Питане за газ

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
albena_sladurana
Мнения: 622
Регистриран на: Нед 14 фев 2010 14:02
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: PB
Местоположение: София---в голфа

Питане за газ

Мнениеот albena_sladurana » Съб 11 фев 2012 19:00


След монтаж на газ парното стана по-слабо.Къде да свържа маркучите от изпарителя и да не се губи топлото в купето?




Потребителски аватар
albena_sladurana
Мнения: 622
Регистриран на: Нед 14 фев 2010 14:02
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: PB
Местоположение: София---в голфа

Re: Питане за газ

Мнениеот albena_sladurana » Съб 11 фев 2012 19:52


Какво ще стане ако 2-та маркуча от изпаритеря ги вържа само на единия от парното?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Питане за газ

Мнениеот stefan4o » Съб 11 фев 2012 20:00


Нищо. Няма да имаш циркулация през изпарителя => по-висок разход. Според някои изпарителят се връзва паралелно на маркучите на парното. Така пише и в книгите.


Потребителски аватар
albena_sladurana
Мнения: 622
Регистриран на: Нед 14 фев 2010 14:02
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: PB
Местоположение: София---в голфа

Re: Питане за газ

Мнениеот albena_sladurana » Съб 11 фев 2012 20:07


А защо парното стана по-слабо?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Питане за газ

Мнениеот stefan4o » Съб 11 фев 2012 20:13


Няма как да не намалее, но трябва да е едва доловимо. Всъщност ако се ограничи дебитът на водата през изпарителя не би следвало да има някаква разлика (става с различни видове побългаряване). В момента как е свързан изпарителят? Колега от форума ме светна, че не е нужно през изпарителя да минава голям дебит вода т.е. за него (по-конкретно за мембраните) е еднакво неприятно да работят и на ниски и на високи температури. Т.е. дори 40-50 градуса е напълно достатъчно, за да работи и изпарява нормално, което за мембраните и тяхната работа би било по-добре също.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Питане за газ

Мнениеот muns61 » Съб 11 фев 2012 20:20


Що ли докторите не дават диагноза по телефона?!


Потребителски аватар
albena_sladurana
Мнения: 622
Регистриран на: Нед 14 фев 2010 14:02
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: PB
Местоположение: София---в голфа

Re: Питане за газ

Мнениеот albena_sladurana » Съб 11 фев 2012 20:31


muns61 написа:Що ли докторите не дават диагноза по телефона?!


Сещам се от къде са ти тези коментари :screwy Познавам още един такъв.


Потребителски аватар
joro_dexter
Мнения: 273
Регистриран на: Вто 04 окт 2011 20:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Питане за газ

Мнениеот joro_dexter » Съб 11 фев 2012 21:09


albena_sladurana написа:Какво ще стане ако 2-та маркуча от изпаритеря ги вържа само на единия от парното?

stefan4o написа:Нищо. Няма да имаш циркулация през изпарителя => по-висок разход. Според някои изпарителят се връзва паралелно на маркучите на парното. Така пише и в книгите.


??? Колега , аз съм си прекъснал само единия маркуч на парното , като водата си минава през изпарителя и след това влиза в радиаторчето на парното. имам си супер парно , а и изпарителя си се затопля за норматив . ;)


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Питане за газ

Мнениеот stefan4o » Съб 11 фев 2012 21:23




Потребителски аватар
joro_dexter
Мнения: 273
Регистриран на: Вто 04 окт 2011 20:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Питане за газ

Мнениеот joro_dexter » Съб 11 фев 2012 22:18


и при мен е така, но водата след изпарителя ми се връща тук:


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: Питане за газ

Мнениеот KingoftheROAD » Нед 12 фев 2012 10:04


viewtopic.php?p=3214606#p3214606

Ако имаш маслен радиатор, по-добър ефект ще има при такова свързване. Ако нямаш маслен радиатор, последователно след парното (ако имаш кранче, и го спреш, спираш водата и през изпарителя, тогава нямаш други избор, освен паралелно), а не преди. В рено клуба, където повечето от колите им са без кранче на парното, така правят.


Потребителски аватар
joro_dexter
Мнения: 273
Регистриран на: Вто 04 окт 2011 20:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Питане за газ

Мнениеот joro_dexter » Нед 12 фев 2012 18:53


извинявам се за аматьорския чертеж , но ... :Mr Green Fun
Прикачени файлове
към изпарителя.JPG
това е от двигателя към изпарителя, като съм прекъснал само десния маркуч на парното !


Потребителски аватар
joro_dexter
Мнения: 273
Регистриран на: Вто 04 окт 2011 20:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Питане за газ

Мнениеот joro_dexter » Нед 12 фев 2012 18:55


:shock
Прикачени файлове
от изпарителя към парното.JPG
а това е обратно , вече от изпарителя към купето(радиаторчето на парното) и отново се връща в десния маркуч на парното .



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта