


Проблем с ГИ фобос
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 13:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Проблем с ГИ фобос
Колеги от около година не мога да подкарам фобоса на корадо ми. Става вапрос за Г60 двигател, когато настъпя колата с пълна газ при 3000 оборота забива и умира.
http://www.rm-brothers.com/index.php?ro ... duct_id=60
http://www.rm-brothers.com/index.php?ro ... duct_id=60
Последна промяна от rado_thunder на Пон 18 апр 2011 8:05, променено общо 1 път.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с ГИ фобос
Тръбата от бутилката напред 6 или 8 мм ти е?
Дюзите какъв размер са?
Ако искаш мини някой ден да я прегледам колата
Дюзите какъв размер са?
Ако искаш мини някой ден да я прегледам колата

- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Проблем с ГИ фобос
С какъв изпарител си?
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: Нед 27 юни 2004 15:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с ГИ фобос
muns61 написа:С какъв изпарител си?
Стефанели изпарителя дето го слагат не става за големи мотори. Макс 120 к.с.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с ГИ фобос
al_lukanov написа:muns61 написа:С какъв изпарител си?
Стефанели изпарителя дето го слагат не става за големи мотори. Макс 120 к.с.
Fobos слагат Томасето, който става до 120 КИЛОВАТА!

И повече съм захранвал без проблем, с някои трикове, разбира се

-
- Мнения: 137
- Регистриран на: Нед 27 юни 2004 15:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с ГИ фобос
The_Machine написа:al_lukanov написа:muns61 написа:С какъв изпарител си?
Стефанели изпарителя дето го слагат не става за големи мотори. Макс 120 к.с.
Fobos слагат Томасето, който става до 120 КИЛОВАТА!
И повече съм захранвал без проблем, с някои трикове, разбира се
Последна промяна от al_lukanov на Вто 15 фев 2011 1:32, променено общо 1 път.
Re: Проблем с ГИ фобос
The_Machine написа:Тръбата от бутилката напред 6 или 8 мм ти е?
Дюзите какъв размер са?
Ако искаш мини някой ден да я прегледам колата
...Каде си да мина да видиш и моето AEE, че нещо ме ядосва...


-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 13:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с ГИ фобос
Колата е със http://www.rm-brothers.com/index.php?ro ... duct_id=52 чисто нов изпарител Томасето Артик дават го до 180 киловата. Тръбата от сондата до двигателния отсек е 6мм там съм сложил преход към 8мм и е около 2м. Диаметъра на дюзите е 3мм. Пробвал съм от 2,4 до 3 не става работата.
Последна промяна от rado_thunder на Сря 23 фев 2011 21:07, променено общо 1 път.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с ГИ фобос
Ми настройките?
Или само дюзи сменяш?
На какво диференциално налягане работи изпарителя?
Аз съм си в Красна Поляна
viewtopic.php?f=13&t=44549
Или само дюзи сменяш?

На какво диференциално налягане работи изпарителя?
Аз съм си в Красна Поляна

viewtopic.php?f=13&t=44549
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 13:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с ГИ фобос
настройки постоянно правя. Съответно сменям размер на дюзи прави се настройка.
нагласял съм го на разли4но дефверенциално налягане.
нагласял съм го на разли4но дефверенциално налягане.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Проблем с ГИ фобос
Не е по темата, имате ли впечатлание от такъв изпарител:


Re: Проблем с ГИ фобос
rado_thunder написа:...разли4но дефверенциално налягане.
Какво ще рече това?(нещо общо с математиката или диференциала на автомобила)
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с ГИ фобос
Диференциално налягане - мери се абсолютното налягане, до което изпарителя сваля газта и от него се вади налягането във всмукателния колектор.
Колкото до Фобос - китовете идват само с Томасето изпарител и рейка Рейл... вече по сервизите кой мърльо какво прави и от какво изтънява стотинки си е негова работа
Колкото до Фобос - китовете идват само с Томасето изпарител и рейка Рейл... вече по сервизите кой мърльо какво прави и от какво изтънява стотинки си е негова работа

- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Проблем с ГИ фобос
Колега, а за този изпарител стефанели какви трябва да са настройките на фобоса? С фобос1 мисля че съм, с алуминиева кутия. Монтиран е май-месец 2007-ма. По ТТД го дават до 140 кВт, или 200 коня, а моето животно е 81кВт, или 110 коня. Проблема донякъде е и че не знам точния диаметър на дюзите, и пробвам с налучкване. Скоро ще сваля изпарител и рейката за профилактика. И ще пробвам да измеря диаметъра на дюзите. Пробвам с готовите настройки в програмата за изпарител стефанели - но показва различни налягания на газта, и температура на водата и газта, който май не са верни. 107 градуса температура на газта може ли да се получи? при напълно загрял двигател. Иначе съм навъртял около 40 000 км. Има ли смисъл да правя профилактика? промиване на рейка, изпарител, клапан за газта? Дюзите мисля че са валтек, сини 3-омови, но не съм ги мерил.
Друг въпрос - може ли да се сглоби рейка за 5 цилиндъра? Защото сегашната ми е 2х3 сектора, и 6-тата дюза не се ползва, и само буталцето й запушва отвора за дюзата й, или на първо време да навъртим на струг някаква тапичка?
Друг въпрос - може ли да се сглоби рейка за 5 цилиндъра? Защото сегашната ми е 2х3 сектора, и 6-тата дюза не се ползва, и само буталцето й запушва отвора за дюзата й, или на първо време да навъртим на струг някаква тапичка?
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Проблем с ГИ фобос
Колега за Стефанелито не мога да ти помогна с менние, но моя мотор е 5 цилиндров и рейката отново ми е 3Х3 инжектора! Ако уредбата ти е ГИ няма смисъл да се занимаваш с глупости да запушваш и т.н., птосто откачи кабела на инжектора, навии му една непробита дюза и готово
При мен мисля, че така е направено и всичко си е ок 


Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта