Бардолини или Фобос ? Решено!
- webdude
- Мнения: 999
- Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
- Автомобил: Ford Mondeo MK3
- Двигател:
- Местоположение: София
Бардолини или Фобос ? Решено!
В крайна сметка сложих Landi Renzo! Засега доволен ...
Последна промяна от webdude на Чет 29 май 2008 7:37, променено общо 1 път.
- kamo
- Мнения: 164
- Регистриран на: Пет 16 фев 2007 10:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Здравей колега. Без да искам да правя реклама с двете ръце гласувам за Фобос. Аз монтирах преди 2 седмици и оттогава не съм слизал от колата (падна се точно преди празниците и ходих на почивка). Цената е 1235 лв. за всичко (бутилката е на мястото на резервната гума).
Значи проблем с вървежа според мен няма. Аз карам Пасат Б5 1.8 АДР 125 к.с., комби. Колата е тежка и според мен тромава и на бензин. Разхода извънградско го изкарах 10/100. Някой може да каже, че е много, но според мен си е ок. Не си щадя колата, а и 80% от прехода ми беше по сериозни баири. Държи се перфектно, поне аз така мисля.
По Тракия средната ми скорост беше 130 км/ч според компа и като за такава скорост разхода мисля е ок.
В деня, в който монтираха АГу-то реших да тествам на баира на Витиня в посока София. Поддържа си 160-170 без грижи. Смятам, че е перфектно това.
Само един съвет - ако избереш Фобос, бягай в Плевен да ти я монтират. За другите сървизи не знам, но там пипат много добре и са много отзивчиви.
Ако имаш въпроси питай тук ще отговарям.
Значи проблем с вървежа според мен няма. Аз карам Пасат Б5 1.8 АДР 125 к.с., комби. Колата е тежка и според мен тромава и на бензин. Разхода извънградско го изкарах 10/100. Някой може да каже, че е много, но според мен си е ок. Не си щадя колата, а и 80% от прехода ми беше по сериозни баири. Държи се перфектно, поне аз така мисля.
По Тракия средната ми скорост беше 130 км/ч според компа и като за такава скорост разхода мисля е ок.
В деня, в който монтираха АГу-то реших да тествам на баира на Витиня в посока София. Поддържа си 160-170 без грижи. Смятам, че е перфектно това.
Само един съвет - ако избереш Фобос, бягай в Плевен да ти я монтират. За другите сървизи не знам, но там пипат много добре и са много отзивчиви.
Ако имаш въпроси питай тук ще отговарям.
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
предната ми кола две години я карах с Фобос - около 35 000 км, и се държеше перфектно, без забележки, само филтър на газта си сменях редовно и два пъти температурен датчик на газовата, който струва 60 лв, други проблеми не съм имал, момчетата в София са точни, но тези от Плевен (дефакто те са направили системата) са страшни пичове и помагат винаги, ако можеш монтирай я в Плевен, успех!
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
kamo написа:МК4,
Казваш "момчетата от София". Предполагам имаш предвид тези, които са ти монтирали уредбата. Щото Фобос нямат техен сервиз в София. или поне нямаха до преди 20 дни.
Къде я слагаха твоята, че да знам къде да ходя, ако имам нужда?
Мерси
как да нямат, преди 2 години мойта кола беше първата в София с Фобос, от тогава си я подържах там, в Дружба са при метан станцията, поне 3-4 приятели сложиха Фобос при тях след мене..
- kamo
- Мнения: 164
- Регистриран на: Пет 16 фев 2007 10:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
MK4,
Тези трябва да им се водят партньори или нещо подобно, предполагам. Преди 20тина дни говорих със собственика и ми каза, че има сервизи които монтират техния хардуер и софтуер, но техен, собствен сервиз в София нямат към момента.
Каза още че ще откриват към средата или края на май. Не знам докъде са го докарали, но ето инфото на сайта им: http://www.fobos-bg.com/index.php?l=3.136&id=15
Тези трябва да им се водят партньори или нещо подобно, предполагам. Преди 20тина дни говорих със собственика и ми каза, че има сервизи които монтират техния хардуер и софтуер, но техен, собствен сервиз в София нямат към момента.
Каза още че ще откриват към средата или края на май. Не знам докъде са го докарали, но ето инфото на сайта им: http://www.fobos-bg.com/index.php?l=3.136&id=15
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Като ги видях с какви монтажи се хвалят в сайта си - мале-мале
представям си какви са им монтажите с които немогат да се похвалят
да бяха отделили поне 15 мин товече ,че да заприлича горе-долу на
А като прочетох : Защо да изберем газова инжекционна система “ФОБОС”?
щях да падна от смях
половината неща дето ги пише там са предимствата не на газова инжекционна система “ФОБОС” ,а по принцип на газовият инжекцион пред обикновенната газова. Другата половина са пълни глупости (откровенни лъжи)
пример :
"- няма нужда от емулиране на ланда сондата, поради прецизното дозиране на газта;"
Абе тъпунгери,какви емулации на сондата бе,та нали самата сонда си регулира подаването на количеството газ......
все едно да се каже ,че няма нужда от емулатор на сондата за бензинова кола,карана на бензин поради "прецизното дозиране на бензина"

представям си какви са им монтажите с които немогат да се похвалят
да бяха отделили поне 15 мин товече ,че да заприлича горе-долу на

А като прочетох : Защо да изберем газова инжекционна система “ФОБОС”?
щях да падна от смях
половината неща дето ги пише там са предимствата не на газова инжекционна система “ФОБОС” ,а по принцип на газовият инжекцион пред обикновенната газова. Другата половина са пълни глупости (откровенни лъжи)
пример :
"- няма нужда от емулиране на ланда сондата, поради прецизното дозиране на газта;"
Абе тъпунгери,какви емулации на сондата бе,та нали самата сонда си регулира подаването на количеството газ......
все едно да се каже ,че няма нужда от емулатор на сондата за бензинова кола,карана на бензин поради "прецизното дозиране на бензина"

- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Anbuch
Не знам какво не ти харесва в монтажа, явно си голям естет, но по-важното е че системата работи и то работи както трябва, за много добри пари, от там нататък всеки си прави избор
това беше старата ми кола сигурно и тя няма да ти хареса как е монтирана, 35 000 км минах на газ без сериозно проблеми и момчето, което я купи продължава да я кара
Не знам какво не ти харесва в монтажа, явно си голям естет, но по-важното е че системата работи и то работи както трябва, за много добри пари, от там нататък всеки си прави избор

това беше старата ми кола сигурно и тя няма да ти хареса как е монтирана, 35 000 км минах на газ без сериозно проблеми и момчето, което я купи продължава да я кара
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:



Не става дума за естетическа гледна точка ! Просто колкото по-къси са мъркъчите от инжекторите към дюзите (колекторите) ,толкова по добра ще е работата на двигателят на газ . Хората дават луди пари за инжектори дето се навиват направо на колекторите ,пък те кви мъркучи са пуснали - смятай.
Пък монтажа на фиата е още по-нескопосан. С правото си да не ми вярваш щото незнаеш как би вървял ако е с по-къси мъркучи.
Сега ,нещо като не го зная си трая и затова немога нищо да кажа за Бардолини,но Фобуса не е нещото което си струва парите.
п.п. Не съдя за качествата на Фобуса от видяното в сайта им

Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта