


Един въпрос-високо ли е изпарителя???
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Един въпрос-високо ли е изпарителя???
Имам съмнения,че изпарителя ми е по-високо поставен отколкото трябва.Когато завивам на определено място и пускам колата назад,когато вирне муцуната гасне.Това го прави само на това място щом изправи муцуната под определен ъгъл.Другото което ме навежда на тази мисъл е факта,че понякога губи ниските и трябва да се дигнат оборотите докъм 3000 за да ги задържи пак стабилни ниските.Абсолютно всичко по газовата е сменено наскоро,запалителната система е нова също,кабели,делко,палец,капачка.Колата е карбуратор с обикновена газова.Изпарителя ми е горе-долу на нивото на карбуратора-може би е 1-2 сантиметра над или под него-не мога да кажа съвсем точно.На такава височина ли трябва да е,или да го смъквам по-ниско???
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Един въпрос-високо ли е изпарителя???
Аз имам подобен проблем.Когато завивам наляво оборотите се качват,а надясно падат(говоря за завой тип 90градуса или при скорост 60-70км,такива по-остри).Изпаритля ми е монтиран под нивото на карбуратора и е | на движението на колата(на самото бомбе е монтиран)
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Един въпрос-високо ли е изпарителя???
Пропуснах да кажа,че и при мен го има точно това дето и ти си го описал! Темата явно ще стане интересна.
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Един въпрос-високо ли е изпарителя???
lion_heart002 написа:Пропуснах да кажа,че и при мен го има точно това дето и ти си го описал! Темата явно ще стане интересна.
Другото което наблюдавам е ,че както и да завъртя въздуховода(срещу/по посока/настрани/надолу) след 90км/ч по инерция задължително държи ниски обороти ,а над 120 изгася(просто пробвам,като цяло не карам по инерция никога,но се дразня).Утре ще снимам колата.
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Един въпрос-високо ли е изпарителя???
Ето при мен как е направена цялата тъпотия. http://imageshack.us/g/23/gedc0383.jpg/
- jorostamenov
- Мнения: 398
- Регистриран на: Вто 27 апр 2010 22:15
- Автомобил: golf 3
- Двигател: abs 92 1.8mi 90k.c
- Местоположение: софия
Re: Един въпрос-високо ли е изпарителя???
колеги аз не разбирам много от тези неща но мисля че е невъзможно да има значение нивото на изпарителя това е газ там има налягане така че търсете другаде проблемите си според мен но нека да кажат и по запознатите колеги 

- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Един въпрос-високо ли е изпарителя???
jorostamenov написа:колеги аз не разбирам много от тези неща но мисля че е невъзможно да има значение нивото на изпарителя това е газ там има налягане така че търсете другаде проблемите си според мен но нека да кажат и по запознатите колеги
Налягане има до изпарителя,оттам нататък е толкова колкото засмуче мотора.Така знам аз.
- ktamen
- Мнения: 6368
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Един въпрос-високо ли е изпарителя???
mupk0 написа:Аз имам подобен проблем.Когато завивам наляво оборотите се качват,а надясно падат(говоря за завой тип 90градуса или при скорост 60-70км,такива по-остри).Изпаритля ми е монтиран под нивото на карбуратора и е | на движението на колата(на самото бомбе е монтиран)
При подобен завой пасажерите в колата залитат на една страна от центробежните сили. По подобен начин залита и мембраната в изпарителя и затова оборотите се променят. Точно затова изпарителя се монтира така, че мембраната да е успоредна на посоката на движение, иначе оборотите ще се влияят от това дали ускоряваме или натискаме спирачка. При висока скорост през плочката минава твърде много въздух и сместа се обеднява затова двигателя гасне, ако изключим от скорост.
Не се притеснявайте за такива работи - напълно нормални са.
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Един въпрос-високо ли е изпарителя???
Така е ,това за мембраните го знам,но при коли тип моно не се наблюдава това по спомен.
Ето снимки от монтажа:



Сега да кажа какво се случи.Ейсега ходих до Старозагорски минерални бани.Реших да експериментирам и да махна маркуча от кутията който бях подвил,за да не е срещу течението отвора на филтъра и чудо!Колата има празен ход дори след 100
Иначе относно завойте,сега доста по-малко влияят на колата.Странно е това.
Ето това имах в предвид:

Тук нарисуваното е маркуча,който бях подвил.
Относно тройника: първа камера към 4-4.5 оборота,1.5-2 втора.
Ето снимки от монтажа:



Сега да кажа какво се случи.Ейсега ходих до Старозагорски минерални бани.Реших да експериментирам и да махна маркуча от кутията който бях подвил,за да не е срещу течението отвора на филтъра и чудо!Колата има празен ход дори след 100

Ето това имах в предвид:

Тук нарисуваното е маркуча,който бях подвил.
Относно тройника: първа камера към 4-4.5 оборота,1.5-2 втора.
- eurogas
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
- Автомобил: Jeep
- Двигател: 4.7 V8
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Един въпрос-високо ли е изпарителя???
Няма нищо странно, тези проби се правят още при монтажа, ако има подобен проблем се търси решение за да не влиза въздух под налягане към карбуратора когато се движиш с висока скорост, иначе мястото на изпарителя е добро. 

- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Един въпрос-високо ли е изпарителя???
Колата беше с нормално монтиран зад фара,но аз си я преправих.Принципно бензиновия филтър не ме кефи и чесъна от жици,но сега нямам време да го оправям.
- ktamen
- Мнения: 6368
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Един въпрос-високо ли е изпарителя???
mupk0 написа:Така е ,това за мембраните го знам,но при коли тип моно не се наблюдава това по спомен.
Няма значение дали колата е моно, стерео или квадро. Има значение дали има изпарител с мембрана.
За гасненето по инерция:
За да отстраним ефекта, просто трябва да направим така, че от двете страни на системата ( а именно от задната страна на мембраната на изпарителят ) да действат същите сили както и на входа на филтъра. Или с една дума да свържем задната част на изпарителят с ВХОДА на филтъра. От тук нататък вече забравяме за проблем с тихите обороти по инерция .
Последното изречение го преписах от тази тема:
ttp://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=22&t=269360
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Един въпрос-високо ли е изпарителя???
Или с една дума да свържем задната част на изпарителят с ВХОДА на филтъра.[/quote]ktamen написа:
Само дето не се сещам това на практика как може да се реализира??? Как така с задната част на изпарителя???
- ktamen
- Мнения: 6368
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Един въпрос-високо ли е изпарителя???
Сваляш капака запушваш отворите, му по-някакъв начин (например със запояване) и пробиваш нов отвор(или използваш някой от старите) и закрепваш щуцер, после с маркуч до филтъра.
Аз не бих правил подобно нещо, много важно, че гасне от време на време.
Аз не бих правил подобно нещо, много важно, че гасне от време на време.
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Един въпрос-високо ли е изпарителя???
Аз имам такъв капак и мислех да уравновесявам изпарителя,но се оказа,че на коли с малък вакуум няма смисъл.Моят проблем странно се реши.Смених бензиностанцията от ЕКО на ЛукОйл и колата гори с 1л по-малко газ....днес за 190км,вместо 19.5(разход 9.5-10.0) ми даде 17.5.Маршрута го минавам доста често...
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта