Колко ще харчи?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
imedarov
Мнения: 1721
Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
Автомобил: Passat B8
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот imedarov » Пон 17 окт 2005 20:02


Значи за извън града има Бора дизелова на която средния разход е 5.5.
Идеята ми е да замразя Бората за зимата да не и плащам каското и гражданската и да караме Полото. Което значи че ще минава по 30 км на ден така че газ ще сложа. Сега давайте идеи за сервиз, марка и тн...
Ще прегледам и из форма де да не кажете че съм мързел... :D




Потребителски аватар
Lawyer
Мнения: 1769
Регистриран на: Пет 15 апр 2005 15:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Lawyer » Пон 17 окт 2005 20:03


Спокойно де. Аз изказвам мнение. А виновник за това, че съм го пост-нал 2 пъти е или моят интернет доставчик с бавния си нет, или някакъв временен проблем с форума. Сега по темата. Когато колата не е загряла и е зима, разходът в първите поне 2 км е огромен. Той ще стопи разликата в ЦЕНАТА между бензина и газта (вече не говорим за разлика в литрите, защото става въпрос за пари, а цената на газта много порасна). Така че това е проблемът - късите разстояния и студеният старт. Но, както аз съм написал в пост-а си, със сигурност колата ще се кара и по друг повод, и на подълги разстояния, поради което според мен "газифицирането" й е оправдано. Аз самият съм на газ и съм много доволен. Е, избих й цената, когато разликата в цената беше доста голяма, но и сега икономисвам по 7 лв. на 100 км градско. Аз съм "за" газта - явно не си ме разбрал или не си прочел написаното от мен до края, уважаеми Чандлър. Накрая ще кажа, че до работата вървя пеша 30 мин., но разстоянието е твърде малко, за да ходя с колата през зимата. Именно заради увеличения разход. За лятото ще видим.


Потребителски аватар
Lawyer
Мнения: 1769
Регистриран на: Пет 15 апр 2005 15:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Lawyer » Пон 17 окт 2005 20:10


За марката съм написал: LandiRenzo - електрически. Наскоро разбрах, че това е единственият изпарител със самостоятелна водна риза и че няма мембрани, което е важна причина човек да го избере - редовно правят проблеми остарелите и некачествени мембрани.

Аз не съм слагал газовата си в София, защото ми препоръчака едни момчета от Стара Загора. Супер доволен съм от тях, но предполагам, че няма да се разкарваш до там. В София официалните представители на вносителя на LandiRenzo за България са две фирми. На едната няма смисъл да ти давам координати, защото още по телефона не ги харесах. За другите обаче чувам само добри мнения, въпреки че лично не съм им ползвал услугите освен за една малка консултация. Доволен останах от разговора. Там мисля, че няколко членове на клуба са си монтирали газова уредба. Единият със сигурност знам, че е vasstop. Знам, че той е доволен. За съжаление телефонът за връзка с тях съм го изгубил някъде, но 100 % го бях писал на някого в подобна тема във форума, така че опитай с търсачката. Сервизът е в кв. "Хаджи Димитър". Може би vasstop ще има координатите.


Потребителски аватар
ЧАНДЛЪР БИНК
Мнения: 456
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ЧАНДЛЪР БИНК » Пон 17 окт 2005 20:19


не е единствен и БРЦ са така и още няколко пройзводителя ги правят така Ловато се издъни с гумените си мембрани между гас и охлаждаща течност


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Пон 17 окт 2005 23:30


BRC открай време са си отделна водна риза !!!! И аз съм с BRC и съм много доволен !!!


Потребителски аватар
Miki
Мнения: 1031
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Miki » Вто 18 окт 2005 8:44


imedarov написа:...
Идеята ми е да замразя Бората за зимата да не и плащам каското и гражданската и да караме Полото...


Идеята ти не е много добра - една кола като не се кара се скапва много по-бързо. Най-малкото ще ти ръждясат спирачните дискове и ще ти клеясат цилиндърчетата ... амортисъорите и те се скапват ... гумите се деформират ..... трябва и да я припалваш понякога, заради цилиндрите... акумулатора трябва да го сваляш и зареждаш ... абе изобщо не е си работа.

imedarov написа:...
така че газ ще сложа. Сега давайте идеи за сервиз, марка и тн...


Ами Ланди Ренцо, ако няма БРЦ, другите разпространени у нас марки не ти ги препоръчвам.
Сервиз - Княжево, при Павката и Лъчо :wink:


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Вто 25 окт 2005 13:32


Притежател на автогазова уредба BRC .

Включвам се в темата, понеже някой от колегите бяха писали, че след като двигателя вдигне над 2000 оборота и системата автоматично преминава от газ на бензин.
При мен лично не е така, т.е. не винаги е така, защото съм забелязал че оборотите не са единственото условие за преминаване автоматично на газ. Правил съм много опити при студено време и незагрял двигател да премина на газ вдигайки оборотите, но уви не се е получавало никога. Т.е. при мен второто важно условие е дали двигателя е загрят или не!При достигане на някаква определена температура (при мен мисля че е някъде към 40-50 градуса), тогава колата без проблем автоматично се прехвърля на газ.
Точно така се отказах да ползвам автоматичното преминаване, тъй като аз също пътувам на къси разстояния и преди време много пъти се е случвало да стигна до работа и да съм още на бензин.
Тук държа да спомена, че това е индивидуално за всяка кола, тъй като от ключето в купето за ГАЗ/БЕНЗИН може да се регулират оборотите и температурата, при достигането на които да става автоматичното прехвърляне.Т.е. зависи от това как майстора я е настроил.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 134 госта