Като е загряла не върви на газ :?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Като е загряла не върви на газ :?

Мнениеот myrshavija » Чет 15 ное 2007 22:30


Като е студена е добре. Като позагрее и сякаш леко губи мощност. Напоследък гасне, работи на супер ниски обороти на празен ход, не може да се форсира над 3000 оборота ... а в един момент съвсем угасва и сякаш няма изобщо газ. Като поизстине пак пали и пак почва с глупостите. А понякога изобщо не прави проблеми, даже и да е загряла.
Това всичко на газ. Газовата е обикновена - нямам представа каква е - с нея купих колата.
На бензин си има други грижи, но върви нормално и гореописаните проблеми никак не се отразяват върви и пали на бензин винаги.
Утре ще я водя на доктор, но ми се ще да чуя и вашите мнения.
Аз имам чувството, че нещо някъде се запушва. Но защо когато загрее ... ?!?




Потребителски аватар
trifonov
Мнения: 21
Регистриран на: Вто 08 авг 2006 22:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот trifonov » Чет 15 ное 2007 22:43


Обеднена смес според мен.Намали въздуха...като е студена автоматичния смукач пуща малко въздух.след като загрее -много..и не и стига гориво


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Пет 16 ное 2007 6:32


Не мисля - горивната смес не е пипана. Преди вървеше.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 16 ное 2007 10:10


Бедна смес.....без колебание....и най-важното не чакай икономии от това , а точно обратното!


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Пет 16 ное 2007 11:11


Стига с тая бедна смес! Как обеднява тая смес внезапно? Доктора каза, че бобина няква на изпарителя ша смени. Като я взема днес ще пиша пак.


Потребителски аватар
auubau
Мнения: 162
Регистриран на: Вто 05 юни 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот auubau » Пет 16 ное 2007 11:22


Лека загуба на мощност винаги има като загрее изпарителя, защото когато е студен влиза в двигателя и течна фаза газ, което му идва като допинг :) При описаните резки аномалии обаче може изпарителя да е за смяна на мембрани, или както доктора ти е казал може някой от електромагнитните клапани да е проблемен - случвало се е на мои познати.


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот i.e.i » Пет 16 ное 2007 11:56


Кранче(клапан) на бутилката ,клапан преди изпарителя,гумичките в изпарителя и накрая мембрани.Това ако я правиш сам,но по-добре е да я види някой , които разбира.


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Пет 16 ное 2007 12:07


myrshavija написа:... Като я взема днес ще пиша пак.

Исках да кажа "като взема колата", че съм я оставил на доктор :D


pakumba
Мнения: 1053
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 17:25
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот pakumba » Пет 16 ное 2007 13:23


100% едно от двете:
1. мембрани на изпарителя
2. замръзва ти бутилката след малко каране и загряването на колата няма нищо общо :wink:


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Пет 16 ное 2007 16:22


Мдаааа, загряването няма нищо общо наистина - смениха някаква бобина на изпарителя дето пускала газта. Толкова. 20лв.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пет 16 ное 2007 20:01


Бобини не са сменяли , а гумичките, които са на края на самите клапани :)


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Пет 16 ное 2007 21:09


Убу де, признавам, че разбираш от коли повече от мен. Ама аз бях там и го гледах в ръцете - не беше гумичка :) И пишеше на него 12V. Имаше + и -. Още подробности? Синьо беше на цвят. :D


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пет 16 ное 2007 21:21


Изображение :wink:


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пет 16 ное 2007 21:40


И от това се е оправило?! :roll:
Хъ... можело е да минеш сигурно и с почистване+полиране+смазване ствола на клапана ако там е бил проблема... :lol:


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Съб 17 ное 2007 6:58


Вероятно е можело, но чичоДоктор каза, че е изгоряло и го смени.

L&R, точно такова е :D



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта