Проблем с АГУ

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
troho
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 28 юли 2009 22:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Проблем с АГУ

Мнениеот troho » Нед 05 юни 2011 1:20


Здравейте колеги,днеска като реших да си почистя графитния филтър
на газ-та завинтих докрай 2-те болчета на газта докрай,с цел
да спря притока на газ към двигателя за да мога да сваля филтъра,но...
след завинтването на болчетата газ-та така и не спря,колата си работи
без проблем,но в следствие на което като я подкарах
се оказа,че няма никакъв ряс колата и повече от 140км не може да развие.
Преди да завия болчетата колата си дърпаше нормално и си вървеше със
170-180км.
Ако може да ми кажете как да си наглася просволутите болчета
за да се оправи както си беше преди.
Колата е vw golf 2 1.6 карборатор 1990г.
АГУ-то е ловато обикновенна...
Благодаря предварително на всички отзовали се :)




Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Проблем с АГУ

Мнениеот mupk0 » Нед 05 юни 2011 1:22


Здравей колега.Двете болчета отзад(на бутилката) трябва да са напълно развити.Лично аз съм си сменял няколко пъти филтъра и винаги съм ги завивал докрай.Изпускам газта от клапана(около 2-3минути се изпуска,доста бавно става,ако не искаш да излиза течна) и си сменям филтъра.После сглобявам,отвивам до край и си карам с кеф :) Да не би да си ги оставил много стегнати и да няма приток на газ?

Последна промяна от mupk0 на Нед 05 юни 2011 1:40, променено общо 1 път.


lion_heart002
Мнения: 2312
Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE

Re: Проблем с АГУ

Мнениеот lion_heart002 » Нед 05 юни 2011 1:35


Ти да не би вместо да си спрял газта от бутилката,да си въртял болтовете на тройника??? :shock


troho
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 28 юли 2009 22:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Проблем с АГУ

Мнениеот troho » Нед 05 юни 2011 1:42


Болтовете отзад на бутилката са завити почти докрай,
сигурно за това няма този ряс както преди и не може да
развива повече от 140км,имам чувството,че е скопена.
трябва да са развити докрай,сигурен ли си?
да не ми даде някакъв голям разход... ?


lion_heart002
Мнения: 2312
Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE

Re: Проблем с АГУ

Мнениеот lion_heart002 » Нед 05 юни 2011 1:45


Дам,направо сме убедени,че газта трябва да стига безпрепятствено до изпарителя(кранчетата на бутилката ТРЯБВА да са отвити докрай) а оттам вече според регулировката на тройника се регулира и вървежа и разхода!


Потребителски аватар
eurogas
Мнения: 438
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
Автомобил: Jeep
Двигател: 4.7 V8
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем с АГУ

Мнениеот eurogas » Нед 05 юни 2011 7:27


Отвивай крановете на бутилката докрай и карай, а когато пак правиш ремонт ще ги стягаш хубаво с клещи за да спират напълно газта от бутилката, при сондите Ловато на ръка не става и винаги изпуска по малко газчица, иска си клещи. :beer


Потребителски аватар
passat19911800
Мнения: 166
Регистриран на: Нед 16 авг 2009 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: Проблем с АГУ

Мнениеот passat19911800 » Нед 05 юни 2011 9:00


Колегата да не използва клещи. Да стяга винтовете с пръсти до отказ. После пали колата и я остава да роботи докато изгасне, така ще е сигурен че няма газ по тръбите, а и да е останала е много малко. След тази процедура може да започва да работи по филтъра. Все пак по новите изисквания с евросондата дори и да не са завити винтовете не би трябвало да пуска газ към изпаритела, разбира се, ако има такава сонда. А за да върви колата винтовете на бутилката трябва да са развити. heavy metal zork


agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с АГУ

Мнениеот agent_kowalski » Нед 05 юни 2011 15:48


Без да ти развалям кефа,ама с тази кола не можеш да вдигнеш 180 освен ако не я пуснеш от виадукта на хемус.....
Оправи си врътките на бутилката както ти казват колеги и така,ама тази кола не е за повече от 140 така или иначе...нито е стабилна нито има спирачки като хората...замисли се над това..едно е за проба да видиш как върви,но не я карай така :!: :bishop


troho
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 28 юли 2009 22:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Проблем с АГУ

Мнениеот troho » Нед 05 юни 2011 16:08


agent_kowalski написа:Без да ти развалям кефа,ама с тази кола не можеш да вдигнеш 180 освен ако не я пуснеш от виадукта на хемус.....
Оправи си врътките на бутилката както ти казват колеги и така,ама тази кола не е за повече от 140 така или иначе...нито е стабилна нито има спирачки като хората...замисли се над това..едно е за проба да видиш как върви,но не я карай така :!: :bishop

Само веднъж съм я пробвал :)


agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с АГУ

Мнениеот agent_kowalski » Нед 05 юни 2011 18:00


щом е за пробата как да е....карал съм не малко и двойки и тройки голфове 1.6,1,3(двойка) 1.4(тройка) и нямат нито спирачки нито стабилност за такава скорост. :bishop повече от 140 не е разумно за тези коли
помислих да не караш така по принцип тая кола mhihi


troho
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 28 юли 2009 22:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Проблем с АГУ

Мнениеот troho » Пон 06 юни 2011 6:49


agent_kowalski написа:щом е за пробата как да е....карал съм не малко и двойки и тройки голфове 1.6,1,3(двойка) 1.4(тройка) и нямат нито спирачки нито стабилност за такава скорост. :bishop повече от 140 не е разумно за тези коли
помислих да не караш така по принцип тая кола mhihi

Обичам високите скорости,но както казваш ти,
тези коли не са в състояние да развиват такива скорости и да ги поддържат.


lion_heart002
Мнения: 2312
Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE

Re: Проблем с АГУ

Мнениеот lion_heart002 » Пон 06 юни 2011 10:22


Защо така бе,аз едно време моя голф 2 хем беше 1.3,2000 км го карах с 155-по километраж-максималната му скорост.Нито е загрявал,нито ми е бил нестабилен,супер комфортно си пътувах с него,нищо,че беше с 4 скорости!Колата беше 1986-а година,ама това беше преди около 10 години и в Европа,по нормален път!Някъде около 8-9 харчеше при такова каране! :mrgreen:


Потребителски аватар
toshara
Мнения: 1470
Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:21
Автомобил: MK2 Golf
Двигател: GTI PB 1990
Местоположение: Провадия

Re: Проблем с АГУ

Мнениеот toshara » Пон 06 юни 2011 12:18


Ей от де се навъдихте такива разбирачи,бе...Аз как съм я пробвал моята и си вдига 180 на газ без проблем и не тресе и не се усеща нищо?От кола до кола има разлика,всеки различно я поддържа и ремонтира... :bishop


lion_heart002
Мнения: 2312
Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE

Re: Проблем с АГУ

Мнениеот lion_heart002 » Пон 06 юни 2011 12:21


За какви разбирачи говориш?Че нещо не схващам,говоря ти за мотор 1.3 дето му дават 151км максимална скорост по каталог! И този голф 8 години го имах все толкова дигаше-повече не може просто.Почнете да четете малко... Газ колата нямаше! Внесох си я от франция едно време и беше идеален голфа! Просто на 1.3 това му е прага!


agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с АГУ

Мнениеот agent_kowalski » Пон 06 юни 2011 16:12


то за можене може,никой не спори аз и повече съм вдигал с такива кошници...просто казвам че не е за постоянно такова каране...защото не те е засичал тир като си карал със 180 и да намалип до 100 за нула време не става и почваш да се молиш да няма никой до тебе и евентуално аварийната лента да е свободна,стига дан е си се паникьосал и да дъниш спорачките (щото нема абс и не можеш да завиваш като ги нацепиш до пода и е гадно) и е неприятно.в права линия си движи колата,ама не е безопасно да се кара с повече от 140.дори да е изправно всичко по спирачки ходова и тн.голфове,кадети,типо всичко от тези години,ако не е gti ,а си с обикновенни спирачки и окачване за модела просто не е за такива скорости.примерно една А4ка по-новичка,която мианва за нормална кола от 180 до 0 ще спре за същото разстояние,колкото голф2 от 100 до 0...а и да се удариш пак имаш повече шансове с нея...също и дан не излетиш от пътя.
не че няма майстори даето се правят на мармалад и с хубави коли..нищо не трябва да се надценява...просто една кола трябва да може да спира и да седи на пътя,не само да вдигне някаква скорост...



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта