Как да запаля директно на газ
Как да запаля директно на газ
Колеги,горивната помпа замина на Голфа и сега немога да запаля на бензин,а пък ключето за ГАЗ/БЕНЗИН ми е автоматично и немога да запаля и на газ.разбрах че може да се направи някаква мизерийка с кабел,изпарителя и акумолатра,но не разбрах как.ако някой ми обясни ще бъда много благодарен
аз мисля че само трябва да откача кабела от изпарителя който е вързан с ключето за газ/бенз и да сложа на негово място и кабел към акумолатора на плюса.слагам и едно ключе(най-обикновенно) в купето за да подавам сигнал а да не се налага да отваррям капака всеки път като реша да тръгвам или спирам.след отва 

- biol
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пон 21 юни 2004 21:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
не те съветвам да пипаш кабелите
ако го вържеш към акомулатора ще ти тече постояно газ,
внимавай да не направиш некоя глупост да се запалиш
отиди на газаджия ще ти смени ключа
друго не се притесняваи много хора карат само на газ
зет ми опела е с изгнил резервоар от сума години само на газ пали работата е сутрин в студа 1 бутилка 2л гореща вода бавно върху изпарителя да се стопли ако е голем студ и 2 бутилки.
Пали от раз и трябва да изчакасх на място 3-4 мин и газзззз
ако го вържеш към акомулатора ще ти тече постояно газ,
внимавай да не направиш некоя глупост да се запалиш
отиди на газаджия ще ти смени ключа
друго не се притесняваи много хора карат само на газ
зет ми опела е с изгнил резервоар от сума години само на газ пали работата е сутрин в студа 1 бутилка 2л гореща вода бавно върху изпарителя да се стопли ако е голем студ и 2 бутилки.
Пали от раз и трябва да изчакасх на място 3-4 мин и газзззз
Колега в задната част на самия ключ там където влизат кабелите в него трябва да има малко бутонче.Като искаш да запалиш на газ го натискаш и започваш да палиш,проблема е че тогава ще ти върти повече стартера но при проблем с бензина те спасява.Това разбира се е временно решаване на проблема.nigga написа:ключето е с 2 режима-без и автоматичченняма само газ
- zfa159
- Мнения: 7907
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Мойто ключе е автоматично ама има 3 режима :
-в режим 2 пали и работи само на бензин
-в режим 1 пали на бензин и след определени обороти минава на газ (аз си ги нагласих на 2000-2200).
-в режим 3 седи на бензин докато не завъртиш на стартер...завъртиш ли минава веднага на газ.
Идеята при режим 3 е да не изпуска газ ако оставиш колата на контакт без да е запалена.
Да не е такъв случая и при теб?
Иначе да - най-добрия вариант е да размениш кабелите за газ и бензин което може да стане от гърба на ключето - най-малко преправки и най-лесна манипулация.
Успех!
-в режим 2 пали и работи само на бензин
-в режим 1 пали на бензин и след определени обороти минава на газ (аз си ги нагласих на 2000-2200).
-в режим 3 седи на бензин докато не завъртиш на стартер...завъртиш ли минава веднага на газ.
Идеята при режим 3 е да не изпуска газ ако оставиш колата на контакт без да е запалена.
Да не е такъв случая и при теб?
Иначе да - най-добрия вариант е да размениш кабелите за газ и бензин което може да стане от гърба на ключето - най-малко преправки и най-лесна манипулация.
Успех!
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Това пробва ли го?
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта