Газ/Метан на вентилирани коли

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
kasho
Мнения: 84
Регистриран на: Сря 18 юли 2007 12:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Газ/Метан на вентилирани коли

Мнениеот kasho » Нед 22 юли 2007 19:26


Абе последните няколко дни виждам по метанстанциите коли 16V, 20V. Може ли на вентилирана кола да се сложи метан или обикновена газ и какви са усложненията (включително финансови :twisted: ) при поставяне :)




Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пон 23 юли 2007 19:59


Все тая дали ще е "вентилирана" колата или не :)
На газ се чувства по-добре , за метана е по-хубаво двигателя да е с ГОЛЯМА кубатура , два клапана на цилиндър , ГОЛЕМИ при това и така :)


Потребителски аватар
auubau
Мнения: 162
Регистриран на: Вто 05 юни 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот auubau » Пон 13 авг 2007 11:58


:офф Не се ли отказахте вече от това глупаво наречие "вентилирана"? Какъв смисъл влагате в това (самолет на колела ли?), просто това са двигатели с повече клапани. Те всички 4-тактови са "вентилирани" само дето някои имат по-голяма площ, през която всмукват и издухват заради повечето клапани, което намалява т.н. помпени загуби и това рефлектира върху литровата мощност.
По въпроса: Двигателите с 4 или 5 клапана на цилиндър нямат по-различно държане на пропан-бутан или метан от тези с 2 клапана. Т.е. няма аномалии, така че :drive



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта