Газова уредба + спортен филтър (наложително)

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
el_nino
Мнения: 206
Регистриран на: Пет 25 май 2007 21:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Газова уредба + спортен филтър (наложително)

Мнениеот el_nino » Съб 22 дек 2007 23:08


Значи ситуацията е такава че колата е тази от гаража и има поставена газова уредба (обикновенна не е газов инжекцион) от предишния собственик.И по стечение на обстоятелствата колата гръмна няколко пъти и направи кутия на въздушния филтър на "цъфнала зелка".Проблема е там че АГГ мотора е с МАФ сензор а не е с дебитомер и от там идва вече и разлика в кутиите на въздушните филтри с другите двулитрови голфове.Аз съм 99.9% сигурен че няма къде с София да намеря кутия от АГГ мотор още повече че ми трябва и отвор на капакана кутията за датчик за температурата на въздуха защото имам климатроник.Положението е трагично общо взето , за лепене неможе и да става дума кутията е чупена и преди време и сега е сцепила на 7-8 места - големи цепки

В цялата ситуация не търся подобряване на техническите характеристики да го кажа предварителено

Въпроса ми е ако премахна кутията и сложа конусовиден спортен филтър .... ще мога ли да направя настроиката на газовата и по точно ще ми се вдигне ли разхода на газ ..... защотото според мен спортния филтър ще дърпа неограничен поток въздух а като колата е с кутия за въздушен филтър въздуха се субира от една стравнително тесничка тръба която излиза изпод кутията ?

Благодаря предварително .... всякаква информация ще ми бъде полезна че трябва да го оправя за нова година че ме чака път .... а сега колата гълта "чист планински въздух" :(




Потребителски аватар
gyb
Мнения: 217
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 22:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот gyb » Съб 22 дек 2007 23:39


на двигател 1,6 с карбуратор след смяна на филтъра с конусовиден спортен нямаше разлика в горенето


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Съб 22 дек 2007 23:54


1.6 AFT е с МАФ.


Потребителски аватар
nasodotcom
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nasodotcom » Нед 23 дек 2007 18:51


Сложи си панелен филтър перящ се, К&Н или JR. Така няма да трябва да правиш настройка след всеки нов филтър, а само ще переш. С него няма да ти се вдигне разхода осезаемо.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пон 24 дек 2007 16:11


nasodotcom написа:Сложи си панелен филтър перящ се, К&Н или JR. Така няма да трябва да правиш настройка след всеки нов филтър, а само ще переш. С него няма да ти се вдигне разхода осезаемо.


Той хубаво ще го сложи панелния, ама в какво, след като кутията му е на парченца?!? :lol:

Колега, поглеждал ли си нещо по запалителната система? Тя колата ей-тъй от нищото няма да гръмне...
Колкото до спортния филтър, настройва се и с него да не харчи много :) , а може и да се направи една дупчица за датчика за температурата на въздуха.


el_nino
Мнения: 206
Регистриран на: Пет 25 май 2007 21:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот el_nino » Пон 24 дек 2007 16:31


The_Machine написа:
nasodotcom написа:Сложи си панелен филтър перящ се, К&Н или JR. Така няма да трябва да правиш настройка след всеки нов филтър, а само ще переш. С него няма да ти се вдигне разхода осезаемо.


Той хубаво ще го сложи панелния, ама в какво, след като кутията му е на парченца?!? :lol:

Колега, поглеждал ли си нещо по запалителната система? Тя колата ей-тъй от нищото няма да гръмне...
Колкото до спортния филтър, настройва се и с него да не харчи много :) , а може и да се направи една дупчица за датчика за температурата на въздуха.


Колата ми гърми само в един момент когато правя едно си също нещо .... а то е .... като връщам от висока на ниска скорост с междинна газ.По обяснение на "газаджии" колата е пълна инжекция а е с обикновенна газова уредба .... и при даването на тази междинна газ в колектора се "натъпква" въздух+газ , но аз немога да си обясня от къде идва искра за запалването.При различни от тези обстоятелства колата не гърми ... т.е. междинната газ бърка "чорбата с цели късове пластмаса от кутията на въздушния филтър".
На бензин колата няма проблеми!
Това гърмене е всеизвестно и при такситата .... ?
Според теб има друга причина за гърмежите ли ?

Приемам всякакви съвети!


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пон 24 дек 2007 19:07


Кога за последно си сменял капачка, палец(ако има такива), свещи, кабели... ако си сменял , то с КАКВИ?
Те таксиджиите са известни и с това , че карат с едни свещи по 100-тина хиляди , с кабели оригиналните от завода и Т.Н. , докато колата съвсем спре да пали, додърпват я до мен, сменям им свещите и палят от четвърт... :roll:

Другото... плочката къде е сложена при теб? Преди/след МАФ? Ако е плътно до дросела според мен проблема ако не изчезне, то поне ще е с минимални или дори без последствия... (говоря теоретично, не съм запознат точно с конкретния двигател)


el_nino
Мнения: 206
Регистриран на: Пет 25 май 2007 21:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот el_nino » Пон 24 дек 2007 21:43


Капачката е сменявана лятото ..... кабелите не са пипани откакто я купих Май месец 2007г. .... свещите ги смених преди 2 дни колата беше с Беру 3 полюсни ..... купих абсолютно същите.... гърмежите идваха преди смяната на свещите .... обаче карах със старите защотот нито бяха зацапани нито правеха някакви видими проблеми ( не ги разбирам много). Сега след 3дневно обикаляне по моргите и Симеон, кутия като моята не намерих .... обаче намерих от ВР6-тица .... която е много подобна .... и пасна на 95%.

На старата кутия имах клапан точно за такива гърмежи които явно е бил малък в случая ми ..... и сега имам още 1 въпрос .... има ли смисъл да дупча новата кутия да го слагам този клапан изобщо .... ?

Сега просто ме е страх да пробвам дали ще гръмне ... просто защото от 99% от моргите по София тази която взех кутия беше единствената която ставаше без много преправяния.... и ме е страх да не разпарчетосам и нея.

П.С. Имам желание да погледнеш колата още повече че съм на 5 мин път от теб .... доколкото знам си в Слатина ... а аз в Редута.

Плочката ми е сложена непосредствено преди колектора ... сложих снимка в гаража със скица точно къде е сложена.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пон 24 дек 2007 21:57


Аз лесно ще я погледна, но не там въпроса... изпарителя ти електрически или вакуумен е и каква марка е?


el_nino
Мнения: 206
Регистриран на: Пет 25 май 2007 21:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот el_nino » Пон 24 дек 2007 22:13


Lovato предполагам електрически ...... но не съм сигурен ....(дори незнам каква е разликата м/у електрически и вакумен) за марката съм 100%.


Потребителски аватар
zliat
Мнения: 14
Регистриран на: Сря 01 авг 2007 12:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

......

Мнениеот zliat » Пет 28 дек 2007 16:29


Човече,имал съм такъв проблем само че на БМВ-пълна инжекция,то също беше с обикновена газ.уредба и ел.изпарител.Отидох на газ анализатор и ми казаха да сменя ел. изпарителя с вакумен.Смених го при тях,кабелите и тях поставиха ми кихалка на маркуча пред дебитомера,настоиха я и с това реших провлема.Карах 1,5 г. колата без проблем така я и продадох.


el_nino
Мнения: 206
Регистриран на: Пет 25 май 2007 21:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: ......

Мнениеот el_nino » Пет 28 дек 2007 17:11


zliat написа:Човече,имал съм такъв проблем само че на БМВ-пълна инжекция,то също беше с обикновена газ.уредба и ел.изпарител.Отидох на газ анализатор и ми казаха да сменя ел. изпарителя с вакумен.Смених го при тях,кабелите и тях поставиха ми кихалка на маркуча пред дебитомера,настоиха я и с това реших провлема.Карах 1,5 г. колата без проблем така я и продадох.


точно сега ми предлагат една кихалка от БМВ .... която седи преди дебитомера (в моя случаи МАФ-а) .... но проблема е дали ще стане на Фи-то на моя маркуч...... дали са еднакви фи-тата :?:


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Съб 29 дек 2007 1:14


Пробваш... иначе няма как да знаеш :)
Иначе тези кихалки са много по-добри!



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта