Настройки на АГУ-то

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
chekara
Мнения: 49
Регистриран на: Нед 17 яну 2010 19:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Настройки на АГУ-то

Мнениеот chekara » Пет 11 мар 2011 18:15


Къде да отида да ми направят настройки на АГУ. Карам Г3 gti 2E, на газ върви като на бензин, обаче ми се струва, че харчи повече от колкото трябва. С 15,38литра газ(20 лева) минавам по 92-93 километра(13,5 разход бензин показва бордовия комп) и вече колата почва да хълца, гледам да я карам икономично сменям скоростите на 2300 оборота. Газовата ми уредба е нормална с изпарител...,не знам каква марка е.Колата я купих с чип тунинг и без катализатор. 218 км/ч съм дигал по нанадолнище, иначе 200-205 сама си ги поддържа. На извънградско 11.5(бордовия компютър показва за бензин 6.5 разход) със средна скорост 140 . Според вас добре ли е. Моторът по слух работи хубаво, и е под голяма компресия, на светофарите се друсам като в Икарус на свободна скорост.




Потребителски аватар
Petko_91
Мнения: 144
Регистриран на: Вто 20 юни 2006 18:58
Автомобил: Golf 4
Двигател: ALH 120+

Re: Настройки на АГУ-то

Мнениеот Petko_91 » Съб 12 мар 2011 15:26


ми то и аз минавам около 100 тина километра с 20- тина лева с 10 лева 55 километра някаде койт познат да питам на газ се и той минава толкова напълно нормален разход особенно за това студено време каде беше до сега, пробвай да смениш местата на зареждане ;)


Потребителски аватар
stefarata
Мнения: 1907
Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
Автомобил: Ford S Max MK1
Двигател: TDCI
Местоположение: Карнобат

Re: Настройки на АГУ-то

Мнениеот stefarata » Съб 12 мар 2011 16:47


на тоя мотор ако не си с газов инжекцион, а с обикновена газова, 90% от хората във форума ще ти кажат че се гавриш с колата. Оттук нататък си направи изводите сам :) .
иначе за настройка търси the_machine http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=13&t=44549


Потребителски аватар
chekara
Мнения: 49
Регистриран на: Нед 17 яну 2010 19:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Настройки на АГУ-то

Мнениеот chekara » Нед 13 мар 2011 10:06


e 90% от хората толкова и разбират от коли, аз тая кола я карам от 2 години, преди мен е карана също поне 3-4 години на газ с тази газова уредба и никви проблеми не ми е създавала... Освен за смяна на консумативи, за друго не съм влизал в сервиз.


Потребителски аватар
G3
Мнения: 1549
Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
Автомобил: Vw Sharan 7M
Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
Местоположение: КалифорНия

Re: Настройки на АГУ-то

Мнениеот G3 » Пон 21 мар 2011 10:16


Здравеи колега, аз от 10тина дни карам същата колата. И на моята е махнат катализатора но не мисля ,че от това е проблема. Просто си горът115-те коня.. На пълна ръчка ми даде разход от 15л. газ а смесено 10,5л/100 за 110- 25гр/85изв гр
щеше да е прекрасно да горът като 1.6 ми :) :banana


Потребителски аватар
chekara
Мнения: 49
Регистриран на: Нед 17 яну 2010 19:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Настройки на АГУ-то

Мнениеот chekara » Вто 05 апр 2011 8:57


оня ден ходих малко извънградско, и бордовия комп ми показваше 5.9L/100km, това би трябвало да се равнява на < 10/100 газ


Потребителски аватар
piter_96
Мнения: 856
Регистриран на: Пон 03 май 2010 15:07
Автомобил: VW Golf III VW Golf III Variant
Двигател: AFT 1997 AAM 1994
Местоположение: Сопот

Re: Настройки на АГУ-то

Мнениеот piter_96 » Вто 05 апр 2011 9:11


Колега, моята е комби и с 20лв газ минавам 140 км. На мен ми гори колкото на бензин и толкова на газ 8 на 10км


Потребителски аватар
hayabusa_gsxr
Мнения: 470
Регистриран на: Сря 30 сеп 2009 23:12
Автомобил: Opel Vectra B
Двигател: X20XEV
Местоположение: Бургас/Варна

Re: Настройки на АГУ-то

Мнениеот hayabusa_gsxr » Вто 05 апр 2011 9:16


chekara написа:Къде да отида да ми направят настройки на АГУ. Карам Г3 gti 2E, на газ върви като на бензин, обаче ми се струва, че харчи повече от колкото трябва. С 15,38литра газ(20 лева) минавам по 92-93 километра(13,5 разход бензин показва бордовия комп) и вече колата почва да хълца, гледам да я карам икономично сменям скоростите на 2300 оборота. Газовата ми уредба е нормална с изпарител...,не знам каква марка е.Колата я купих с чип тунинг и без катализатор. 218 км/ч съм дигал по нанадолнище, иначе 200-205 сама си ги поддържа. На извънградско 11.5(бордовия компютър показва за бензин 6.5 разход) със средна скорост 140 . Според вас добре ли е. Моторът по слух работи хубаво, и е под голяма компресия, на светофарите се друсам като в Икарус на свободна скорост.


Не ти е нормален разхода колега.С 15 литра газ би трябвало да изминаваш поне 150км че и отгоре...
1.Затваряш тройника към плочката и регулатора на изпарителя за ПХ докрай.
2.Отвиваш регулатора за ПХ на 2,5-3 оборота.
3.Отвиваш тройника на 2 оборота.
4.Палиш мотора и гледаш дали работи равномерно на празен ход.
5.Ако не работи добре донастройваш празния ход чрез регулатора за празен ход,като може и тройника да барнеш но съвсем малко на 1/4 оборот не повече.
6.Качваш се,караш,засичаш разход и може да черпиш по бира :)


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19324
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Настройки на АГУ-то

Мнениеот stefan4o » Вто 05 апр 2011 9:23


Брей, как умело боравиш с резбите. Ами ако тройникът му не е като тоя, на който си му броил резбата? :Mr Green Fun Тези неща ако ставаха така ехееей....
На колегата вече му казаха, че се гаври с колата си с тая газова, оттам насетне за какво говорим. 150 км с 15 л. газ как точно го сметна? Градско или извънградско? Щото аз смея да твърдя, че съм с идеална смес гориво-въздух (съдейки по работата на мотора и ауспуха - нямам катализатор) а с 15 литра минавам къмто 130км градско.


Потребителски аватар
hayabusa_gsxr
Мнения: 470
Регистриран на: Сря 30 сеп 2009 23:12
Автомобил: Opel Vectra B
Двигател: X20XEV
Местоположение: Бургас/Варна

Re: Настройки на АГУ-то

Мнениеот hayabusa_gsxr » Вто 05 апр 2011 9:33


Имах предвид извънградско колега. Иначе градско с 15л - да около 130км е нормално.
А това от каде съм сигурен - нека пробва колегата и да сподели резултата :)
Правил съм много настройки на газови и то на различни коли , и съм постигал желания резултат , било то икономия или вървеж.
След тези настройки просто трябва да се покара колата и да се донастрои, което е лесно - ако не върви отвиваш тройника с 1/4 оборот и обратното ако гори много завиваш го 1/4 оборот и така до задоволителен резултат.
За обикновеното газово на 2Е не съм съгласен с останалте колеги имайки предвит, че този мотор си го харесва - имам наблюдения и този разход 16/100 е ВИСОК!!


бай Вълчо
Мнения: 23
Регистриран на: Вто 30 юни 2009 10:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Настройки на АГУ-то

Мнениеот бай Вълчо » Пет 08 апр 2011 15:43


stefan4o написа:
hayabusa_gsxr написа:
chekara написа:..........



1.Затваряш тройника към плочката и регулатора на изпарителя за ПХ докрай.
2.Отвиваш регулатора за ПХ на 2,5-3 оборота.
3.Отвиваш тройника на 2 оборота.
4.Палиш мотора и гледаш дали работи равномерно на празен ход.
5.Ако не работи добре донастройваш празния ход чрез регулатора за празен ход,като може и тройника да барнеш но съвсем малко на 1/4 оборот не повече.
6.Качваш се,караш,засичаш разход и може да черпиш по бира :)

Брей, как умело боравиш с резбите. Ами ако тройникът му не е като тоя, на който си му броил резбата? :Mr Green Fun Тези неща ако ставаха така ехееей....

Ами ако и въздушния филтър е по зацапан/чист :wink:


adidas_go
Мнения: 111
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 11:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: gorna

Re: Настройки на АГУ-то

Мнениеот adidas_go » Пет 08 апр 2011 17:19


Моята голф 3-ка гти 115 2е.Извън градско ми даде 8 на 100 с нормално каране.Иначе по приницп ми гори 9,10,11 газ!С газов инджекцион е колата.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта