


газ или газов инжекцион ??? Голф 3 2.0 GTI
газ или газов инжекцион ??? Голф 3 2.0 GTI
Купих си Голф 3 2.0 GTI Искам да питам как най правилно ще да е даго газифицирам обикновена газ или газов инжекцион ???
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: газ или газов инжекцион ??? Голф 3 2.0 GTI
Газов инжекцион. Обикновенната е компромис и прекалено много ядове.
- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: газ или газов инжекцион ??? Голф 3 2.0 GTI
На двигател с пълнене фул груп?
Въпроса е доста дискусионен.
Въпроса е доста дискусионен.
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: газ или газов инжекцион ??? Голф 3 2.0 GTI
pedalchobaba написа:На двигател с пълнене фул груп?
Въпроса е доста дискусионен.
Карам 115-ката от гаража с обикновена газова - недостатъците спрямо ГИ са си доста - по-голям разход, много по-голям риск за дебитомера да речем - при евентуална детонация, по-голямо внимание към елементите на запалителната система с цел избягване на детонациите, по-честа смяна на основни консумативи по газовата с-ма, филтри, свещи особено итн. Винаги бих избрал ГИ пред обикновената, но тук вече си е и до средства итн. Има защо разликата в цените на двете системи да се толкова драстична. Говоря от своя гледна точка естествено.
- eurogas
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
- Автомобил: Jeep
- Двигател: 4.7 V8
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: газ или газов инжекцион ??? Голф 3 2.0 GTI
Няма да е много голяма дискусията, с две думи ако системата се монтира професионално ще работи перфектно, без значение ГИ или обикновена газова, съответно ако се монтира зле....ще рабори зле, пак без значение ГИ или обикновена, за ГИ е задължително свалянето на колектора. 

- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: газ или газов инжекцион ??? Голф 3 2.0 GTI
Темата АГУ срещу ГИ, или обратно се бистри на много места в интерменуета. В крайна сметка нещата се избистрят така - карб и моно - АГУ, многоточков инж. - ГИ. Иначе се получава скъп на триците, евтин на брашното
Освен това като ти пльокне един път дебитомера, точно гато не трябва, ни на зебин, ни на газ мое да продължиш.


- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: газ или газов инжекцион ??? Голф 3 2.0 GTI
Тук конкретно въпроса е за хранене фул груп т.е. нито карб, нито моно, нито инжекцион ... нещо като малкоточков инжекцион. Човека за това пита и колегата Еurogas му отговори доста добре.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: газ или газов инжекцион ??? Голф 3 2.0 GTI
Зависи от колекторните тръби и дебитомера.
Ако с апластмасови тръбите - ГИ. Ако дебитомера е с клапа - ГИ.
Дебитомер с клапа иска поставяне на смеситела пред дебитомера, което води до голям обем газовъздушна смес. Хем е опасна при гърмеж, хем е инертна системата при промяна на натоварването.
Ако с апластмасови тръбите - ГИ. Ако дебитомера е с клапа - ГИ.
Дебитомер с клапа иска поставяне на смеситела пред дебитомера, което води до голям обем газовъздушна смес. Хем е опасна при гърмеж, хем е инертна системата при промяна на натоварването.
- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: газ или газов инжекцион ??? Голф 3 2.0 GTI
Може и метан 

- basata-user
- Мнения: 1036
- Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
- Автомобил: pasat b5
- Двигател: 1.8T AEB
- Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
- Контакти:
Re: газ или газов инжекцион ??? Голф 3 2.0 GTI
muns61 написа:Зависи от колекторните тръби и дебитомера.
Ако с апластмасови тръбите - ГИ. Ако дебитомера е с клапа - ГИ.
Дебитомер с клапа иска поставяне на смеситела пред дебитомера, което води до голям обем газовъздушна смес. Хем е опасна при гърмеж, хем е инертна системата при промяна на натоварването.
им колеги сложили смесителя след дебитомера

- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: газ или газов инжекцион ??? Голф 3 2.0 GTI
Става и след дебитомера, когато е механичен, ала има малко модификации, които не всеки може да си ги направи. А на клиентска кола никой не се занимава.
Инак на електронен дебитомер се слага пред дросела.
Инак на електронен дебитомер се слага пред дросела.
- basata-user
- Мнения: 1036
- Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
- Автомобил: pasat b5
- Двигател: 1.8T AEB
- Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
- Контакти:
Re: газ или газов инжекцион ??? Голф 3 2.0 GTI
muns61 написа:Става и след дебитомера, когато е механичен, ала има малко модификации, които не всеки може да си ги направи. А на клиентска кола никой не се занимава.
Инак на електронен дебитомер се слага пред дросела.
има доста полезна тема как да си го направиш


- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: газ или газов инжекцион ??? Голф 3 2.0 GTI
basata-user написа:muns61 написа:Зависи от колекторните тръби и дебитомера.
Ако с апластмасови тръбите - ГИ. Ако дебитомера е с клапа - ГИ.
Дебитомер с клапа иска поставяне на смеситела пред дебитомера, което води до голям обем газовъздушна смес. Хем е опасна при гърмеж, хем е инертна системата при промяна на натоварването.
им колеги сложили смесителя след дебитомера
дръпай дявола за опашката, като си нямаш друга работа, знам какво е фулгруп, споко като смениш няколко дебитомера, и ке ти светне ламбътъ. Аз също съм фулгруп, при това с МАР сензор, а не с МАФ, и на всичкото отгоре съм и с халюминиеви колектори, и класическо делко и бобина,но въпреки това сложих ГИ, и до момента 55 000км. само консумативи, къф съм прост дъге



Последна промяна от KingoftheROAD на Чет 02 фев 2012 11:55, променено общо 3 пъти.
- goroman
- Мнения: 40
- Регистриран на: Пет 19 мар 2010 16:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Troqn-Sofiq
Re: газ или газов инжекцион ??? Голф 3 2.0 GTI
Колега аз съм с 2.0(2Е) мотор с обикновенна газ и моя съвет е ГИ иначе и ти като мен-100 дебитомера,1000 майстори,10000 бели косъма на главата!
А и да не забравя,като тресне на път става интересно:ни напред , ни назад-сваляш и лепиш
.Ако не разполагаш с достатъчно средства за ГИ,има компромисен варянт за обикновенна газова, но за целта трябва да се свали всмукателния колектор и на него да се присади кихалка(от както направих тази интервенция, карам смело и безотговорно и най-важното-безаварийно!)



Re: газ или газов инжекцион ??? Голф 3 2.0 GTI
Колега,би ли споделил какво точно се прави,тъй като съм чел за подобна кихалка,но ходих в два сервиза и ми казаха,че е невъзможно
.Ако може да препоръчаш сервиз,също ще е от полза.



Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта