чука аванса на газ!РЕШЕНО

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
titi7707
Мнения: 2482
Регистриран на: Вто 05 сеп 2006 21:21
Автомобил: Golf 3
Двигател: ABS 1993
Местоположение: Плевен

чука аванса на газ!РЕШЕНО

Мнениеот titi7707 » Сря 30 юли 2008 20:31


проблема е следния!от два месеца насам ми чука аванса на газ!газовата е на две години и е на 10000км.!колата е Голф3 1,8 моно 90 к. с.!делкото е пипано още когато е монтирана газовата и доскоро никакъв проблем!като вървене е добре като разход също незнам откъде да почна търсенето на проблема!

Последна промяна от titi7707 на Съб 25 окт 2008 20:29, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
spirof
Мнения: 420
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 19:34
Автомобил: Audi A4 B5
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот spirof » Сря 30 юли 2008 20:57


на този мотор задължително се вкарва компютъра в сервизен режим и тогава се върти делкото,в противен случай няма ефект от въртенето на делкото


Потребителски аватар
titi7707
Мнения: 2482
Регистриран на: Вто 05 сеп 2006 21:21
Автомобил: Golf 3
Двигател: ABS 1993
Местоположение: Плевен

Мнениеот titi7707 » Сря 30 юли 2008 21:04


проблема не е в делкото всичко е направено както трябва преди две години!


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Сря 30 юли 2008 21:57


Детонации от кофти кабели/свещи/капачка/палец?


Потребителски аватар
bega4a
Мнения: 96
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 22:22
Автомобил: opel_omega_b
Двигател: X30XE_ manual
Местоположение: София

Мнениеот bega4a » Сря 30 юли 2008 22:06


наи често много жега и бедна смес


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 31 юли 2008 11:35


titi28 написа:проблема не е в делкото всичко е направено както трябва преди две години!

Е ,не бъди толкова сигурен......За 2 години доста неща могат да се случат....иди си провери центровката...


Потребителски аватар
titi7707
Мнения: 2482
Регистриран на: Вто 05 сеп 2006 21:21
Автомобил: Golf 3
Двигател: ABS 1993
Местоположение: Плевен

Мнениеот titi7707 » Вто 26 авг 2008 19:58


проблема е намерен! датчика който измерва температурата на въздуха постъпващ в двигателя!проблема е че не се продава като отделна част намира се над дюзата на моното !сега започва голямото търсене ако някой може да помогне да ми пише на лични!


Потребителски аватар
spirof
Мнения: 420
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 19:34
Автомобил: Audi A4 B5
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот spirof » Вто 26 авг 2008 20:59


ето малко писано по темата от братушките

http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... opic=24792

http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... opic=48283


Потребителски аватар
titi7707
Мнения: 2482
Регистриран на: Вто 05 сеп 2006 21:21
Автомобил: Golf 3
Двигател: ABS 1993
Местоположение: Плевен

Мнениеот titi7707 » Вто 26 авг 2008 21:54


точно за това става на въпрос но на 1,8 ABS е малко по различен външния вид и буксата с четирите кабела!


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Сря 27 авг 2008 0:37


Изведете го тоз датчик някъде по-далеч от моното - например на въздуховода между кутията на филтъра и моноинжекцията.


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Сря 27 авг 2008 13:20


titi28 написа:проблема е намерен! датчика който измерва температурата на въздуха постъпващ в двигателя!проблема е че не се продава като отделна част намира се над дюзата на моното !сега започва голямото търсене ако някой може да помогне да ми пише на лични!


Между другото точно този датчик влияе на центровката, май има някаква зависимост че при по-студена гориво въздушна смес на двигателя му е хубаво да работи с малко по-голямо предварение , нооо лошото е че ти повишава и разхода на бензин. При мен също е повреден, и съм го заместил с един постоянен резистор - със съпротивление съотвтстващо на 25'С температура на входящият въздух, но при големи студове зимата отначало двигателя на бензин не държи никакви обороти.


Потребителски аватар
titi7707
Мнения: 2482
Регистриран на: Вто 05 сеп 2006 21:21
Автомобил: Golf 3
Двигател: ABS 1993
Местоположение: Плевен

Мнениеот titi7707 » Сря 27 авг 2008 20:21


като за начало ще му сложа някакво съпротивление отговарящо на 20 градуса външна температура и ще търся датчика ако няма по моргите ми предлагат цяла моноинжекция за 120 лв. :twisted: :twisted: :twisted:


Потребителски аватар
spirof
Мнения: 420
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 19:34
Автомобил: Audi A4 B5
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот spirof » Сря 27 авг 2008 21:21


колега ,врътни през някои магазин за електроника
там продават терморезистори,всички имат дадени характеристики
ето ти приблизителни стоиности-измерени на двете краини крачета на буксата

температура съпротивлние
20 grad 2500-3000 ohm
40 grad 1200-1300 ohm
60 grad 540-580 ohm
80 grad 280-350 ohm

предполагам резистор която при стайна температура показва около 2,5 килоома ще ти сбърши работа,само трябва да го запоиш на мястото на стария


Потребителски аватар
spa
Мнения: 107
Регистриран на: Вто 31 яну 2006 11:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: чука аванса на газ!

Мнениеот spa » Сря 27 авг 2008 21:48


И моят от поне година и половина е отишъл. В крайна сметка миналото лято си намерих един здрав (купих си цял инжекцион на старо) и си го монтирах. Взех го за 70лв - само за инфо датчика не се продава като такъв отделно и цялата част струва някъде към 180лв. Скоро като бях на елкон пак ми казаха, че не работил. Не съм си играл да го проверя да видя дали дефакто датчика е проблем или кабела. Но мога да кажа едно - нямам проблем от този тип. Делкото е настроено с 1-2 градуса в повече т.е. 7-8 предварение. Положението е нещо средно между оптималното на газ 10 и такова за бензин 6. Ако греша за стойности нека някой ме поправи - не съм спец. Като цяло мога да кажа, че липсата на този датчик не ми пречи на колата. Принципно имам леко причукване при каране на бензин, но с имзестено делко е нормално. Аз лично имам проблем с аванса когато ползвам Джетспарк. На студена кола работи добре, но загрее ли аванса отива поне 6-8-10 градуса в повече отколкото без джета и от там голямо притропване. В крайна сметка съм го изключил.

Колегите са прави 2 години не са малко време. Отиди на елкон да провериш кое как е, ако вече не си го направил.

Друг вариант е да сложиш времено съпротивление да видиш дали колата ще се държи пак така. Но почти съм убеден, че няма да се промени.

Между дургото буксата наистина е с 4 извода. Два са за управление на дюзата и два за датчика.

Още нещо ако взимаш цял инжекцион заради датчика задължително изтествай преди това дали е в ред. Иначе ще хвърлиш сумати пари на вятъра.


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Чет 28 авг 2008 7:35


колега този датчик за мерене температурата на въздуха ако го заменяш с резистор - резистора трябва да е между 500 и 1000 ома.
Ако е 2500 ома - е на границата, т.е. датчика се взима наизпредвид от компютъра от минусови температури до +20 градуса. След това компа не го търси.
Според мене ако пробваш да запоиш кабелчета на пъпките на датчика и да дублираш старите кабели - ще си решиш проблема.
За целта трябва да измериш самия датчик на пъпките според температурата.
Не мисля обаче че заради него ти чука аванса. Доста инфо съм чел за този датчик и хората казват, че внася много малка корекция в управляването на моното като цяло.
По книгите пишат, че до 5% може да увеличи времето за впръскване на гориво при много студено време.
Според мене намали малко предварението от делкото .. за да избегнеш детонациите, които никак не са полезни, а си търси датчик или поправи този.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта