


г3 аек с обикновенна газова уредба
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: Нед 28 ное 2010 17:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
г3 аек с обикновенна газова уредба
Здравейте, аз съм нов в форума имам голф 3 аек с обикновенно газово и ми гръмна и един филтър, който е зад мотора нищо не остана от него . Сега съм направил една пе образна водопроводна траба и така карам . Бих искал да се запозная с някой колега със същия мотор с обикновенна газова от варна и да разменим малко информация и да видя как му е сварзано газовото. Благодаря предварително.
- dushanov
- Мнения: 855
- Регистриран на: Съб 19 сеп 2009 12:33
- Автомобил: Seat Toledo 2
- Двигател: AGN
- Местоположение: Стара Загора
Re: г3 аек с обикновенна газова уредба
Здравей наборче
Имам същата кола, само че на метан (пак обикн. у-ба). И моя филтър гръмна преди 1г. Аз също го побългарих по твоя начин. 1г без проблем (да не ме чуе дявола
). Какво те интересува са монтажа? Можеш да погледнеш в гаража ми.


-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: г3 аек с обикновенна газова уредба
Тоя филтър в една черна пластмасова кутия, е за маслени изпарения, да не ти цапат моторчето на празен ход. Аз лично съм го махнал, и с една тръба за парно, тея белите, съм го набил директно. С него и без него, май си е все тая. На толкова години., без смяна, вътре е като дзиф. Най обикновен дунапрен изглежда. Трябва да се сменя явно, ама кой ще ти се занимава. Карай и си свиркай. Добре, че нещо друго не е заминало, това си е направо късмет. Иначе гърменето е лошо и може да ти направи беля. Обикновено на висока предавка с ниски обороти се случва или при спускане на скорост. При теб как се случи?
Майсторлъкът е къси връзки изпарител - двигател, и изправна ел. система (кабели, свещи, капачка). Говорено е доста тук.
Майсторлъкът е къси връзки изпарител - двигател, и изправна ел. система (кабели, свещи, капачка). Говорено е доста тук.
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: Нед 28 ное 2010 17:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: г3 аек с обикновенна газова уредба
на мен един газаджия ми каза че трябва да ми се промени мястото кадето се смесва въздух с газ и трябва да е максимум до всмукателните колектори че да има динамика и да няма загуби на газ сега трява да мисля как без да си купувам тая траба кадето е смесителя само да му сменя мястото . ето сега щте се опитам да кача снимка дясна стрелка това ми гръмна а лявата стрелка е кадето трябва да отиде смесителя
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: г3 аек с обикновенна газова уредба
Брех свети тоя мотор:)))
И моят е така, обаче от изпарителя до смесителя(плочка) маркучът минава отпред на двигателя. При теб е отзад.Малко трудно ми се вижда да го закрепиш за дросела. Ама теоретично е прав майсторът.
Преди два дена си играх със системата. Бе като скопена е колата, в крайна сметка постегнах тук там, бре като рипна тая кола
Върви та се цепи. Аз съм се мъчил. А сега като и сменя и въздушният филтър ще заспи. СНимай като го преместиш. Интересно ми е как го хващат.
И моят е така, обаче от изпарителя до смесителя(плочка) маркучът минава отпред на двигателя. При теб е отзад.Малко трудно ми се вижда да го закрепиш за дросела. Ама теоретично е прав майсторът.
Преди два дена си играх със системата. Бе като скопена е колата, в крайна сметка постегнах тук там, бре като рипна тая кола
Върви та се цепи. Аз съм се мъчил. А сега като и сменя и въздушният филтър ще заспи. СНимай като го преместиш. Интересно ми е как го хващат.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта