Проблем с АГУ - LOVATO.

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
c1ick
Мнения: 96
Регистриран на: Чет 14 юли 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем с АГУ - LOVATO.

Мнениеот c1ick » Съб 08 окт 2005 13:32


[увод]
...прибирам се оная вечер от работа, спирам пред блока, културно превключвам на бензин, давам няколко пъти газ (четох някъде тука или в mobile.bg, че така се продухвали маркучи и прочие) и слизам. Дотук всичко нормално.

[осн. теза (завръзка на сюжета)]
на следващия ден се успивам, закъснявам, викам си "дано не направи некой проблем колата", паля нормално (на бензин, нали, щото съм я оставил така от увода), потеглям и превключвам на междинна, че да изгори газта - както го правя от месец и нещо насам без проблеми. При първото придръпване на колата включвам на газ и не очаквам изненади. Колата, обаче, е на друго мнение - изхърква смъртно 2 пъти и гасне. Викам си "а, тва е нещо ново" - включвам пак бензин, скатавам се в една пресечка и почвам упражненията с ключето. Обаче не ще - реши, че няма да работи на газ и това е. Газ има (сипвам от Опет, доволен засега), въздушния филтър е чист, като го гледам, друго не разбирам. Карам на бензин 20-тина км градско, пробвам пак на газ (да не би да й е студено) - не ще и не ще. Викам си "хубаво, айде сега претенции, явно ще се ходи на майстор". Бях прегледал тука във форума постовете за газаджии и най-близо до нас се оказа един сервиз на Средна Гора и Симеон. Тая сутрин пред нас пак пробвам дали ще подкачи на газ - тц. Изтърсвам се на гаражчето, пия кафе и чакам присъда. Идва Майстора (с гл. буква от respect), обяснявам ситуацията и палим на бензин. Включвам на междинна, изгаря там квото има да изгаря и включвам на газ. Е да, ама колата не гасне :shock: . Бре, ...бах твойта мама, угасни, че са излагаме пред човека - не ще и не ще. Гася, паля на ново - работи. Бръкна пичът тук-там, дигна рамене и рече "бегай, па като пак стане, ще дойдеш". Убаво - благодарим, дигам се и изчезвам доволен и леко смутен, поради неяснотата на наличния проблем.

[заключение]
Ей-сега, пак пред блока я угасих и си викам "дай пак да пална и да видим какво ще стане". Паля на бенз, междинна, чакам, включвам на газ... гасне. ...бах мааму :shock: . Пробвам пак - чак на четвъртия път подкачи и то изведнъж - без хъркане, без придръпване - абе все едно, че никога не е имало проблем. :twisted:
Та сега седя и пиша тоя пост, ако може някой да ме насочи като какъв може да е проблема и как да го обясня на майстора, че да не мачкам пак каскета като тая сутрин. :oops:

(еее, то голям ферман станало, ама така - под напора на чувствата...)
Поздрави! :D
[]




Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Съб 08 окт 2005 14:42


Ми не е за тоя раздел темата...ибахти.. mhihi


Потребителски аватар
brother_Tom
Мнения: 166
Регистриран на: Пет 17 сеп 2004 18:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот brother_Tom » Съб 08 окт 2005 16:50


Тъй като си дадох на заем кристалната сфера, не мога да отгатна каква ти е газовата :wink: но въпреки това ще се опитам да помогна.
От поста ти разбирам, че вероятно си с т.нар. вакуумен изпарител, а
при превключване на газ колата се държи все едно няма гориво.
Причината може да е от:
1.т.нар. газов клапан не пропуска газ с високо налягане към изпарителя. Възможно е по причина на разхлабени кабели да не получава захранване - прегледай кабелите към него и най-вече масата(-). Виждал съм неверочтни начини на свързване на проводника за "масата"
2. запушен газов клапан (по-малко вероятно щом понякога работи). Клапана има филтър който от време на време се чисти
3. много остаряли мембрани на изпарителя, които са се втърдили и имат само две крайни доста устойчиви положения (пропуска/не пропуска)
Провери все пак дали от бутилката излиза газ :wink:


Потребителски аватар
M4r1qn
Мнения: 619
Регистриран на: Пет 01 апр 2005 20:19
Автомобил:
Двигател: C5 X7
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот M4r1qn » Съб 08 окт 2005 21:11


brother_Tom написа:1.т.нар. газов клапан не пропуска газ с високо налягане към изпарителя. Възможно е по причина на разхлабени кабели да не получава захранване - прегледай кабелите към него и най-вече масата(-). Виждал съм неверочтни начини на свързване на проводника за "масата"
...
Провери все пак дали от бутилката излиза газ
... :wink:

за ей тез точки съм аз - по ми мирише на т,1


Потребителски аватар
Nova
Мнения: 806
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 0:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Nova » Съб 08 окт 2005 23:02


Ъъъ, пробвай да източиш и изпарителя от гняста която се събира при работата на газ. Има там една врътка която се отвива. На един приятел с маздичка 3 години не го беше източвал и изведнъж колата спря на газ и това е. Източихме и 1 седмица едвам е карал на газ след което се оправи. Иначе и аз мисля, че е хубаво до преглидаш точка 1.


c1ick
Мнения: 96
Регистриран на: Чет 14 юли 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот c1ick » Нед 09 окт 2005 20:06


1. Сори, прав си - газовата е Lovato, с вакуумен изпарител - поне така ми казаха, като я купувах (знам, че е глупав въпрос, ама как да проверя дали е вакуумен или електрически?).
2. За филтъра на газовия клапан - един разбирач по всичко заяви, че не е хубаво изобщо да се отваря, щото влизали боклуци във филтъра и се задръствал - явно не е вярно, така че ще го отварям да видя. А мога ли да го прецакам така (щото не съм отварял такова нещо), че да не може да върви даже и на бензин - поне до майстора да я дотътрузя?
3. Като я карам на газаджия, ще го помоля да погледне и тия мембрани - аз и да успея да разглобя изпарителя, няма да знам колко твърди трябва да са мембраните.
4. От бутилката определено излиза газ :-), сега през уикенда навъртях 400 км без проблем.
Мерси за отговорите!


Потребителски аватар
brother_Tom
Мнения: 166
Регистриран на: Пет 17 сеп 2004 18:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот brother_Tom » Пон 10 окт 2005 6:49


При LOVATO ако изпарителя е т. нар. електрически ще има една синя бобина монтирана на корпуса на изпарителя.

Филтрите са за да отделят боклуците от преминаващата газ, така че е естествено да се запушват и още по естествено да се почистват/сменят
Преди да отваряш филтъра на клапана СПРИ КРАНЧЕТО ЗА ИЗХОДА ОТ БУТИЛКАТА !!!!
И ВНИМАТЕЛНО, НАЙ-ДОБРЕ ДА СИ С ПРЕДПАЗНИ ОЧИЛА И РЪКАВИЦИ ЗАЩОТО ОТ ТЕЧНАТА ГАЗ БОЛЯТ ПРЪСТИТЕ, ЗА ОЧИТЕ ДА НЕ ГОВОРИМ!!!

Ako "прецакаш" нещо спираш кранчето за газта на бутилката и си караш на бензин, но манипулацията е проста, не се притеснявай. Само гледай някой да не се върти с запалена цигара около колата когато отваряш филтъра на клапана eyecrazy


Потребителски аватар
M4r1qn
Мнения: 619
Регистриран на: Пет 01 апр 2005 20:19
Автомобил:
Двигател: C5 X7
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот M4r1qn » Пон 10 окт 2005 20:06


brother_Tom написа:=== eyecrazy

винаги точни и изчерпателни отговори
bowdown
не питай старо а патило :!: :!: :!:


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Сря 12 окт 2005 14:25


С две ръце за електромагнитния клапан.
Т 1.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта