Един въпрос-високо ли е изпарителя???

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
lion_heart002
Мнения: 2312
Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE

Един въпрос-високо ли е изпарителя???

Мнениеот lion_heart002 » Съб 04 юни 2011 22:27


Имам съмнения,че изпарителя ми е по-високо поставен отколкото трябва.Когато завивам на определено място и пускам колата назад,когато вирне муцуната гасне.Това го прави само на това място щом изправи муцуната под определен ъгъл.Другото което ме навежда на тази мисъл е факта,че понякога губи ниските и трябва да се дигнат оборотите докъм 3000 за да ги задържи пак стабилни ниските.Абсолютно всичко по газовата е сменено наскоро,запалителната система е нова също,кабели,делко,палец,капачка.Колата е карбуратор с обикновена газова.Изпарителя ми е горе-долу на нивото на карбуратора-може би е 1-2 сантиметра над или под него-не мога да кажа съвсем точно.На такава височина ли трябва да е,или да го смъквам по-ниско???




Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Един въпрос-високо ли е изпарителя???

Мнениеот mupk0 » Съб 04 юни 2011 23:22


Аз имам подобен проблем.Когато завивам наляво оборотите се качват,а надясно падат(говоря за завой тип 90градуса или при скорост 60-70км,такива по-остри).Изпаритля ми е монтиран под нивото на карбуратора и е | на движението на колата(на самото бомбе е монтиран)


lion_heart002
Мнения: 2312
Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE

Re: Един въпрос-високо ли е изпарителя???

Мнениеот lion_heart002 » Съб 04 юни 2011 23:24


Пропуснах да кажа,че и при мен го има точно това дето и ти си го описал! Темата явно ще стане интересна.


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Един въпрос-високо ли е изпарителя???

Мнениеот mupk0 » Съб 04 юни 2011 23:26


lion_heart002 написа:Пропуснах да кажа,че и при мен го има точно това дето и ти си го описал! Темата явно ще стане интересна.

Другото което наблюдавам е ,че както и да завъртя въздуховода(срещу/по посока/настрани/надолу) след 90км/ч по инерция задължително държи ниски обороти ,а над 120 изгася(просто пробвам,като цяло не карам по инерция никога,но се дразня).Утре ще снимам колата.


lion_heart002
Мнения: 2312
Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE

Re: Един въпрос-високо ли е изпарителя???

Мнениеот lion_heart002 » Съб 04 юни 2011 23:37


Ето при мен как е направена цялата тъпотия. http://imageshack.us/g/23/gedc0383.jpg/


Потребителски аватар
jorostamenov
Мнения: 398
Регистриран на: Вто 27 апр 2010 22:15
Автомобил: golf 3
Двигател: abs 92 1.8mi 90k.c
Местоположение: софия

Re: Един въпрос-високо ли е изпарителя???

Мнениеот jorostamenov » Съб 04 юни 2011 23:42


колеги аз не разбирам много от тези неща но мисля че е невъзможно да има значение нивото на изпарителя това е газ там има налягане така че търсете другаде проблемите си според мен но нека да кажат и по запознатите колеги :beer


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Един въпрос-високо ли е изпарителя???

Мнениеот mupk0 » Съб 04 юни 2011 23:47


jorostamenov написа:колеги аз не разбирам много от тези неща но мисля че е невъзможно да има значение нивото на изпарителя това е газ там има налягане така че търсете другаде проблемите си според мен но нека да кажат и по запознатите колеги :beer

Налягане има до изпарителя,оттам нататък е толкова колкото засмуче мотора.Така знам аз.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6368
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Един въпрос-високо ли е изпарителя???

Мнениеот ktamen » Нед 05 юни 2011 0:33


mupk0 написа:Аз имам подобен проблем.Когато завивам наляво оборотите се качват,а надясно падат(говоря за завой тип 90градуса или при скорост 60-70км,такива по-остри).Изпаритля ми е монтиран под нивото на карбуратора и е | на движението на колата(на самото бомбе е монтиран)

При подобен завой пасажерите в колата залитат на една страна от центробежните сили. По подобен начин залита и мембраната в изпарителя и затова оборотите се променят. Точно затова изпарителя се монтира така, че мембраната да е успоредна на посоката на движение, иначе оборотите ще се влияят от това дали ускоряваме или натискаме спирачка. При висока скорост през плочката минава твърде много въздух и сместа се обеднява затова двигателя гасне, ако изключим от скорост.
Не се притеснявайте за такива работи - напълно нормални са.


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Един въпрос-високо ли е изпарителя???

Мнениеот mupk0 » Нед 05 юни 2011 1:04


Така е ,това за мембраните го знам,но при коли тип моно не се наблюдава това по спомен.

Ето снимки от монтажа:

ИзображениеИзображениеИзображение

Сега да кажа какво се случи.Ейсега ходих до Старозагорски минерални бани.Реших да експериментирам и да махна маркуча от кутията който бях подвил,за да не е срещу течението отвора на филтъра и чудо!Колата има празен ход дори след 100 :D Иначе относно завойте,сега доста по-малко влияят на колата.Странно е това.

Ето това имах в предвид:
Изображение

Тук нарисуваното е маркуча,който бях подвил.


Относно тройника: първа камера към 4-4.5 оборота,1.5-2 втора.


Потребителски аватар
eurogas
Мнения: 438
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
Автомобил: Jeep
Двигател: 4.7 V8
Местоположение: София
Контакти:

Re: Един въпрос-високо ли е изпарителя???

Мнениеот eurogas » Нед 05 юни 2011 7:19


Няма нищо странно, тези проби се правят още при монтажа, ако има подобен проблем се търси решение за да не влиза въздух под налягане към карбуратора когато се движиш с висока скорост, иначе мястото на изпарителя е добро. :beer


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Един въпрос-високо ли е изпарителя???

Мнениеот mupk0 » Нед 05 юни 2011 7:41


Колата беше с нормално монтиран зад фара,но аз си я преправих.Принципно бензиновия филтър не ме кефи и чесъна от жици,но сега нямам време да го оправям.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6368
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Един въпрос-високо ли е изпарителя???

Мнениеот ktamen » Нед 05 юни 2011 9:43


mupk0 написа:Така е ,това за мембраните го знам,но при коли тип моно не се наблюдава това по спомен.


Няма значение дали колата е моно, стерео или квадро. Има значение дали има изпарител с мембрана.
За гасненето по инерция:
За да отстраним ефекта, просто трябва да направим така, че от двете страни на системата ( а именно от задната страна на мембраната на изпарителят ) да действат същите сили както и на входа на филтъра. Или с една дума да свържем задната част на изпарителят с ВХОДА на филтъра. От тук нататък вече забравяме за проблем с тихите обороти по инерция .
Последното изречение го преписах от тази тема:
ttp://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=22&t=269360


lion_heart002
Мнения: 2312
Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE

Re: Един въпрос-високо ли е изпарителя???

Мнениеот lion_heart002 » Нед 05 юни 2011 13:12


ktamen написа:
Или с една дума да свържем задната част на изпарителят с ВХОДА на филтъра.[/quote]

Само дето не се сещам това на практика как може да се реализира??? Как така с задната част на изпарителя???


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6368
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Един въпрос-високо ли е изпарителя???

Мнениеот ktamen » Нед 05 юни 2011 15:03


Сваляш капака запушваш отворите, му по-някакъв начин (например със запояване) и пробиваш нов отвор(или използваш някой от старите) и закрепваш щуцер, после с маркуч до филтъра.
Аз не бих правил подобно нещо, много важно, че гасне от време на време.


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Един въпрос-високо ли е изпарителя???

Мнениеот mupk0 » Нед 05 юни 2011 18:13


Аз имам такъв капак и мислех да уравновесявам изпарителя,но се оказа,че на коли с малък вакуум няма смисъл.Моят проблем странно се реши.Смених бензиностанцията от ЕКО на ЛукОйл и колата гори с 1л по-малко газ....днес за 190км,вместо 19.5(разход 9.5-10.0) ми даде 17.5.Маршрута го минавам доста често...



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта