Проблеми след смяна на въздушен филтър

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
tyo
Мнения: 1884
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: в покрайнините на EU
Контакти:

Проблеми след смяна на въздушен филтър

Мнениеот tyo » Съб 08 окт 2005 20:32


Смених въздушен филтър и започнаха едни :banghead:
По съвети от постовете на колеги че "газта иска чист въздушен филтър" Сега колата просто не е същата :cry: :cry: :cry:
Колеги помагайте!




Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

Re: Проблеми след смяна на въздушен филтър

Мнениеот landwarrior » Съб 08 окт 2005 20:39


tyo написа:Смених въздушен филтър и започнаха едни :banghead:
По съвети от постовете на колеги че "газта иска чист въздушен филтър" Сега колата просто не е същата :cry: :cry: :cry:
Колеги помагайте!

какво означава сменил си филтера пък газта искала чист филтер ????
нали си сложил нов ???????????


Потребителски аватар
tyo
Мнения: 1884
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: в покрайнините на EU
Контакти:

Re: Проблеми след смяна на въздушен филтър

Мнениеот tyo » Съб 08 окт 2005 21:30


www.arenabg.com написа:.....какво означава сменил си филтера пък газта искала чист филтер ????
нали си сложил нов ???????????


Естествено че е нов!
Само че вместо по добре стана по зле :cry:
Трещи,неработи стабилно,няма мощност,за да кача едно малко баирче трябваше да включа 1-ва :oops: (друг път минавах на 3-та)Иначе за да съм честен пали от четвърт :wink:

Последна промяна от tyo на Съб 08 окт 2005 21:31, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
M4r1qn
Мнения: 619
Регистриран на: Пет 01 апр 2005 20:19
Автомобил:
Двигател: C5 X7
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот M4r1qn » Съб 08 окт 2005 21:31


ъм не е - повече въздух си пуснал - сместа се е разредила - ако потраеш ще задръсти пак и така ще имаш пак същите показатели


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

11

Мнениеот landwarrior » Съб 08 окт 2005 22:19


M4r1qn написа:ъм не е - повече въздух си пуснал - сместа се е разредила - ако потраеш ще задръсти пак и така ще имаш пак същите показатели

и аз мисля така ,просто требва или да изчкаш да се замърси новия 8) или да отидеш да регулират газта


Потребителски аватар
Lawyer
Мнения: 1769
Регистриран на: Пет 15 апр 2005 15:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Lawyer » Съб 08 окт 2005 22:23


Явно колата е "свикнала" на мръсния филтър и сега "хубавото" й идва в повече. Центровай газовата.


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

11

Мнениеот landwarrior » Съб 08 окт 2005 23:01


M4r1qn написа:ъм не е - повече въздух си пуснал - сместа се е разредила - ако потраеш ще задръсти пак и така ще имаш пак същите показатели

на един мои приятел му беха залепили една бленда на за да има по малък дебит на въздуха и после като се замърси филтера я махнаха :D


Потребителски аватар
tyo
Мнения: 1884
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: в покрайнините на EU
Контакти:

Re: 11

Мнениеот tyo » Нед 09 окт 2005 1:27


www.arenabg.com написа:.....на един мои приятел му беха залепили една бленда на за да има по малък дебит на въздуха и после като се замърси филтера я махнаха :D


май май и аз ще слагам такава ... бленда или пък малко скоч лепенка


Потребителски аватар
M4r1qn
Мнения: 619
Регистриран на: Пет 01 апр 2005 20:19
Автомобил:
Двигател: C5 X7
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот M4r1qn » Нед 09 окт 2005 9:13


зае*и блендите - блендите съкс - настройка е нужна


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Пон 10 окт 2005 8:07


тука искам да подчертая,че има разлика във въздушните филтри.
на дадена фирма са по-рехави на друга по-плътни.
при газ и карбуратор това се отразява.
вервайте ми .mhihi
иди при газаджия да пипне малко крановете.


Потребителски аватар
tyo
Мнения: 1884
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: в покрайнините на EU
Контакти:

Мнениеот tyo » Сря 12 окт 2005 15:21


Сложих малко скоч лепенка на отвора от където смучи въздух карбуратора(при мен гъвкавият шланг между пласмасовият капак и калника го няма)Така като гледам съм затворил отвора с около 50~60%.Колата литна!!! Този голф никога не "вървял" толкова :D
Досега когато някой колега кажеше че колата му върви повече на газ от колкото на бензин,да си призная бил съм скептичен :roll: но сега се обедих,че това е наистина възможно :!:


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

11

Мнениеот landwarrior » Сря 12 окт 2005 15:45


tyo написа:Сложих малко скоч лепенка на отвора от където смучи въздух карбуратора(при мен гъвкавият шланг между пласмасовият капак и калника го няма)Така като гледам съм затворил отвора с около 50~60%.Колата литна!!! Този голф никога не "вървял" толкова :D
Досега когато някой колега кажеше че колата му върви повече на газ от колкото на бензин,да си призная бил съм скептичен :roll: но сега се обедих,че това е наистина възможно :!:

може ли после да споделиш как е разхода ?

П.П имам познат с вектра 99г с газов инжекцион и на газ му върви повече ,пеосто при обикновенните систени не е изгарянето пълно иначе газта има 101 октаново число :lol:



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 61 госта