Проблем с ГИ фобос

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
rado_thunder
Мнения: 119
Регистриран на: Пет 31 юли 2009 13:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Проблем с ГИ фобос

Мнениеот rado_thunder » Нед 31 окт 2010 17:10


Колеги от около година не мога да подкарам фобоса на корадо ми. Става вапрос за Г60 двигател, когато настъпя колата с пълна газ при 3000 оборота забива и умира.
http://www.rm-brothers.com/index.php?ro ... duct_id=60

Последна промяна от rado_thunder на Пон 18 апр 2011 8:05, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с ГИ фобос

Мнениеот The_Machine » Нед 31 окт 2010 19:47


Тръбата от бутилката напред 6 или 8 мм ти е?
Дюзите какъв размер са?

Ако искаш мини някой ден да я прегледам колата :)


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Проблем с ГИ фобос

Мнениеот muns61 » Нед 31 окт 2010 20:20


С какъв изпарител си?


al_lukanov
Мнения: 137
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 15:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с ГИ фобос

Мнениеот al_lukanov » Пон 01 ное 2010 1:57


muns61 написа:С какъв изпарител си?


Стефанели изпарителя дето го слагат не става за големи мотори. Макс 120 к.с.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с ГИ фобос

Мнениеот The_Machine » Пон 01 ное 2010 9:16


al_lukanov написа:
muns61 написа:С какъв изпарител си?


Стефанели изпарителя дето го слагат не става за големи мотори. Макс 120 к.с.


Fobos слагат Томасето, който става до 120 КИЛОВАТА! :D
И повече съм захранвал без проблем, с някои трикове, разбира се :)


al_lukanov
Мнения: 137
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 15:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с ГИ фобос

Мнениеот al_lukanov » Пон 01 ное 2010 21:41


The_Machine написа:
al_lukanov написа:
muns61 написа:С какъв изпарител си?


Стефанели изпарителя дето го слагат не става за големи мотори. Макс 120 к.с.


Fobos слагат Томасето, който става до 120 КИЛОВАТА! :D
И повече съм захранвал без проблем, с някои трикове, разбира се :)

Последна промяна от al_lukanov на Вто 15 фев 2011 1:32, променено общо 1 път.


tvt555
Мнения: 208
Регистриран на: Вто 09 сеп 2008 14:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с ГИ фобос

Мнениеот tvt555 » Пон 01 ное 2010 21:48


The_Machine написа:Тръбата от бутилката напред 6 или 8 мм ти е?
Дюзите какъв размер са?

Ако искаш мини някой ден да я прегледам колата :)

...Каде си да мина да видиш и моето AEE, че нещо ме ядосва... :arrow: :?


rado_thunder
Мнения: 119
Регистриран на: Пет 31 юли 2009 13:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем с ГИ фобос

Мнениеот rado_thunder » Пон 01 ное 2010 21:59


Колата е със http://www.rm-brothers.com/index.php?ro ... duct_id=52 чисто нов изпарител Томасето Артик дават го до 180 киловата. Тръбата от сондата до двигателния отсек е 6мм там съм сложил преход към 8мм и е около 2м. Диаметъра на дюзите е 3мм. Пробвал съм от 2,4 до 3 не става работата.

Последна промяна от rado_thunder на Сря 23 фев 2011 21:07, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с ГИ фобос

Мнениеот The_Machine » Вто 02 ное 2010 0:09


Ми настройките?
Или само дюзи сменяш? :)

На какво диференциално налягане работи изпарителя?

Аз съм си в Красна Поляна :)

viewtopic.php?f=13&t=44549


rado_thunder
Мнения: 119
Регистриран на: Пет 31 юли 2009 13:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем с ГИ фобос

Мнениеот rado_thunder » Вто 02 ное 2010 15:38


настройки постоянно правя. Съответно сменям размер на дюзи прави се настройка.
нагласял съм го на разли4но дефверенциално налягане.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Проблем с ГИ фобос

Мнениеот muns61 » Вто 02 ное 2010 20:22


Не е по темата, имате ли впечатлание от такъв изпарител:

Изображение


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: Проблем с ГИ фобос

Мнениеот velinsl » Вто 02 ное 2010 21:35


rado_thunder написа:...разли4но дефверенциално налягане.

Какво ще рече това?(нещо общо с математиката или диференциала на автомобила)


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с ГИ фобос

Мнениеот The_Machine » Вто 02 ное 2010 22:03


Диференциално налягане - мери се абсолютното налягане, до което изпарителя сваля газта и от него се вади налягането във всмукателния колектор.

Колкото до Фобос - китовете идват само с Томасето изпарител и рейка Рейл... вече по сервизите кой мърльо какво прави и от какво изтънява стотинки си е негова работа :D


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: Проблем с ГИ фобос

Мнениеот KingoftheROAD » Сря 16 мар 2011 11:13


Колега, а за този изпарител стефанели какви трябва да са настройките на фобоса? С фобос1 мисля че съм, с алуминиева кутия. Монтиран е май-месец 2007-ма. По ТТД го дават до 140 кВт, или 200 коня, а моето животно е 81кВт, или 110 коня. Проблема донякъде е и че не знам точния диаметър на дюзите, и пробвам с налучкване. Скоро ще сваля изпарител и рейката за профилактика. И ще пробвам да измеря диаметъра на дюзите. Пробвам с готовите настройки в програмата за изпарител стефанели - но показва различни налягания на газта, и температура на водата и газта, който май не са верни. 107 градуса температура на газта може ли да се получи? при напълно загрял двигател. Иначе съм навъртял около 40 000 км. Има ли смисъл да правя профилактика? промиване на рейка, изпарител, клапан за газта? Дюзите мисля че са валтек, сини 3-омови, но не съм ги мерил.

Друг въпрос - може ли да се сглоби рейка за 5 цилиндъра? Защото сегашната ми е 2х3 сектора, и 6-тата дюза не се ползва, и само буталцето й запушва отвора за дюзата й, или на първо време да навъртим на струг някаква тапичка?
Прикачени файлове
lpg-sequential-injection-reducer-major-bmd-autogas-equipments-ag_B3105996-20090713121145.jpg
lpg-sequential-injection-reducer-major-bmd-autogas-equipments-ag_B3105996-20090713121145.jpg (6.06 KиБ) Видяна 2312 пъти
ScreenShot00222.jpg


BG_POLICE
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Проблем с ГИ фобос

Мнениеот BG_POLICE » Сря 16 мар 2011 11:21


Колега за Стефанелито не мога да ти помогна с менние, но моя мотор е 5 цилиндров и рейката отново ми е 3Х3 инжектора! Ако уредбата ти е ГИ няма смисъл да се занимаваш с глупости да запушваш и т.н., птосто откачи кабела на инжектора, навии му една непробита дюза и готово :) При мен мисля, че така е направено и всичко си е ок :да:



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта