Ето това ми е датчика отзад има буксичка с 2 кабелчета - бял и черен ---> http://kompressor.snimka.bg/automobiles ... 9.22961437
Това е новият ключ ---> http://kompressor.snimka.bg/automobiles ... 9.22961420
Това е старият ключ landirenzo ----> http://kompressor.snimka.bg/automobiles ... 9.22961419
Това е бялото кабелче от датчика което влиза в ламбдаконтрол системата и 4-те кабелчета които отиват към стария ключ ---> http://kompressor.snimka.bg/automobiles ... 9.22961418
Ето как съм запоил две кабелчета с обувки към платката на двете крачета които ще функционират според мен, защото другите крачета на буксичката нямат писти запоени към тях, те са безполезни, и ги махнах. Сега не знам на тези две кабелчета какво да подам, след като от датчика идва един черен-маса и един бял - неизвестен? ----> http://kompressor.snimka.bg/automobiles ... 9.22961489 http://kompressor.snimka.bg/automobiles ... 9.22961487



КАк да свържа този датчик с този ключ?
- kompresor
- Мнения: 493
- Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
- Автомобил: Audi 8D Avant
- Двигател: AEB 1996
- Местоположение: град Русе
- Контакти:
Re: КАк да свържа този датчик с този ключ?
Днес инсталирах ключа, работи си, и когато допра двете кабелчета които съм запоил светват всички лампички все едно е пълна бутилката, като ги отделя остава само червената. Да свържа ли директно черния и белия кабел от датчика за тези кабелчета?
- kompresor
- Мнения: 493
- Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
- Автомобил: Audi 8D Avant
- Двигател: AEB 1996
- Местоположение: град Русе
- Контакти:
Re: КАк да свържа този датчик с този ключ?
Вързах двете кабелчета които съм запоил директно на черния и белия от датчика, разглобих го и установих че отдолу има магнитче което се направлява от нещо метално от евросондата. Сега датчика работи, нивомера работи. Обаче има една проблематика която не ми харесва. В началото на скалата когато започне да дава съпротивление, първото съпротивление на датчика е 30 килоома, така когато стигне посредата - 10-11 килоома светят 4-те лампички на ключа, все едно бутилката е пълна а тя е на половина. Когато стрелката стигне пълна бутилка съпротивлението е 0 ома. Мога ли по някакъв начин да направя малко по реално да показват лампичките, примерно четвъртата лампичка да светва по нагоре примерно към 2-3 килоома, а не на 11 килоома.
- niki1_j
- Мнения: 671
- Регистриран на: Нед 12 юли 2009 21:22
- Автомобил: Golf MK IV
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Sliven
- Контакти:
Re: КАк да свържа този датчик с този ключ?
Здрасти колега,
По принцип това за което говориш се случва сфтуерно при газовите инжекциони. Там за да показва реално нивото на газта в бутилката първото зареждане е от празна бутилка до "раба" като междувременно нивомерът е в режим "обучение". За съжаление не се сещам по какъв друг начин може да се направи това.
Поздрави.
По принцип това за което говориш се случва сфтуерно при газовите инжекциони. Там за да показва реално нивото на газта в бутилката първото зареждане е от празна бутилка до "раба" като междувременно нивомерът е в режим "обучение". За съжаление не се сещам по какъв друг начин може да се направи това.
Поздрави.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: КАк да свържа този датчик с този ключ?
Ако имаш тример-потенциометър в ключа за настройка на стълбицата,става с него!Ако нямаш, опитай да свържеш последователно на проводника от датчика резистор около 5-10 кОм(5000 Ом-10000 Ом)!Стойността се избира опитно!
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта