Колата е пасат 1.8 ABS има следния проблем:
При първо палене сутрин на бензин няма проблем. След като обърна на газ (НЕ става автоматично с обикновенно ключе е) и натисна и форсирам остава да работи при оборотите до които е била форсирана. Като включа на скорост и се опитам да тръгна при дръпната ръчна оборотите падат и вече ги държи ниски до следващото форсиране. Ако обърна на бензин оборотите са високи и слес около половин минута си падат както трябва. Всичките опити вчера ги правих на място и забелязах че изхвърлила много сажди
Предварително благодаря на отзовалите се
Проблем на газ при 1.8 ABS
- auubau
- Мнения: 162
- Регистриран на: Вто 05 юни 2007 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Стъпковото моторче, което е за поддържане на оборотите на празен ход явно държи дроселовата клапа отворена повече отколкото е необходимо. Датчиците които подават информация на компютъра за контрол на това моторче дават грешно инфо или самото моторче не е наред. На един приятел му се беше прекъснал единия кабел от ламбдата и му качи разхода и правеше много сажди в ауспуха.
- zdravko_dimitrov1986
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- zdravko_dimitrov1986
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
- PASSAT
- Мнения: 241
- Регистриран на: Пет 28 юли 2006 14:57
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: AFN 1996
- Местоположение: Русе
това до сега не съм го правил но ще опитамоставиш на междинен режим докато ти изгори остатъка от бензина
това ще стане ако не се получи по горния начинмое да идеш ино газ анализатор
Последна промяна от PASSAT на Чет 18 окт 2007 19:48, променено общо 1 път.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
LILO&STICH написа:чакай малко,би трябвало да оставиш на междинен режим докато ти изгори остатъка от бензина и тогава като придърпа да включиш на газ.Така ли правиш?
Пич , тва да не ти е карбуратор?

PASSAT написа:Колата е пасат 1.8 ABS има следния проблем:
При първо палене сутрин на бензин няма проблем. След като обърна на газ (НЕ става автоматично с обикновенно ключе е) и натисна и форсирам остава да работи при оборотите до които е била форсирана. Като включа на скорост и се опитам да тръгна при дръпната ръчна оборотите падат и вече ги държи ниски до следващото форсиране. Ако обърна на бензин оборотите са високи и слес около половин минута си падат както трябва. Всичките опити вчера ги правих на място и забелязах че изхвърлила много сажди
Предварително благодаря на отзовалите се
Богата смес , евентуално и замърсено стъпково моторче.
При някои инжекциони проблема го решават вандалската като прекъсват стъпковото с реле при работа на газ...
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
PASSAT написа:Kaто се позамисля проблема се появи след пипане по изпарителя. Ако отида на газанализатор трябва да покаже. Колега The_Machine можеш ли да ми кажеш от къде и как се регулира сместа на газ (изпарителя е voltran![]()
![]()
)
благодаря предварително
Че мога-мога... ма няма ли някъде вече писано... и аз съм писал даже

Както и да е - бива да се напише пак.
Сменяш въздушния филтър ако е стар.
Палиш колата и я загряваш до работна температура.
Ако имаш месингов винт за отверка (отделно от другият винт с накатка на изпарителя) започваш с него да се заиграваш до постигане на стабилен празен ход (затягаш до започване да "клати" мотора, при постигане на стабилни обороти го оставяш така). Така, гласиш сега фино празния ход от врътката с накатката (някои изпарители имат само една врътка - тази с накатката , байпасната газ липсва) до достигане на максималните възможни обороти и връщаш около 1/4 оборот.
Тук вече ще ти трябва помощник.
Задържаш оборотите в среден диапазон (около 3000) и държиш педала на газта константно без да се опитваш да компенсираш падовете на оборотите, започваш да въртиш "крана" от тройника до достигане на максимални обороти и според това дали искаш да върви малко повече или да харчи малко по-малко завиваш или разхлабваш с максимум пак около 1/4 оборот.
Отново донагласяш празния ход от врътката с накатката.
Пробваш как пали само "на ключ" - ако запалването ти е ок трябва да пали от раз. Пробваш как се изфорсирва - ако има "дупки" или "тъпчене" след някакви обороти вече трябват повече намеси.
Enough!

Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта