mod edit: vasstop
Газта вреди ли на клапаните на двигателя и ако да - защо?
- kokoshkite
- Мнения: 26
- Регистриран на: Съб 15 дек 2007 11:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Газта вреди ли на клапаните на двигателя и ако да - защо?
Колеги някои ще ми разясни ли твърдението защо газта вреди на клапаните на мотора ! Благодаря предварително
mod edit: vasstop
mod edit: vasstop
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- kokoshkite
- Мнения: 26
- Регистриран на: Съб 15 дек 2007 11:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- mafiota
- Мнения: 1583
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
The_Machine написа:На каква кола това?
Вреди на някои нови модели на БМВ и Форд, защото са им много кекави клапаните и вреди, защото температурата на изгаряне на газта е с около 50-100 градуса по-висока от тази на бензина
и като друга причина мисля, че може да се посочи това, че газта гори по-бавно и за това трябва да се бута предварението, за да може да се пали по-рано
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Газ - клапани ?
kokoshkite написа:Колеги някои ще ми разясни ли твърдението защо газта вреди на клапаните на мотора ! Благодаря предварително
стига приказки от кварталната кръчма бе!
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
това което аз съм чувал не се покрива с нищо до момента казано.
газта вреди на леглата само и единствено при студен мотор, защото при изгарянето се получава серен окис който в комбинация с конденза,причиняван в по големи количества при студен мотор получава сярна (или сериста беше) киселина, която кородира леглата на клапаните, които трябва редовно да се припасват, което отнема от материала и кара клапаните да "потъват" в главата, което води до кофти ремонти, ако главата ти е чугунена и няма набиващи се легла (форд) а те са струговани в самата нея.
доколко е вярно-божа ралта.
но това определено е най логичното обяснение, което съм чувал по темата...
не се ангажирам с твърдения.
газта вреди на леглата само и единствено при студен мотор, защото при изгарянето се получава серен окис който в комбинация с конденза,причиняван в по големи количества при студен мотор получава сярна (или сериста беше) киселина, която кородира леглата на клапаните, които трябва редовно да се припасват, което отнема от материала и кара клапаните да "потъват" в главата, което води до кофти ремонти, ако главата ти е чугунена и няма набиващи се легла (форд) а те са струговани в самата нея.
доколко е вярно-божа ралта.
но това определено е най логичното обяснение, което съм чувал по темата...
не се ангажирам с твърдения.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- kokoshkite
- Мнения: 26
- Регистриран на: Съб 15 дек 2007 11:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
bachest
- Мнения: 588
- Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Още една версия. Газта (пропан-бутан) гори по-бавно от бензина и когато започва четвъртия такт на двигателя (изпускане) има още горене. И вместо да излизат само отработени газове, излизат и пламъчета. Ако не пламъчета, то газове с доста по-висока температура. Метана гори още по-бавно и при него е още по-изразено прогарянето на клапаните. А не само клапани. Ауспуси, меки връзки също се прогарят доста по-бързо, когато ползваме алтернативните горива. Има си авансатори, палим по-рано, компенсира и т.н. 
- kokoshkite
- Мнения: 26
- Регистриран на: Съб 15 дек 2007 11:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Според мен това , че изгарят по-бавно е и причината за намалената мощност, като при дизелите по-бавно горене ,вследствие по-ниски обороти .
Последна промяна от kokoshkite на Вто 30 сеп 2008 14:27, променено общо 1 път.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта


