Увеличаване на степента на сгъстяване на метан

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6368
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Увеличаване на степента на сгъстяване на метан

Мнениеот ktamen » Нед 05 юни 2011 16:34


http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 1&t=251670
Попаднах на тази тема и се замислих може ли да се увеличи степента на сгъстяването на двигател 1,6 на голф2, за да се използва голямото октаново число на метана и пропан-бутана.
И двата ми голфа са с такива двигатели. Предишния голф още си стои и двигателя му е перфектен и ми е излишен, така, че мога да си експериментирам спокойно.
Някой пробвал ли е да увеличи сгъстяването за да оптимизира работата на пропан-бутан или метан?
Колко е степента на сгъстяване на голфовия двигател?
Колко най-много може да стане преди да започнат детонации?
Възможно ли е да си намеря няколко литра авиационен бензин, който да ме спаси, ако ми свърши метана?
Как да стане на практика, да сложа по-тънка гарнитура, да шлайфам блока или главата, други бутала или някакъв друг начин?




agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Увеличаване на степента на сгъстяване на метан

Мнениеот agent_kowalski » Нед 05 юни 2011 17:57


по-добре си намери 1.8 двигател с моно и го слагай.някой да каже със скоростната котия какво ще е положението и така.дори да може да стане гаранция ще има проблеми и повече от 1.8 няма да върви..


Потребителски аватар
djshomi
Мнения: 1201
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СО

Re: Увеличаване на степента на сгъстяване на метан

Мнениеот djshomi » Пон 13 юни 2011 12:36


Първо се ориентираи за диаметъра на буталата ти примерно от саита на евро 07 това ако горивната камера е в тях и после почваш да зяпаш от какъв двигател на фолксваген имат същият диаметър .След като си го остановиш трябва ти доверен човек в магазин за резервни части които има складова наличност и почваш да си наливаш горивната камера с течност и да мериш и разбира се разтоянието от болта до челото .Има и варянт ако новото е с по голямо разтояние като се стругова се намаля обема ма всичко е според зависи колко ще се сваля.Ако горивната камера ти е в главата наваряваш горивната камера една фреза да докараш горе долу предната форма с по малък обем и си ти но не знам как ще повлиае на горенето в цилиндъра .



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта