


забива на газ ,ги 1,8 125 к.с 20v
- nasko_pld
- Мнения: 54
- Регистриран на: Пет 21 дек 2007 9:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
забива на газ ,ги 1,8 125 к.с 20v
Здравейте от месец имам монтиран ги brc с инжектори baracuda колата е сеат толедо 99г 1,8 125 к.с 20v,монтажа,разхода и динакита са ок оборотите са перфектни,изминати са 1000км,3-4 пъти се получава забиване при тръгване,проблема се изразява в това ,че когато е студена сутрин колата си пали на бензин след като достигне 35 градуса превключва на газ и всичко е ок,гася колата и примерно след 1 час запалвам колата ,пали на безнзин и има температура и си превключва след 3-4 секунди на газ ,получава се леко тресене на място при минаването на газ ако тръгна забива и трябва да форсирам повече към 2000 оборота за да тръгне ,това се оправя след 1-2 мин работа на газ и после няма проблем ,може да изгася двигателя и да запаля веднга или след 5мин не прави проблем вобще както е и при студен мотор,оборотите не играят и при преминаване от бензин на газ не се усеща нищо ,проблема е само ако е запаля след престой от час-два,днес бях при газаджиата не можа да види нищо на компа ,пробвах на бензин не го усетих ,ще го пробвам на бензин ако не го прави ще е закарам да е закачи като е по изстинал мотора,някой имал ли такъв проблем и ако знае от къде се получава това забиване при средна температура на двигателя?
- d.draganova
- Мнения: 199
- Регистриран на: Нед 16 сеп 2012 10:08
- Автомобил: Golf 4 1998
- Двигател: AHW 1.4 16V
- Местоположение: София
Re: забива на газ ,ги 1,8 125 к.с 20v
имах същия проблем малко след слагането на газовата, проблема се оказа в центровката на газ, след известно време пак същия проблем и ми смениха някаква дребна част която се намира върху самата газова бутилка, под капачката където е стрелката
- gyow
- Мнения: 26
- Регистриран на: Нед 05 апр 2009 15:01
- Автомобил: VW Golf 2 + VW Golf 4
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: забива на газ ,ги 1,8 125 к.с 20v
Колега и аз имах подобен проблем на Голф 4 1.6 8v, смених газовите инжектори и се оправи. Гумичките им се бяха износили и изпускаха газ. Възможно е при теб да има и клапан, който да не затваря или дефектен изпарител и понякога изпуска газ в смукателните колектори. Като запалиш скоро, след като е била загасена колата от там се получава кофти работата на мотора.
- nasko_pld
- Мнения: 54
- Регистриран на: Пет 21 дек 2007 9:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: забива на газ ,ги 1,8 125 к.с 20v
Проблема със забиването на газ когато превключва е решен ,искало е настройки ,при топъл мотор трябва да превключва след 50 градуса а тя превключваше на 35 градуса като на студен и инжекторите не са подгряти достатъчно поне така разбрах от момчето в сервиза от което направи с лаптоп
- Lonely-Wolf
- Мнения: 279
- Регистриран на: Чет 29 дек 2011 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: забива на газ ,ги 1,8 125 к.с 20v
Има нещо гнило в тази уредба и са го прикрили с вдигане на градусите 

-
- Мнения: 421
- Регистриран на: Нед 08 юли 2007 23:14
- Автомобил: Караше Honda Civic
- Двигател: D14Z4 1998
- Местоположение: Пловдив
Re: забива на газ ,ги 1,8 125 к.с 20v
На мен друго ми е чудно, да си вземеш БРЦ и да смениш инжекторите, които са едно от най-хубавите неща на тая уредба. Мойто мнение, е че са ти избягали адаптациите. Както и да е, колегата е решил проблема, та много безаварийни километри с уредбата 

- nasko_pld
- Мнения: 54
- Регистриран на: Пет 21 дек 2007 9:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: забива на газ ,ги 1,8 125 к.с 20v
значи инжекторите не са сменяни ,при монтажа са монтирани тези а не на brc заради цената тъй като с brc инжектори цената е с 270 лв по скъпа, а колкото до температурата по фабрична настройка трябва да е 58 градуса при топъл мотор но е бяха настроили на 35 както е на студен мотор ,не виждам нищо гнило пък и уредбата има 2 г гаранция и при проблем ще се сменят инжекторите ,но важното е че сега колата е добре и разхода е 10-11л грасдко което мисля че е ок
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13547
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: забива на газ ,ги 1,8 125 к.с 20v
58 градуса
.Зимно време само на бензин ще караш. 35 гр е нормалната темп. за преминаване на газ.


-
- Мнения: 421
- Регистриран на: Нед 08 юли 2007 23:14
- Автомобил: Караше Honda Civic
- Двигател: D14Z4 1998
- Местоположение: Пловдив
Re: забива на газ ,ги 1,8 125 к.с 20v
kris11 написа:58 градуса![]()
.Зимно време само на бензин ще караш. 35 гр е нормалната темп. за преминаване на газ.
Това е при топъл мотор.58 градуса и след 2-3-5 секунди, в зависимост от настройката минава на газ. 35 градуса е за студен мотор, и обикновено при БРЦ-то, по дифолт е 60 секунди след достигане на 35 фрадуса.
- nasko_pld
- Мнения: 54
- Регистриран на: Пет 21 дек 2007 9:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: забива на газ ,ги 1,8 125 к.с 20v
говорим за температура при топъл мотор в момента даже 48 и е добре ,а при студен мотор е 35 и си превключва нормално ,при студен мотор на място работи 2 мин тръгвам и след 300-400 м превключва при температура 3-5 градуса на въздуха рано сутринта ,днес сметнах бележките за гориво за 91л гориво( 11л бензин +80л газ)-изминати 800км градско -разход около 11,3-11,5л досега не съм засичал точно,но излезе това като разход,което си много добре все пак не карам много икономично
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта