялото останало време след форсиране падат бавно

пп. мисля да пробвам сам да си я настроя


Re: Високи обороти при работа на газ ?
Както винаги всеки дрънка неговото си за реленца или други работи за резет при всяко гасене или някой тем. датчик изкифал и тряя да се измери или да се смени и това всико става когато си на газ. ECU на фолксфагена е по-различен от другите и се изисква да му бъде монтиран симулатор на ламбда-сонда но не какъв да е защото ECU няма да го приеме и смисъла ще е никакъв. На мен ми трябваше три години да изуча долу-горе всички симулатори и да разбера на какви честоти работят за да се знае на кое ECU какъв да се сложи, така че Oil казва симулатор му е болежката.
- Mapoka
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
- Автомобил: 1992 VW Vento
- Двигател: 1.8 ABS
- Местоположение: Ямбол
Re: Високи обороти при работа на газ ?
parno написа:330 дава при 80 градуса (или някъде в този диапазон - точно преди отваряне на термостата)
ако е нормално разликата да е двойна и тези стойности са в норми то датчика си е ок и грешката на таблото си е от самото табло
високите обороти не се оправят с регулиране на газта от крана преди моното
вчера на извънградско при пускане по инерция колата държи 1900 оборота и не ги намаля изобщо![]()
като нацепя спирачката и скоростта омалее оборотите се нормализират?
за разход не знам какво трябва да очаквам от този мотор
при скорост почти постоянно поддържана около 110 изгаря 18л от Ст.Загора до Бургас
звънях на газаджията да си уговоря час за настройка ама остава за утре
в града (стара загора с икономичен режим) изгорих 14л за 80км
![]()
иначе пак същата
оборотите ги бива като загрее през цялото останало време след форсиране падат бавно
пп. мисля да пробвам сам да си я настрояима тема в която е описано как да я нагласим за карбуратор...дали за моно е същата схемата
За таблото, моето старото беше същото, те тука съм писал как му разказах играта

От "тройника" празния ход се влияе слабо, пробвай да намалиш от пластмасовата врътка на изпарителя. Така и така после ще ходиш на газаджия нищо не губиш да пробваш сам да го настроиш. Същото е като на карбуратора, само че моното постоянно се мъчи да "оправи" празния ход и там трябва малко повече играчка.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта